Самотність, депресія
Мені 37 років. Я на візку. я не можу вийти на вулицю. Я завжди сама. З дитинства. Я навчалася на дому. Потім батьки були проти подальшого навчання. Раніше я думала що це через мою інвалідність і через те що в мене нудне життя. Але в більшості інвалідів життя таке саме. А вони заводять друзів, навіть сім'ї створюють. Я знайомлюсь з людьми але потім розмова заходить в глухий кут. Я не знаю про що говорити. Чому одні люди притягують інших людей, а в мене нічого не виходить. Як цьому навчитися? Для мене це космос! Я давно вже покінчила життя самогубством але не знайшла для себе доступного способу. А може не вистачає духу. В мене немає грошей на психолога тому пишу тут
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Ви з'явились у цей світ і прожили 37 років, щоб закінчити життя самогубством?
Доповнення від автора
Я просто не бачу варіантів змінити те що мені заважає. А так жити як
Зараз я вже не можу. Але річ у тім що навіть це мені не доступно. Одна можливість відкрити газ але сусідів шкода. Вони ж не винні що в мене життя паскудне
психолог онлайн
Привіт Дуже сумбурний запит. Ви описали симптоми депресивної апатійної людини. Але не написала, що ви хочете отримати: підтримку, "чарівного пендаля" чи щось інше? Ви займаєтеся саморозвитком( яким?, що робите?, що це Вам дає?) і заперечуєте його. Ви хочете чогось досягнути (чого?, ким ви хочете бути?, для чого?) і нічого не хочете для цього робити. Якесь самозаперечення. Цікаво чому? чи тісні у Вас стосунки з мамою, з татом з ким Ви живете, чи вони підтримують Вас?)??? Багато питань, відповідь на які можуть допомогти Вам сформулювати Ваш запит більш чітко.
Буду рада допомогти.
::smile::
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337591 для Олена Миколаївна Рижа
Я хочу навчитися будувати стосунки. Комунікувати з людьми. Навчитися бути самодостатньою і відстоювати свої кордони. Але я не знаю як цього всього досягти бо не вірю в глибині душі,що таку як я є можна любити. Я ніколи не відчувала любові від батьків. І я не можу жити окремо через свою інвалідність. Всі мої комплекси і відчуття неповноцінності через їх виконання з виховання. Мені не вистачить символів щоб пояснити чому те чи інше сформулювалось в моїй голові. Але як цього позбавитись щоб не заважало будувати стосунки з іншими людьми?
Доповнення від автора
Ще вбиває що я від них залежу. Вдома я можу все сама але щоб вийти потрібна їх допомога. Все через скандал
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Абсолютно незалежних людей не існує. Всі люди залежні від багатьох речей. Я не можу дозволити собі жити в глибинах океану, тому що залежний від атмосферного тиску і повітря. Не можу літати, тому що залежу від сили земного тяжіння. У багатьох людей, як і у Вас немає грошей на психолога або на багато чого іншого, а одже люди фінансово залежні. Залежності і обмеження усюди, на кожному кроці, такий світ.
Але якщо я буду сфокусований на думці: "Чому я не сокіл, чому не літаю" і таке інше - я точно знаю що дурні думки не зроблять мене щасливим.
Марк Аврелій писав: "Наше життя є те, що ми думаємо про нього"
Дурні думки - дурне життя. Гарні думки - гарне життя. Ви сфокусовані на тому, чого у Вас немає - це шлях до страждання. Я знаю по собі - якщо я починаю думати і постійно фокусувати увагу на тому, чого в мене немає - я починаю відчувати себе погано.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337659 для Віталій Вікторович Бондарчук
А як соціалізуватися хоча б через інтернет?
психолог онлайн
Ви вже це робите і Ви молодець! Ви спілкуєтесь з психологами на сайті саме через інтернет. Також Ви можете спілкуватись на інших сайтах і форумах з іншими людьми, особливо зі спільними інтересами. Враховуючи, що дедалі все більше людей спілкуються між собою саме через інтернет - це буде не так важко.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337721 для Віталій Вікторович Бондарчук
Я то спілкуюся, але друзів в мене немає. Про кохання взагалі мовчу. Не знаю як люди фліртують і заводять друзів у мене таких навиків немає. І я не знаю як його здобути якщо тільки негативний досвід маю.. Починаєш думати може зі мною щось не так. Де здобути ту впевненість якщо ти нікому не потрібна
психолог онлайн
Щоб бути комусь потрібною - важливо бути потрібною насамперед собі. Щоб бути цікавою для когось - треба стати цікавою для себе. Вас не зможуть полюбити інші, якщо Ви сама себе не любите.
А що для Вас означає друг? Яких друзів Ви хочете мати? Для чого Вам друзі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337882 для Віталій Вікторович Бондарчук
Ви все правильно говорите тільки я не уявляю за що себе можна любити. Я якось на підсвідомості завжди орієнтувалася на думку інших. Якщо тобою захоплюються значить ти гарна, якщо хвалять значить молодець. Не на всіх звичайно, а на думку важливих для мене людей.
Для чого мені друзі? Хотілося б знайти людей щоб було цікаво спілкуватися. Були схожі погляди на життя. Було кому вилити душу
психолог онлайн
А які у Вас погляди на життя?
Які теми Вам цікаві? Чим Ви захоплюєтеся?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337898 для Віталій Вікторович Бондарчук
Погляди, кожен інвалід має жити повноцінно намагатися не залежати фізично. Хоча б прямувати до цього. І мені цікаво спілкуватися з людьми які цього досягли і так живуть. Правда я не знаю чи таким людям буде цікаво зі мною, бо я лише на шляху до цього А цікавлюсь психологією, намагаюся собі допогти) історією, рукоділлям, вивчаю англіську
психолог онлайн
Чудово! В мене багато запитань стосовно того, про що Ви написали, почну по порядку.
Розкажіть, будь ласка, в чому полягає Ваша інвалідність, в чому Ви залежите від інших, а в чому можете обходитися самостійно?
У чому ще прагнете бути незалежною?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337945 для Віталій Вікторович Бондарчук
Я на візку. ДЦП. Вдома майже з усим я можу справлятися сама. Я готую, прибираю. А ось вийти на вулицю це повністю залежить від моїх рідних. А вони проти. Ще з дитинства починаються відмазки. І в дитинстві важко, а зараз так тим паче. Пандус також мені робити не можна бо це треба міняти балкон. Мені зробили зі сходів, але ним неможливо користуватися. Треба мінімум дві людини щоб мене звезти.
З цього і ростуть мої комплекси розумієте, через те що я так виросла на самоті і в мене майже не було спілкування я відчуваю себе не повноцінною
психолог онлайн
Розумію і співчуваю Вам. Добре те, що завдяки розвитку технологій, все більше стає можливостей для онлайн-спілкування не виходячи з дому. Так само, багато чого необхідного з товарів можна замовляти онлайн з доставкою.
А як Ваші батьки пояснюють те, що вони проти прогулянок?
Розкажіть, будь ласка, про Вашу цікавість до психології і як Ви намагаєтеся собі допомогти?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338083 для Віталій Вікторович Бондарчук
Пояснюють завжди однаково їм важко. Я намагаюся пояснити що вони старіють і згодом стане важче а то і взагалі неможливо.тому треба зараз щось робити. Але марно. Мені здається що вони нарошно щоб відчувати себе більш важливими для мене. Чим намагаюся собі допогти? Дивлюсь поради психологів, як підвищити самооцінку, не зациклюватися на негативних думках і почуттях. Тому подібне. Я насправді не знаю, тому як підійти професійно тому те що виявляю з тим і борюсь
психолог онлайн
Так, треба вчитись покладатись на себе. Для цього уявіть, що їх нема і подумайте щоб Ви робили, якби були самі? Адже Ви прагнете до самостійності.
Ви молодець, робите те, що можливо, щоб допомогти собі. У Вас був досвід роботи з психологом?
А що Вам подобається з історії? Розкажіть, будь ласка
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338133 для Віталій Вікторович Бондарчук
Якби не було батьків я б відкладала з пенсії на пандус. Але зараз пенсія у батьків. В них пенсія дуже маленька тому я не наважуюсь відібрати свою. Досвід роботи з психологом був і був позитивний. Я багато в чому подивилась інакше на себе і на своє життя. Але не з усім що мені заважає вдалося впоратись.
Що подобається в історії? Просто коли москалі почали її переписувати стало цікаво як насправді.
Доповнення від автора
Ще в мене є таке питання я недавно помітила в собі таку річ. Коли мене ображають або мене щось не влаштовує я не можу нічого відповісти від образи замикаюсь у собі. Не можу висловити свої почуття. Це відбувається тільки з близькими я наче на підсвідомості боюсь їх образити. І виходить ображають мене. Як цього позбутися?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня! Рекомендую вам озвучити своє бажання батькам, зробити пандус. Знайти групи де люди мають схожі проблеми, довідатись як вони з ними справляються, це і підтримка і погляд на проблему з іншої сторони. Спробуйте оформити соціального працівника, буде вам людина в допомогу і для спілкування.
Мовчання коли вас ображають близькі, така поведінка закріпилася з дитинства. Вам давали висловлювати свої почуття, прагнення? Спробуйте використовувати "я повідомлення"(знайдіть пояснення в інтернеті).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338271 для Надія Іванівна Шулюк
Ні про пандус я озвучую мабуть років з 16. Просто буває хтось прийшов у поганому настрої і почиється крик . А мене сльози душать нічого сказати не можу. А воно накопичується
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Ну а що Ви можете особливо відповісти або вдіяти, якщо Ви цілком залежні від Ваших батьків і від їх настрою. Тому Ви закриваєтесь і задавлюєте образи в собі, так само як і більшість дітей, які залежать від волі і настрою батьків. Погоджуюсь в цьому з колегою, так само і про те, щоб пробувати використовувати метод "Я-повідомленнь" у розмові з батьками.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338292 для Віталій Вікторович Бондарчук
А як перестати бути залежною?
психолог онлайн
Так чи інакше, відносно чогось або когось ми всі залежні - абсолютно незалежними бути в принципі неможливо. Але для того, щоб бути відносно незалежними або самостійними в тих, чи інших питаннях треба: по-перше визначити в чому я хочу, по-друге - в чому я можу бути незалежною і втретє - як це досягти.
В чому Ви хочете перестати бути залежною?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338423 для Віталій Вікторович Бондарчук
В переміщенні хочу бути незалежною і іноді мене дуже вибиває з колії їхні негативні емоції агресія. Зараз я намагаюся не звертати увагу, але іноді як я писала я не можу відстояти свою точку зору
Доповнення від автора
Але якщо з батьками я маю уявлення що робити то по першому моєму питанню я не знаю що робити. Я одинока людина і не знаю як це змінити. Я не знаю з яких кроків повинен складатися цей шлях щоб мені вистачало спілкування і я не відчувала себе нікому не потрібною. Зараз мені здається що всі мої здобутки нічого не варті бо я самотня
психолог онлайн
Ви вже робите ці кроки - звернулись за допомогою до психолога і це вірне рішення. Мало кому приємно вислуховувати, а тим більше вникати у проблеми інших людей. Тому обговорення з іншими людьми власних проблем не найкраща тема для спілкування. В інших людей своїх проблем вистачає і вони теж не знають, що з ними робити.
Проговорювати і розбиратися у тому, що турбує краще з психологом. Так само як і навчатись навичкам комунікації з іншими людьми і стати більш впевненою теж допоможе психолог
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338697 для Віталій Вікторович Бондарчук
Я тому сюди і звернулась. Ви що порадите?
психолог онлайн
Прийняти рішення щодо психотерапії.
Відповідь психологів на сайті допомагає прояснити ситуацію в загальних рисах
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338804 для Віталій Вікторович Бондарчук
А мені б хотілося почути конкретні дії і конкретні кроки які я маю зробити. Я готова до індивідуальної роботи з психологом. Але в мене немає коштів