думаю, що я не «справжня дівчина»
вітаю! можливо короткий опис мого питання звучить дивно, але я зараз все поясню.
ми живемо у світі з різними, але встановленими, стандартами краси як для жінок, так і для чоловіків. і, на мою думку, ці стандарти вбивають індивідуальність і їх не має існувати. але все ж вони тиснуть на мене, змушують думати, що я якась «неправильна», «не така як нормальні дівчата». дивлюсь на своїх однокласниць, одногрупниць і думаю що я взагалі не така як вони. мені здається, що у мене тупо лице не дівоче, не справжнє. це прозвучить можливо по-мізогінному, але всі дівчата вони ніби витончені, гарні, приємні. а я взагалі ні разу не така.
от знаєте, у мене в голові образ дівчини: довге волосся, макіяж, тонка талія, виключно жіночний одяг. але це не відчувається, як моє. мені ніби й подобається моя фігура, ніби і в дзеркалі подобаюсь собі, але коли бачу когось зі своїх знайомих чи просто гарних дівчат наживо чи в інтернеті, то я все, здуваюся і думаю, що я найгірша, схожа на мужика, тай лице у мене жирне, тай так далі, найгірше до себе приміряю.
ще про стосунки з хлопцями. коли хтось починає зі мною спілкуватися, і натякати, що я йому подобаюсь, то я починаю ритися в собі й надумувати, що це все не правда ні разу, він шукає вигоди, бо я не можу нікому подобатися.
чи є якісь спосіб позбутися цього всього надумування негативних штук на себе?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Анна, лоб день!
Важно не то, какие стандарты во внешнем мире, а то, как Вы себя переживаете внутри. Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально к специалисту, чтобы Вы могли разобраться с этим. Это вопрос Вашей внутренней самооценки, которая, кака правило формируется у нас в детстве во взаимоотношениях с родителями
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Ольга Владимировна Головченко
Добрий день, Ганна!
Здається на раціональному рівні у Вас цілком продуктивні установки:
цитата:
ми живемо у світі з різними, але встановленими, стандартами краси як для жінок, так і для чоловіків. і, на мою думку, ці стандарти вбивають індивідуальність
З емоційною сферою, прийняттям свого тіла і самооцінкою Вам ще прийдеться попрацювати.
Я думаю Ви зустрічали велику кількість щасливих у стосунках, цікавих жінок, без:
цитата:
довге волосся, макіяж, тонка талія, виключно жіночний одяг
Важко давати поради, не знаючи Вас, у дописах. Спробую порекомендувати Вам сходити на тренінг із тілесно-орієнтованої терапії, почати займатися якимось спортом, він дає відчуття тіла та дихання. А ще, зрозуміти, чому ви так реагуєте на індивідуальність своєї зовнішності і як можна було б інакше? Адже звичку реагування можна змінювати, замінивши іншою.
Буду рада, якщо щось із вищенаписаного Вам відгукнеться.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Ганно!
цитата:
Виходить, що Вами править установка - я не гідна уваги, бо нічого цінного з себе не представляю!!! Витоком цього є недовіра до хлопців, бо, якщо я якась не така, то вони обов'язково брешуть і шукають вигоди для себе, аби використати мене(!)
З приводу такої схеми кілька питань:
як давно помічаєте власну меншовартість?
як до Вас ставились батьки у дитинстві - що казали про Вашу зовнішність, характер, поведінку?
цитата:
Звичайно є. Це увага до себе, дослідження історії становлення і розвитку Вашої особистості. Виправлення хибних уявлень і пошук автентичності, аби підняти самооцінку і наростит почуття самоцінності. Це певний шлях. Було б добре пройти його за допомоги і підтримки психолога.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Как родители относятся к вашей внешности, к тому, как в целом вы выглядите и ведете себя?
Сравнивали ли вас с детстве или может позже с ровесницами?
Какие у вас отношения с родителями?
Как вы в целом относитесь к себе?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Вітаю!
Ганна, спосіб є: звернутися до психолога та попрацювати з ним. Самостійно подібне зазвичай не робиться, бо надто складно.
Причини подібного завжди в тому, як Вас сприймає і мама, і тато? Що кажуть про Вашу зовнішність і з ким порівнюють? Подобаєтеся чи Ви їм? Чи говорять вони Вам компліменти? І що відбувається з Вами в ці моменти спілкування із ними?
Бо людина часто залежить від того, що думають і говорять про неї її близькі. І потрібно багато зусиль і часу прикласти щоб звільнитися від усього цього зовнішнього і виробити саме СВОЄ ставлення до себя, й прийняти себе такою, яка Ви є.
консультация психолога
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня Ганно.
Варто попрацювати над тими установками які мають місце.
Яка має бути дівчина, хлопець?
Хто це вирішує? Якщо дівчина буде
" мати довге волосся, макіяж, тонку талія, виключно жіночний одяг"- що їй це дасть? Грубо кажучи- певна стандартизація який має сенс?
А якщо вона без макіяжу? В кросівки?- а вчора була на підборах?
У вас змінится думка про дівчину?
Чи може дівчина бути різною?
В залежності від настрою, обставин?