Стосунки зі свекрухою
Добрий день.
Як себе вести після такої ситуації зі свекрухою.
Мій чоловік працює за кордоном, через ситуацію в країні ми не бачились пів року, тому вирішили з ним, що я з дітьми поїду до нього на 10 днів, щоб ми побачились, бо вже дуже за ним заскучали , а він за нами.
Разом з нами, до нього захотіла поїхати і його мати.
У нас з нею, загалом, завжди були гарні стосунпи, я завжди радо зустрічала батьків свого чоловіка з настроєм і накритим столом, завжди приділяла увагу на всі свята, старалась приготувать приємні подарунки, могла сидіти з нею збокалом вина і говорити , як з подругою. Ніколи нічого не приховувала і мені здавалось, що вона теж до мене добре ставиться , так як і називала мене своєю донькою…. Але, приїхавши за кордон, на третій день, вечерявши втьох за столом - я, свекруха і мій чоловік… вона почала мене ображать, і ці образи затронули все, що є мені дорогим- батько мій поганий, мати моя погана, і навіть діти у мене не виховані ( хоча я працюю вихователем, і всі навколо завжди мені роблять компліменти, щодо виховання наших дітей), і на городі в себе в селі вона атомилась все сама робить і так далі…. Дуже в подробиці не буду вдаватись, але мене ніхто й ніколи так не ображав- і чоловік сидів поруч і не міг її зупинить, ми не розуміли, для чого і до чого вона всп це говорить, навіщо так ображає….
Як мені буть? Чи варто спілкуватись?
Їхавши добу з-за кордону, вона і слова мені не сказала, і до дітей теж
І зараз ми місяць не спілкуємось….
Я думала, що обіймаючи дітей і посміхаючись- це все щиро, але не знала, що люди аж так можуть лицемірить.
Чи варто взагалі налогоджувать це спілкування? Син у неї один, можливо це ревність?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте!
Почему так себя ведет свекровь знает только она сама.
Вы не остановили ее, хотя Вам было обидно, не спросили у нее зачем она это говорит, почему?
Вы бы сами хотели наладить отношения или хотели бы не общаться?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте!
"У нас з нею, загалом, завжди були гарні стосунпи, я завжди радо зустрічала батьків свого чоловіка з настроєм і накритим столом, завжди приділяла увагу на всі свята, старалась приготувать приємні подарунки, могла сидіти з нею збокалом вина і говорити , як з подругою. Ніколи нічого не приховувала і мені здавалось, що вона теж до мене добре ставиться , так як і називала мене своєю донькою"
Судя из описания ваших отношений, скорее вы хотели иметь хорошие отношения со своей свекровью и очень старались для этого. А хотела ли свекровь этого?
"Як мені буть? Чи варто спілкуватись? Їхавши добу з-за кордону, вона і слова мені не сказала, і до дітей теж І зараз ми місяць не спілкуємось…. Я думала, що обіймаючи дітей і посміхаючись- це все щиро, але не знала, що люди аж так можуть лицемірить. Чи варто взагалі налогоджувать це спілкування? Син у неї один, можливо це ревність?"
Разочароваться в человеке, в которого вы так много вложили своих сил очень больно. Зачем вам было это нужно ? Для чего вы старались? Чего вы ожидали от отношений со свекровью?
Как вы хотите поступить в своей ситуации? Что вас конкретно беспокоит?
психолог онлайн
Вы спрашиваете стоит ли общаться. А разве общение это не из желания, а потому что надо и кто-то другой считает, что так должно быть?
Вы до этого случая как относились к свекрови?
Почему-то ощущение, что это были больше формальные старания, чтобы быть хорошей невесткой, чем про искренние чувства и интерес к свекрови.
Если вам хочется, вы можете поговорить со свекровью, чтобы понять, что произошло и какие в целом у вас отношения. Если нет, то вы не обязаны общаться.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня.
Скажіть, буд ласка, що означає, що чоловік не міг зупинити свою маму, коли вона вас ображала? Що саме він робив, щоб зупинити?
Що сказав чоловік про цей інцидент, коли ви залишилися на одинці?
Важливо розуміти, що виховання ваших дітей свекрухи не стосується, тому ви не маєте за це виправдовуватися.
Для чого ви хочете відновити спілкування? Що про це відновлення спілкування зараз думає ваш чоловік?
Загалом, чи не думаєте ви, що відновлення спілкування мало б початися з вибачень зі сторони свекрухи. Тим більше, що вона говорила про речі і людей, які її не стосуються. При чому тут ваші батьки до свекрухи?
Якщо ви зараз розпочнете спілкування, без ініціативи свекрухи і її вибачень, то чи не здається вам, що вона вважатиме, що до вас так ставитися можна і на далі?
А загалом, з вашого опису, як на мене, віє такою хорошістю, зручністю, важливістю думки інших людей. Як ви взагалі, чи можете витримувати, коли вами хтось не задоволений? Чи можете по своєму зробити, наполягти?
Бути соціально схвалюваних людиною загалом непогано, але не варто заради цього собі на горло наступати.
Доповнення від автора
Не міг зупинити, в тому плані, що він говорив до неї, запитував, що сталося, навіщо і з якою ціллю вона це говорила, але вона продовжувала і далі…
Наодинці коли ми з ним були, він теж сказав, що не розуміє, чому вона себе так вела і що вона хотіли цим досягти.
Я тому й написала, бо я часто обдумую цю ситуацію і не можу зрозуміти, за що і чому так вона мене так ображала і моїх рідних….? Тому що, причин на це немає… вже навіть почала думати, що вона ревнує свого сина до мене, бо по приїзду нас до нього, він більше часу мені і дітям вділяв- і я думаю, що це нормально, адже ми дорослі люди, у нас діти. Та й загалом, я не дуже розуміла, навіщо вона їде.
Вибачення вона не просила і не вважає, що вона в чомусь винна, як вона говорить моєму чоловікові.
А я просто не знаю, як себе далі вести, і чи зможу я колись спілкуватись з нею, і чи потрібно? Але не знаю, як відпустить цю ситуацію.
Тоді я не хотіла сваритись, лише відстоювала за своїх дітей і сказала, що вона не має права ображать наших дітей і моїх батьків, не хотіла псувать відпустку, і поважаючи свого чоловіка , не хотіла ображати його матір.
Але почуття образи в мені є, і як себе вести далі- не знаю. Хотіла б , напевно , поговорити з нею, щоб зрозуміть, якою була ціль цього скандалу, ще й під час відпустки, і як вона могла обіймати нас і посміхатись, та водночас так про мене думать.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Павел Леонидович Басанский
Вы несколько раз написали, что причин на подобное поведение нет и вы не можете понять.
А разве могут быть причины для того, чтобы оскорблять человека?
Может быть какое-то оправдание тому, что свекровь так вела себя?
Похоже, что и у вас и у мужа есть проблемы с границами и тем, чтобы вовремя сказать человеку "стоп", что с вами так нельзя
психолог онлайн
цитата:
Цілком слушна думка, бо та ситуація потребує вирішення і з'ясування. Варто себе при цьому добре усвідомлювати - який Ваш мотив? чого прагнете? чи готові до непередбачуваного перебігу розмови? Ви повністю маєте на це право як доросла людина.
Так само як і не чипати свекрухи, сказавши собі перед дзеркалом: "Я в собі впевнена, мій настрій не залежить від закидонів будь-якої людини, включно з мамою мого чоловіка. Мені є чим зайнятись і до чого прикласти руки, час і увагу. Воно того не варте."
В обох варіантах буде якийсь результат. Вам до душі який ближче?
Доповнення від автора
Можливо. Я просто не хотіла її ображать.
Я не впевнена , що колись зможу пробачить їй це, і чи варто.
Просто хочу перестати прокручувать цю ситуацію в голові, цю несправедливість і подолати це відчуття образи.
психолог онлайн
На что именно вы обижаетесь?
Доповнення від автора
На те, що вона ображала мене, моїх батьків, дітей…
Поїхала з нами на відпочинок і просто зіпсувала його, зіпсувала стосунки, хоча я щиро спілкувалася з нею не тому, що так треба
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Обида это агрессия+жалость к себе. Как у вас обстоят дела с первой частью, агрессией?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Якщо ваша свекруха вважає, що все правильно сказала і нічого не винна, як вона каже, навіть не вам, а вашому чоловікові, то чесно сказати важко зрозуміти по якій причині ви можете хотіти відновлення спілкування.
Ви постійно шукаєте причини поведінки свекрухи, хоча мали б зосередитися на тому, що з вами так чинити не можна. Незалежно від причин.
Складається враження, що незважаючи на те, що вашої вини ніде немає, вас непокоїть потреба виправдатися. Щоб ви неодноразово отримали підтвердження, що ви таки не винні.
А також є відчуття, що ні ви, ні ваш чоловік не можете себе захистити рішуче. Захистити так, щоб бути захищеними. Щоб людина зрозуміла, що їй так не дозволять. Вас відверто ображають, а ви навіть в момент захисту думаєте про те, як би не образити почуття нападника. Хоч сам нападник ніяк не думає про ваші почуття.
Тому я думаю, що загалом ця ситуація не так про свекруху, як про те, що вам варто вчитися довіряти собі, дбати про своі почуття, відстоювати свої границі, якщо це потрібно жорстко і вже точно не хвилюючись що пол вас подумають.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
«Можливо. Я просто не хотіла її ображать» - у тому то й справа, що в момент, коли людина ображає вас і ваших близьких ви думаєте не про себе, не про власні почуття, які ображають. А про почуття свекрухи. Скидається, що ви живете в стилі «головне, щоб нікого не образити; беріть, що хочете, тільки мене не чіпайте». Але справа в тому, що це не завжди працює.
психолог онлайн
Доброго!
Схоже для Вас настав час зняти свої "рожеві окуляри".
цитата:
вона почала мене ображать, і ці образи затронули все, що є мені дорогим- батько мій поганий, мати моя погана, і навіть діти у мене не виховані
Якщо проговорила все це, значить думала так і раніше, тільки приховувала ці думки від Вас, а з кимось може й ділилася - наприклад з сусідами чи родичами. Полюбляє свекруха пліткувати?
цитата:
Ви що ж ніколи не зустрічали у житті ліцемірних людей?
Або скоріш за все не хотіли помічати цієї риси в характері свекрухи? До речі, а що Ваш чоловік думає про це? Вважає свою мати ліцемірною? Чи Ви навіть таке питання задати йому не зможете? Бо образите ж.
цитата:
Тоді прийшов час попрощатися зі своїми уявленнями про справедливість. Та з думкою, що у житті все справедливо. Бо вона є хибною. Якщо б усе було справедливим, то такого почуття як образа взагалі просто не існувало б.