Постійно смикаю пальцями рук чи ніг
Вітаю! Практично смикаю пальцями рук чи ніг. Коли працюю, лежу, дивлюся фільм, спілкуюсь.
Це вже давно. Дуже.
Не можу зрозуміти, чому так відбувається? Можливо є причина про яку я не підозрюю…
В дитинстві були проблеми з мамою. Та і зараз є.
Живу з синдромом «відмінниці».
Хоча і старалась якось пропрацювати проблему… наче і легше стало. Але не повністю 🤷🏻♀
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Вони смикаються самі, як під час судом, чи Ви їх якось смикаєте? І якщо це почалось давно, Ві якось з цим жили, чому зараз це питання стало актуальним?
психолог онлайн
Ирина Григорьевна Инститорова
Вікторія, доброго часу доби!
Скоріш за все ці два моменти випливають перший з другого.
цитата:
Практично смикаю пальцями рук чи ніг. Коли працюю, лежу, дивлюся фільм, спілкуюсь.
Це вже давно. Дуже.
цитата:
Живу з синдромом «відмінниці»
Мимовільні смикання пальцями, руками, ногами можуть бути результатом перманентного напруження. Таким чином тіло намагається звільнитися від цього напруження. Якщо Ві постійно до себе ставитесь прискипливо, з надмірними вимогами - це природньо що і тіло на це реагує. Тож пропрацював питання самоцінності і дати собі волю може вирішити й питання із смиканням пальців. Це один з варіантів.
Рекомендую всеж таки пройти діагностику з психотерапевтом, щоб мати уяву про свій психоемоційний стан. а тоді вже буде біль зрозуміло над чим та як працювати.
Що скажете?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331680 для Тетяна Олександрівна Бородавко
Це мене не турбує. Хіба хвилююсь що зі мною щось не так.
Але інші це помічають і задають запитання. А я сама не розумію чому це відбувається.
Ногами чи пальцями я смикаю сама. З легкістю можу зупинити це робити, але тоді відчуття наче чогось мені не вистачає.
психолог онлайн
Доброго вечора.
Ви тягнете палець і «хрустите» ним?
Скажіть, буд ласка, яку саме проблему і як ви намагалися пропрацювати?
Якої допомоги ви очікуєте тут на сайті і яке у вас питання до психологів?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 331682 для Наталия Павловна Венглинская
Питання самоцінності в мене на дні.
З чоловіком запустили проект в якому я роблю фактично все, але себе все одно недооцінюю. Дійсно, постійно до себе прискіплива і живу в вічних обмеженнях їжі, поведінки, емоцій.
психолог онлайн
цитата:
Питання самоцінності в мене на дні...
Дійсно, постійно до себе прискіплива і живу в вічних обмеженнях їжі, поведінки, емоцій.
Ось Вам і причина, по якій Ви постійно смикаєте пальцями.
Вибирайте спеціаліста та почніть вчитися любити та поважати себе, а головне - дати собі спокій жити щасливо!
Мудрості Вам та подбайте про себе!
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Хоча і старалась якось пропрацювати проблему… наче і легше стало.
А що саме ви робили і в чому стало легше?
психолог онлайн
цитата:
Практично смикаю пальцями рук чи ніг.
Это помогает справляться с повышенной тревожностью.
Относится к навязчивым действиям и может быть симптомом ОКР.
Поэтому рекомендую Вам обратиться к врачу.
психолог онлайн
цитата:
Не можу зрозуміти, чому так відбувається?
Напевно, в тілі накопичується надмірна ємоційна напруга і тому організм через рухи м'язами намагається її позбутись або якось зменшити. Голова сама по собі з проблемою не справляється, бо свідомо не йдете вглиб - щоби розібратись та звільнитись від хронічного тиску захмарних вимог до себе(!)
Тобто живете в стані кріпосної, в якої вже невдоволення власним існуванням аж за край.
Вам би на волю. Переглянути сприйняття себе, позбутись викривлених уявлень. І навчитись себе - спочатку відчувати, слухати, поважати, берегти, потім - любити. Тоді рукам і ногам не буде необхідності смикати.Ответ отредактирован автором 07-01-2023 12:49:46
психолог онлайн
цитата:
Вікторія, скоріш за все Вам не вистачає материнської любові та ласки, ще з дитинства. Ось Ви і навчилися себе стимулювати таким чином, щоб імітувати тілесний контакт, якого було мало в дитинстві.
Бажано пропрацювати це з тілесно-орієнтованим психотерапевтом.