Рхп, проблеми з самооцінкою та незнання що робити в житті
В мене рхп уже 2 роки не можу ніяк з цим впоратися, постійні зриви, булімія та ненависть до свого тіла. Я думаю що проблема з самооцінкою звідси ж, я зараз у серйозних відносинах і мені здається що мене можна просто замінити та зрадити, що мене не люблять і не зможуть полюбити такою яка я є, тому що сама не можу… я просто вже не витримую, були приступи коли різала себе але щоб не вбити а вгамувати моральний біль. Не бачу майбутнього, не бачу в ньому неякого щастя: робота, діти, чоловік не це мої мрії. А взяти себе в руки немає сил, немає сил навіть голову помити… дуже соромно це писати коли знаєш, що люди віддають свої життя за наш мир і наше життя…
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Здравствуйте, Vika!
цитата:
взяти себе в руки немає сил
РПП - это заболевание.
Вы были у врачей?
Что говорят специалисты?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, Vika. Щоб дійсно зрозуміти, що з вами коїться і що є причиною вашого стану, спочатку бажано провести медичний огляд вашого організму, перевірити роботу щитоподібної залози, рівень гормонів тощо. Іноді психологічні проблеми - є наслідками фізіологічних збоїв організму. І щоб виключити, або підтвердити цю гіпотезу (і тоді в першу чергу необхідно буде налагодити роботу вашого організму, а потім підключати психологічну допомогу), бажано спочатку провести медичне обстеження.
психолог онлайн
Марина Дудник
Доброго ранку, Vika!
цитата:
РХП, ПРОБЛЕМИ З САМООЦІНКОЮ ТА НЕЗНАННЯ ЩО РОБИТИ В ЖИТТІ
Співчуваю Вам. Знаходитись в такому стані, дійсно, важко. А краще сказати - нестерпно.
Проблема складна. Це правда. Тому і вирішувати її потрібно грунтовно і послідовно. Як уже зазначила Марина Дудник, необхідно звернутись до лікаря і пройти обстеження. А вже потім працювати з психологом на індивідуальній терапії.
Повірте, проблема підлягає вирішенню(!) Наберіться терпіння і починайте кроки реальної допомоги собі.