Чи можна пробачити?
Доброго дня. 10 років з чоловіком, 5 в офіційному шлюбі, 2 діток (3 роки і 5 місяців)
Знайшла в телефоні чоловіка переписку на сайті знайомств. Просив вибачення, помирились. Але пройшло вже 3 місяці і мене накриває. Що може краще розірвати стосунки, раз він шукав когось краще. Чи можна взагалі пробачити віртуальну зраду і як?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
він шукав когось краще
На сайтах знакомств люди не обязательно ищут
цитата:
когось краще
Вы спрашивали у мужа, с какой целью он там находился? Что муж ответил?
цитата:
Чи можна взагалі пробачити віртуальну зраду і як?
Человек может многое, если будет видеть смысл и иметь желание это делать.
цитата:
Але пройшло вже 3 місяці і мене накриває.
У Вас произошла потеря доверия к мужу. И на то чтобы прожить это, может потребоваться 1 год.
Поэтому "накрывать" Вас будет еще долго.
цитата:
Чи можна взагалі пробачити віртуальну зраду і як?
Простить мужа Вам все равно придется, независимо от того, останетесь Вы с ним или разведетесь.
Потому что обида будет разрушать, в первую очередь, Вас.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго!
До того, як розривати стосунки, слід все ретельно з'ясувати.
І почуття один до одного - чи кохаєте його Ви і чи кохає Вас він? Якщо так, то в чому це проявляеться?
Скільки уваги приділяєте йому Ви? І скільки він? Чи турбується про Вас? А Ви?
Що з інтимом? Чи приваблює Вас він? Чи приваблюєте його Ви?
І ще, як він пояснював Вам свою переписку? Чому на це пішов? Чого йому не вистачало? Що каже він? І як вважаєте Ви?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий ранок!
цитата:
Чи можна взагалі пробачити віртуальну зраду і як?
Теоретично і практично - так, можна. Але в кожному випадку вирішує сама людина відповідно до свого бажання. А також уміння пробачати.
Погодьтесь - має значення, чи просив вибачення зрадник? Чи подальша його поведінка демонструє жаль з приводу того, що сталося?
цитата:
Просив вибачення, помирились. Але пройшло вже 3 місяці і мене накриває.
Розкажіть, що саме накриває - які почуття? Які думки?
цитата:
Що може краще розірвати стосунки, раз він шукав когось краще.
Припускаю, що в такий спосіб намагаєтесь у власній уяві знайти вихід з важких переживань. Може, Вам навіть здається, що не витримаєте їхнього тиску. Проте, від зради і образи не втечеш географічно, роз'їхавшись з чоловіком, хоча іноді такий крок побічно допомагає.
Я б радив Вам поставитись до ситуації, як до випробування на міцність ваших стосунків і сім'ї в цілому. В будь-якому випадку для теперішнього життя і на майбутнє буде корисно розібратись, що вас тримає разом? Що ви обидва цінуєте? В чому розбіжності? Чи спроможні долати виклики і перешкоди, а вони, до речі, не оминають усі сім'ї без виключення.
Отже, не тікайте від почуття образи. Дайти змогу усім почуттям протекти природнім шляхом. Живіть тим, що вимагає Вашої уваги і в чому знаходите цінність і радість. І вчіться помічати, в який бік рухаються ваші взаємини.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Варто відверто поговорити з чоловіком без будь яких докорів та звинувачень. З'ясувати чому він був на сайті знайомств. Не обов'язково що він шукав когось кращого, чи думав про зраду. Можливо йому не вистачає спілкування, розуміння чи може підтримки від Вас? Можливо він таким методом намагався самоствердитися, підняти собі самооцінку? і т.д.
Тільки після вияснення істинних причин варто робити висновки та приймати рішення.