Я не можу справитися зі своєю ревністю!!!! Це просто вбиває мене
Ми з чоловіком вже 10 років разом, у нас троє дітей. Останнім часом мені почалося здаватися, що він мені постійно зраджує, я просто не можу більше жити з цим. Дійшло до того, що я завжди перевіряю його телефон та навіть лайки в інтернеті. Це для мене так принизливо, але я вже не можу інакше. Та ще й знайома телефонувала сьогодні, просто пустила гудок, він говорить що не знає чого вона звонила, говорить, сама позвони і запитай, а я не змогла, , просто дуже боюся правди я боюсь дізнатися, що він мені зраджує, якщо навіть до зради ще не дійшло, і вони просто спілкуються, я боюсь, я просто не зможу з цим жити. Я вже не знаю що мені робити, він говорить, щоб я його не діставала всякими бредовими історіями, які сама собі і накручую, варто йому просто не взяти слухавку, чи вчасно не приїхати. В мене наче перед очима, я уявляю де він, з ким і що робить, і я впевнена, що це правда. Мені здається, що моя інтуїціїя мене не підводить. Та коли він приїжджає то ніби вірю йому, ніби все добре. А на наступний день мені знову здається що всі навколо мене щось знають про його зраду, а з мене дуру роблять. І я знову не може з собою нічого вдіяти та знову виношу йому мозок. Що мені з цим робити? Я останні три дні взагалі не можу заснути до пів ночі хоч і стомлююсь за день морально та фізично. Це дуже важко, навіть я не знаю, що йому треба зробити аби я перестала так думати. Я розумію, що я все псую своєю поведінкою, але я розумію це до тих пір, поки знову щось собі не наверну. Скажіть , як мені з цим бути?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
Навіть через розповідь відчувається ваш відчай.
Зпершу варто відверто собі сказати- так більше не може тривати, це дорога до завершення стосунків.
Що робити?- зрозуміти природу ваших підозр. Насамперед розібратись в собі.
Чи подобається чи приймаєте ви самі себе? Вважаєте цікавою, привабливою сама себе для початку? Тобто розібратися з самооцінкою- що я взагалі сама про себе думаю.
Потім перейти до наповнення вашого житя- що в ньому є? Робота, хоббі, догляд та виховання дітей, час на себе, час на вас з чоловіком- все присутнє? Чого більше, чого менше?
Все це влаштовує?
Третє- що відбувається зі стосунками?
З вашого повідомлення розумію що довіри немає.Коли це сталося? Які почуття до чоловіка маєте? Якою себе почуваєте разом з ним? Чи є спільні плани, інтереси.
Загалом гарним рішенням було б попрацювати з психологом певний час, т.як це комплекс питань який варто проаналізувати і зрозуміти що де треба виправити.
Ревнощі вбивають стосунки, закривають і спустошують їх.
Якщо ви зацікавлені зберегти її- треба міняти ситуацію.
психолог онлайн
цитата:
Що мені з цим робити?
За ревностью скрывается страх потери.
Также могут быть и другие страхи, которые сейчас уже мешают Вам спокойно жить.
цитата:
які сама собі і накручую
Ваш муж частично прав.
Вас "накручивают" Ваши страхи.
цитата:
Скажіть , як мені з цим бути?
Работать с психологом в индивидуальном порядке по уменьшению страхов и развитию уверенности в себе.
Вы рассматриваете такой вариант решения проблемы?
психолог онлайн
Доброго ранку, Ніко!
цитата:
Останнім часом мені почалося здаватися, що він мені постійно зраджує, я просто не можу більше жити з цим.
Саме почалося здаватися - ТАК? Наявних доказів зради у Вас немає. От з цього треба виходити(!)
Розповісти можете, на якому грунті і коли з'явились Ваші підозри?
цитата:
Дійшло до того, що я завжди перевіряю його телефон та навіть лайки в інтернеті. Це для мене так принизливо, але я вже не можу інакше.
Тобто про повагу до себе і повагу до чоловіка не йдеться?
цитата:
дуже боюся правди я боюсь дізнатися, що він мені зраджує
Ймовірно Вас накручує страх - дізнатись правду про зраду. Власне, не сам факт зради, а її наслідки - що буде з Вами, з дітьми... Крім того, Ви ще можете втратити велику частину своєї ідентичності - як дружина, як кохана жінка й таке інше.
Щоби подолати подібні страхи, потрібно співпрацювати з психологом. І разом з ним, спираючись на почуття упевненості в собі, уявити можливі наслідки. Уявити бажаний розвиток подій, уявити собі вихід із можливої кризи, адже саме невизначеність і невідомість підігрівають тривогу та страхи.
І, зрозуміло, що потрібно розбиратись із реальними станом стосунків - чи достатньо Вам уваги і допомоги з боку чоловіка? Наскільки щирі ваші стосунки? Що робити, аби почувались впенено, приділяючи час власним потребам та інтересам?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326113 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую за відповідь! Щодо уваги, зараз мій чоловік в ЗСУ і ми не маємо можливості бачитися скільки нам би того хотілося, він ображається на мене, мовляв що треба за інше думати, а я його дістаю своєю ревністю. Іноді він просто навіть говорити нічого не хоче, бо знає що це все марно і нічого він не повинен доводити, бо йому нема чого приховувати. Можливо, якби він був би вдома кожного дня, ось було б по іншому, але такої можливості немає .за те , що вигадую кожного разу, мені буває потім так соромно, коли він доводить що це не правда, але я себе накручую так, що сама в це вірю. Щодо впевненості в собі, у мене завжди якісь "гойдалки", мені здається що я вже стара, якщо є дівчата яким по 20 років. Розумію, що це безглуздо, та не уявляю що буде тоді далі... З іншого боку коли він вдома, у нас все добре, звісно якщо я не починаю йому когось приписувати. У нас є пристрасть, в плані сексу у нас все добре. Просто я розумію, що все псують мої ревнощі. Та якщо подивитися здоровим поглядом на все, то я розумію, що якщо мені хтось подзвонить з протилежної статі, просто знайомий, чи напише, то для мене це нічого не означає. А якщо йому так хтось, то моя фантазія наскільки розходиться .і я починаю знов на нього все це випалювати, в собі тримати не можу, бо я просто нічого тоді не можу робити навіть, в мене воно не виходить з голови. Чи варто мені кожного разу обговорювати з ним ці свої страхи, чи тримати в собі щоб все не псувати, але так не виходить
Доповнення від автора
І про те чому, я почала ревнувати, він приїхав додому, потім їздив у справах, як приїхав йому повідомлення прийшло що одна дівчина з'явилась на зв'язку, він говорить що то не він телефонував а наш спільний знайомий, я знаю що він з ним тоді був, і знаю що той наш знайомий з нею спілкується, навіть вчора бачила їх разом, але потім на наступний ранок вона подзвонила моєму чоловікові, просто пустила гудок. Він мені говорить що не знає чого вона звонила, говорить, спитай у неї чого ти мене цим дістаєш. А я тепер думаю, що він з нею спілкується постійно. А про знайомого просто придумав
психолог онлайн
цитата:
а я його дістаю своєю ревністю
И что Вы решили?
Что собираетесь делать со своей ревностью?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326120 для Светлана Владимировна Киселевская
А що я можу зробити? Я не знаю... Як мені бути впевненою у ньому?
психолог онлайн
Ирина Терещенко
цитата:
А що я можу зробити?
Например, поработать с психологом в индивидуальном порядке. Это Вам порекомендовали все специалисты.
Или каким образом Вы рассчитываете решить свою проблему на форуме?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326124 для Светлана Владимировна Киселевская
У мене зараз немає можливості десь виїздити
психолог онлайн
цитата:
У мене зараз немає можливості десь виїздити
В основном, все психологи сейчас работают онлайн.
Вам не надо никуда ездить.
психолог онлайн
Ірина Абрамчук
Доброго дня
Ви пишете «Останнім часом мені почалося здаватися, що він мені постійно зраджує». Якщо вам здається, то на це можуть бути певні підстави. Щось невловиме, що важко виразити словами, але ви відчуваєте зміни у стосунках. Наприклад, зникло тепло з погляду, рідше став обіймати. Або протилежне - стало більше турботи, виникли раптові подарунки. Або щось тонке, інтимне. Ви відчуваєте «щось не так», а от що - сказати не можете. Зовні може бути все гаразд. Як кажуть, форма та сама, а от наповнення змінилося. На жаль, відчуття «мені почало здаватися» - не з’являється на рівному місці.
Наша психіка здатна збирати всю інформацію навколо, органи чуття помічають найменші деталі. Тільки не все потрапляє у свідомість у вигляді думок та слів, іноді висновки про те, що відбувається насправді, потрапляють у свідомість у вигляді тривоги, страхів, нав'язливих думок. Але якщо ваш чоловік і справді вам зраджує, але вирішив це приховати заради збереження родини, то ви навряд чи знайдете інші докази, окрім відчуття «щось не так».
Що ж робити в цьому випадку?
Жити далі, бути уважною до того, що між вами відбувається, намагатися більше розмовляти про ваші стосунки в ті періоди, коли ви не страждаєте від ревнощів.
Хочу вас попередити, хоча ви мабуть, це і самі знаєте, що коли людину постійно звинувачують, то вона не може довго витримувати себе винуватою. Зазвичай чоловік каже: «Якщо я в її очах зрадник, то піду і стану ним. Хоч отримаю задоволення». Тому краще буде, якщо ви навчитеся себе стримувати і не говорити про зради. А щоб витримувати напруження знайдіть спосіб його розряджати: спорт, танці, швидка хода, йога, будь-яка фізична діяльність для задоволення.
Все, що з нами відбувається, має якийсь сенс. Його не завжди можливо розпізнати, але все ж таки поміркуйте, що може бути корисного від зради? Пориньте у свій жах до кінця: що буде далі відбуватися, коли раптом це станеться? Що буде з вами, з родиною, з вашими планами та мріями? Не зупиняйтеся на одній відповіді, запитуйте себе знову і знову: «А що буде далі? А далі? А після цього?». Вам обов’язково зустрінеться щось корисне, що зараз ви не бачите.
Ось ще гіпотези щодо вашої ситуації.
Ви пишете про ревнощі. Але за ними може бути багато інших почуттів. Ваш чоловік зараз в ЗСУ. Це дуже небезпечно для його життя та здоров’я. Можливо, ревнощі покривають більш сильні переживання, на які зовсім не хочеться дивитися? Страх втратити свого чоловіка назавжди, страх залишитися однією з трьома дітьми, страх смерті, що в будь-яку мить може ввійти в ваш дім? І тоді легше переживати через зраду, чим жити у постійному очікуванні жахливих новин?
А тепер більш приємні думки.
«В мене наче перед очима, я уявляю де він, з ким і що робить, і я впевнена, що це правда» - цей момент було б корисно повивчати більш детально. Що саме ви собі уявляєте? Подивіться на сцену у своїй уяві? Кого ви бачите зі своїм чоловіком? На кого схожа ця людина? Ваша увага більше прикута до чоловіка, чи до людини, яка поряд з ним? Що ви відчуваєте, коли ця сцена встає перед вашими очима? Що з вашим тілом? Хотіли би ви опинитися на місці свого чоловіка? Чи може вам би хотілося приєднатися до них?
До чого всі ці питання? Ви пишете, що в сексі у вас все добре. Але з роками секс в парі стає більш рутинним та одноманітним, втрачає іскру. Потреба в насолоді може бути не повністю задоволеною. Хочеться ще «чогось такого». Можливо, ваша уява малює різні картинки аби додати пристрасті до стосунків, роздмухати вогонь там, де почуття згасають.
Іноді ревнощі вказують на те, що сам ревнивець відчуває сексуальне бажання не тільки до свого партнера, але забороняє собі навіть думати про «таке». Заборонені бажання пригнічуються, але нікуди не діваються та згодом знаходять шлях для розрядки - власні бажання приписуються партнеру: «Це не я хочу, він - хоче». Проаналізуйте свої бажання та заборони.
Також дуже важливо думати про своє життя, про задоволення поза родиною: друзі, спорт, хобі, професійна реалізація. У вас повинно бути багато чого цікавого поза відносин з чоловіком.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326168 для Виктория Николаевна Цуркан
Дякую за вашу відповідь. Мені дуже складно навіть зараз, так є конкретна дівчина до якої я його ревную, і він від мене одного разу приховав, що коли він із двома знайомими їздив в магазин ввечері, то вона та її подруга їздила з ними, й досі говорить, що це не так, і їх там не було. І приїхав він тоді вночі аж , не сам а з цими ж друзями але зрозуміло що без дівчат. Я йому говорю, що якщо немає чого скривати, то навіть якщо вони були там, то повинен мені сказати, а він все одно говорить, що не було. І що мені з цим робити? Я заплуталась. Вже сама себе бісю від того, що все одно намагаюся його виправдати в своїх очах та повірити йому, але не можу. І в собі тримати це не можу. Щодо того, що страх втрати його життя, хочу перекрити своєю ревністю, ні! Тому що як би це не здавалося жорстоко, та я себе доводжу до того, що краще хай його вб'є, аніж він мені зрадить, здається швидше переживу. Щодо фантазій з мого боку щодо когось іншого то ні, мені ніхто не потрібен, просто було у нас таке, що я переписувалася з одним хлопцем, та видаляла її. А потім випадково мій чоловік прочитав одну смс і ми посварились, ну почуттів ніяких там не було. Він пробачив мені. Після того ще були зради але про це ніхто взагалі не знає. Я сподіваюся що ми пережили ці моменти. Тепер не можу впоратися зі своєю головою... Як мені вчинити, просто нічого йому не говорити? Через що взагалі це все могло пачатись, ця моя хвора ревність?
психолог онлайн
цитата:
я себе доводжу
Зачем же Вы так жестоко с собой поступаете?
цитата:
Як мені вчинити, просто нічого йому не говорити?
А что, разве эти разговоры дают какой-то результат?
цитата:
Через що взагалі це все могло пачатись
Из-за Ваших страхов.
цитата:
ця моя хвора ревність?
Ревность действительно может быть болезненной, как минимум.
А как максимум - может быть сиптомом психического расстройства.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ви описуєте кризу у подружніх стосунках, а ревнощі – це лише сигнал про цю кризу. Будь-яке почуття – важлива інформація від психіки. В вашому випадку ревнощі несуть повідомлення: «у відносинах не все гаразд, велика можливість втратити партнера». Тому боротися тільки ревнощами – це теж саме, як би у вас на кухні прорвало трубу, але ви трубу не ремонтуєте, а тільки вичерпуєте воду з підлоги. Такі дії не зупинять воду, а боротьба з ревністю – не усуне причину того, що її визиває. Вода буде прибувати, а ревність розростатися.
Допоможе – відверта розмова і бажання обох партнерів розбиратися, що між вами відбувається. Немає одного винного, відповідальність несуть обидва партнери.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326197 для Виктория Николаевна Цуркан
Я згодна з вами, але все, що мене бентежить-це ревнощі, як я можу ії з ним не обговорювати? Якщо ми говоримо з ним нормально, без моїх вибриків, бо я завжди провокою його,то все добре.
психолог онлайн
Вас бентежить не тільки ревнощі. З вашого листа:
«Можливо, якби він був би вдома кожного дня, ось було б по іншому, але такої можливості немає»
«коли він вдома, у нас все добре, звісно якщо я не починаю йому когось приписувати»
Можливо, це про те, що ви не отримуєте достатньо уваги від чоловіка, не відчуваєте його інтересу до вас як до коханої жінки. Щось важливе для вас відсутнє у стосунках, і ви отримуєте підтвердження того, що ви - кохана жінка лише після сцен ревнощів. Інакше ви залишаєтесь невпевнені чи існує ще між вами надійний зв'язок.
«Мені здається що я вже стара, якщо є дівчата яким по 20 років»
Це про вашу особистісну кризу, коли відчуття своєї цінності залежить від зовнішнього вигляду, начебто нічого цінного крім молодості та краси у жінки не має. Чи реалізовані ви в професії, чи є у вас друзі, чи є справа, яка приносить задоволення?
Вважаю, це головна проблема, з якою вам потрібно розібратися в першу чергу. І тільки тоді розбиратися з відносинами з чоловіком. Вирішити проблеми в парі неможливо без вирішення кризи особистості.
«Він від мене одного разу приховав, що коли він із двома знайомими їздив в магазин ввечері, то вона та її подруга їздила з ними, й досі говорить, що це не так, і їх там не було. І приїхав він тоді вночі аж»
Тут йдеться мова про обман. Звідки ж взятися вашій впевненості у стосунках, якщо від вас скривають факти? І тут треба розбиратися, чому чоловік вибирає замовчати правду? Який вклад з вашого боку в те, що краще не все сказати?
«Просто було у нас таке, що я переписувалася з одним хлопцем» - це ж не від щастя ви писали іншому чоловікові? Що змусило вас це робити? Які почуття?
«Після того ще були зради але про це ніхто взагалі не знає» - про це знаєте ви. Якщо ви зраджували, то природно, що ви тепер думаєте, що і ваш чоловік вас зраджує. А якщо зраджували вас, то звідки взятись довірі? Щоб вона з’явилася, партнерам потрібно зробити велику роботу.
Читайте книгу Естер Перель «Право на ліво. Чому люди зраджують і чи можна уникнути зрад»
«Краще хай його вб'є, аніж він мені зрадить, здається швидше переживу» - накопичилось дуже багато злості на чоловіка, а,значить, є багато чого, що вас не влаштовує. І потрібно розбиратися з проблемами, а не з ревнощами.
А якщо ви не хочете нічого змінювати окрім ваших почуттів, то ваш запит можна сформулювати так: що можна зробити, щоб нічого не відчувати, коли роблять боляче, обманюють, скривають правду (додайте своє).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326210 для Виктория Николаевна Цуркан
Все, що мене зараз оточує-це в основному діти, я ніколи без них час не проводжу, навіть не уявляю цього якщо чесно) подруга приходить зі своїми дітьми,то разом проводимо іноді час. Щодо того, чому він іноді може приховати від мене правду, я думаю, це через мій дурний характер, мені багато не потрібно , щоб зробити його винним в усьому, навіть в тому чого не було. Звісно я готова щось змінювати, якщо це потрібно, адже нам є заради кого жити.
психолог онлайн
цитата:
Після того ще були зради але про це ніхто взагалі не знає.
Ось чим породжуються і провокуються Ваші ревнощі. Хіба це така загадка?
То чиї були зради? Я так зрозумів, що Ви не дотримувались вірності.
Отже, якщо так, то, допускаючи зради зі свого боку, будете теж саме очікувати від чоловіка. І як Ви приховали свої стосунки з кимось, то Вам здається, що й Ваш чоловік здатний на подібне. Тобто міряєте по собі.
Що можна сказати? Між вами виникла купа таємниць та невирішених питань у стосунках. Немає довіри. А замість неї є перманентний пошук або кращого за нинішнього партнера, або пошук можливостей задля задоволення певних потреб на стороні, аби все було тишком-нишком.
Гадаю, що вихід полягає в чесному погляді на вашу сім'ю, в аналізі побудови близькості, у визнанні наявних проблем і розв'язанні їх за допомою сімейного психолога. Перший крок - це Ваше звернення на індивідульну консультацію (можна онлайн). Далі буде видно. Та чи наважитесь на зміни - складне питання?