не отримую насолодження від проникнення
мені 15, колись я отримувала оргазм від напряження мишців, потім перешла на маструбацію пальцами клітора, але я ніяк не отримую насолодження від приникнення, тобто, тільки від мастурбації клітору я можу отримати оргазм, але якщо я намагаюсь проникнути в себе, та не чіпати клітор, в мене нічого не виходить, що з цим робити?
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
1.Чи готові ви зараз мати небажану вагітність? Яка виникає емоція? Дозвольте собі проживати цю емоцію. Який тілесний відгук і на що він схожий при цьому? Подумки поєднайтесь на 1хвилину з цим відгуком, що відчуваєте, коли стаєте цим відчуттям? Переведіть свою увагу с тілесного відчуття на якісь тілесні рухи, наприклад, спонтанний танець! Рухайтесь поки не зміняться тілесні відчуття.
2.Якою ви себе почуваєте, коли нема оргазму без проникнення? Чи можете собі дозволите собі на 1хвилину такою бути?
3.Які у вас є знання чи страхи стосовно інтимного життя, звідки вони у вас? Чи роблять вас ці знання щасливою? Якщо вони вам не потрібні, можете їх в своїй уяві повернути тим з відки отримали, наприклад, скласти їх у скриньку і віддати їх власнику, а собі дозволити отримувати насолоду від інтимного життя, дотримуючись бузпеку і засоби контрацепції.
психолог онлайн
Доброго вечора, питання до психологів чи до сексологів? Якщо вам так цікава анатомія жінки, то так, стимуляція клітору у 100% дає оргазм, стимуляція ж «проникнення» діло наживне, це краще практикувати пізніше, або ж з партнером, до 18 років я б радила обмежитись кліторним оргазмом.
психолог онлайн
цитата:
але якщо я намагаюсь проникнути в себе, та не чіпати клітор, в мене нічого не виходить
А зачем Вам надо проникать в себя?
цитата:
тільки від мастурбації клітору я можу отримати оргазм
Вам этого недостаточно?
Складывается впечатление, что Вы где-то чего-то начитались или насмотрелись и теперь пытаетесь выполнить какую-то "обязательную" программу "максимум".
цитата:
перешла на маструбацію
И чтобы мастурбация не перешла у Вас в зависимость (или вообще в навязчивое состояние), Вам желательно оторваться от этого процесса и переключиться на другие сферы своей жизни.
психолог онлайн
цитата:
але якщо я намагаюсь проникнути в себе, та не чіпати клітор, в мене нічого не виходить, що з цим робити?
Це само важливо для вас, чи є щось інше?
Відредаговано автором 02-03-2023 14:23:58