Причина чи наслідок?
Доброго вечора, я вже півроку живу закордоном з дитиною у родичів, мій чоловік в Україні.
Будучи тут, зрозуміла, що виникла сильна симпатія, може, навіть закоханість, до іншого чоловіка. Але між нами нічого не було, і більше за все, не може бути. Просто ці почуття виникли в моїй свідомості.
Після цього, я мимоволі почала згадувати все негативне про свого чоловіка.
Він досить непогана людина, але деколи в нас виникали сварки, зокрема через підхід до виховання. Ці негативні думки змусили мене охолонути до нього. Тепер я не розглядаю його як сексуальний об'єкт чи просто як цікаву людину .
Деколи я заглядалась на інших чоловіків і в Україні, але швидко забувала про них. Наприклад, в один період мені здавалось, що мені дуже подобається брат мого чоловіка, бо в нас багато спільних інтересів. Але зараз я про нього зовсім не знадую.
Мені цікаво, те, що з'явилася симпатія до іншого і чоловік став нецікавим, пов'язано виключно з особистістю цієї нової людини і її появою в моєму оточенні? Чи це стало причиною мого охолодження?
Чи навпаки - це лише підтвердження того, що я не любила чоловіка і раніше,і нічого не зміниться, навіть якщо я перестану думати про іншого?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Здравствуйте, Мария!
цитата:
це лише підтвердження того, що я не любила чоловіка і раніше,і нічого не зміниться, навіть якщо я перестану думати про іншого?
Это подтверждение того, что Вас что-то не устраивает в отношениях с мужем.
И ничего не изменится до тех пор, пока Вы не решите эту проблему.
Ваша "влюбленность" в других мужчин - это уход от решения основной проблемы.
Поэтому Вам надо налаживать отношения с мужем, если Вы хотите сохранить семью.
Или разводиться.
Есть еще вариант продолжать влюбляться в других мужчин дальше в ожидании, что Вам ответят взаимностью и тогда будет веская причина расстаться с мужем и уйти к другому.
Но не факт, что с другим мужчиной ситуация не повторится снова.
психолог онлайн
Оксана Анатольевна Бамбура
Марія, доброго часу доби!
цитата:
Це є підставою для дослідження себе та взаємовідносин з чоловіком.
Заглядання на інших - це природні моменти в житті подружжя на протязі всього сумісного життя. Особливо в періоди нормативних та ситуаційних криз. Нажаль, занадто часто цей момент помилково беруть як фундаментальну основу взаємовідносин (якщо кохаєш - то на інших не заглядаєш) і через це руйнуються прекрасні сімї.
Ви молода, сильна жінка. Це природньо, що знаходячись на далекій відстані від чоловіка, знаходячись на самоті - у Вас зявляються бажання, потреби фізичної, емоційної, ментальної близкості з чоловіком ( мужчиной). І так само природньо, коли в сімї є непорозуміння з якогось питання, а поряд є чоловік\жінка який розділяє Вашу думу - починає до нього тягнути. Тому виникнення симпатії до когось напідставі непорозуміння в сімї - це природньо і то хибна ідея брати це як підставу розлучення.
Я б радила Вам обрати спеціаліста, попрацювати з психологом та розібратися в собі, з собою та у взаємовідносинах з чоловіком. Руйнувати - не будувати. Тож зруйнувати шлюб набагато легше, ніж побудувати нову, міцну родину та дати дитині нового батька.
Скільки років Ви у шлюбі?
Що саме Вас не влаштовувало у відносинах з чоловіком?
Які стосунки у Вас з чоловіком були напередодні війни?
психолог онлайн
Добрий день.
Є припущення, що чоловіки, яких ви зустрічаєте, стають тригером для порівняння з теперішнім чоловіком. Як спроба знайти причини, що насправді він мені не підходить і є хтось кращий.
Для того, щоб відокремитися – потрібно знецінити. Начебто це відбувається у ваших думках зараз щодо чоловіка. Але може бути якийсь страх цього відділення, і спроба закохатися в іншого чоловіка, щоб розлучення з чоловіком не було настільки тривожним. Це лише гіпотеза.
У роботі з фахівцем, психологом, ви зможете розібратися чого ви хочете у стосунках із протилежним полом та чоловіком, насамперед.
Доповнення від автора
цитата:
Скільки років Ви у шлюбі?
Що саме Вас не влаштовувало у відносинах з чоловіком?
Які стосунки у Вас з чоловіком були напередодні війни?
4 роки у шлюбі, 5 років у відносинах. Не влаштовувала його занадто сильна прискіпливість і строгість до дитини. Це моя донька від попередніх стосунків, їй 7 років. Також не подобалось те, що з веселого і активного, він став дуже стриманим в емоціях, став дуже мало посміхатись, і домосідом. На початку відносин ми часто подорожували, відвідували різні культурні заходи. Також, зрозуміла, що окрім побутових речей, в нас мало спільних тем. Він не цікавиться тим, чим цікавлюсь я.
Також мені не дуже подобається його родина. Не дивлячись на те, що вони часто нас підтримують фінансово, як і мої батьки, вони мають російські корені і дуже часто ностальгують за СРСР. Я розумію, що в нього інші погляди, але факт, що він близький з такими людьми часто бісить.
Перед війною було все загалом нормально. Він водить, а я не маю прав. Він вирішував багато побутових питань. Скрізь возив доньку на машині, в школу, на різні гуртки, їздив за покупками. Коли війна почалась, я одразу хотіла поїхати до рідних за кордон, йому не дуже сподобалась ця ідея, він хотів перечекати вдома. Навіть напередодні від'їзду моя донька дуже боялась спати сама, бо це був перший день війни, я сказала їй: "Звісно, можеш спати з нами". На що він простомовчки пішов спати в іншу кімнату. Коли віз нас до кордону був мовчазний і прощався з нами дуже холодно. Зараз постійно кличе додому. Коли я кажу, що я тут заради безпеки і комфорту дитини, ніколи не погоджується, завжди сперечається і доказує, що в нашому місті безпечно. Це теж дуже бісить. Ніколи не сказав, що радий, що в доньки є нормальне навчання, дозвілля і спокій.
психолог онлайн
Я можу і помилятися, замало інформації, але з тої, що Ви дали поведінка чоловіка похожа на ревнощі. Він веде себе не як батько до доньки, а він змагається з нею за Вашу увагу, любов. Можливо він не відчуває, що він у Вас на першому місці? А як Ви бачите роподіл ролей у сімї?
цитата:
4 роки у шлюбі, 5 років у відносинах.
це друга нормативна криза сімї,коли руйнується ілюзія що він\вона зміниться; коли намагання казатися кращим\кращою - відходять і дружина\чоловік починають вести себе автентично або так як було притаманно раніше. Основне питання, яке виникає у обох: чи саме той чоловік\саме та дружина мені потрібен\потрібна? Чи не помилився\помилилася я? Краще в цьому разбиратися разом з психологом. І краще це робити в індивідуальній терапії з
сімейним психологом.
Ви самі що відчуваєте - хочете зберегти шлюб чи ні?
Доповнення від автора
цитата:
А як Ви бачите роподіл ролей у сімї?
Я не приховую, що дитина в мене на першому місці, можливо, це сталось після того, коли він почав так прискіпуватись до неї, і я ніби стараюсь її обмежити від його критики і строгості. Я говорила з ним про це неодноразово. Він сказав, що нічого міняти в своїй поведінці не збирається, що це його підхід до виховання.
цитата:
Ви самі що відчуваєте - хочете зберегти шлюб чи ні?
Я вже й сама не знаю, чи я створена для шлюбу. У всіх відносинах з часом зникали почуття і люди починали просто дратувати. Може, я ні з ким не зможу жити довго і буду постійно час від часу в когось закохуватись. Може, я просто звикла все вирішувати сама, і коли хтось наполягає на своєму вирішенні, я дуже злюсь.
Намагалась аналізувати, що відчуваю до чоловіка. Пристрасті точно нема. Є якась вдячність за те, що підтримав мене після розриву з першим партнером. Я була сама з дитиною і не мала фінансових ресурсів. Але через це одночасно відчуваю провину і сором, якщо наважусь розійтись. Він постійно каже: "Я все завжди роблю для вас". Ніби не як докір, але часто це говорить. Хоча зараз я вже заробляю стільки ж, скільки й він, так само виконую якісь домашні обов'язки (до війни)
психолог онлайн
цитата:
Я не приховую, що дитина в мене на першому місці,
Нажаль, це одна з найрозповсюджених помилок матерів.
Якщо дитина на першому місці, і коли дитина виросте і пойде від Вас будувати своє життя - з ким Ви залишитесь?
цитата:
коли він почав так прискіпуватись до неї
В чому та як це виглядає?
цитата:
Може, я просто звикла все вирішувати сама, і коли хтось наполягає на своєму вирішенні, я дуже злюсь.
Браво! Ви дуже розумна жінка, з непоганим самоусвідомленням. Якщо Ви сильна і в усьому намагаетесь бути головною - то біля Вас будуть лише інфантільні чоловіки, за яких треа вирішувати та брати відповідальність. Зі здоровою психікою чоловік Вас навіть не помітить, а якщо і помітить - Ви будете з ним постійно сперечатися та конкуруати за владу в усіх питаннях. Взаємовідносини це як пазли - якщо у Вас немає слабкості, вразлиовсті - Ви транслюєте відсутність потреби в іншій людині.
Це невротична позиція, яка, скоріш за все, була Вами напрацьована в дитинстві, коли доводилося постійно себе захищати, відстоювати, або якщо від Вас вимагали саме такої поведінки. Я б радила над цим попрацювати та розібратися. Бо через це, Ви не зможете бути щасливою, вільною... не зможете побудувати глибокі, довірливі взаємовідносини, бо постійно будете свідомо та підсвідомо все контролювати... переживати постійне жахливе навантаження на мозок, ємоціональну та фізичну сфери свого життя... Воно Вам треба? Може краще попрацювати з психологом?
Доповнення від автора
цитата:
В чому та як це виглядає?
наприклад,якесь сімейне свято, всі сидять за столом, про щось спілкуються, веселяться. А він просто весь час з напруженим обличчям дивиться на неї і ніби чекає, коли в неї впаде вилка, чи вона якось не так сяде. Тільки щось таке стається, починає псіхувати і виражати злість.
Або ще приклад. Завжди, коли ми їздили на відпочинок за кордон, він так само слідкував за кожним її кроком, коли ми просто гуляли вулицями. То занадто швидко йдеш, то відволікаєшся на якісь іграшки. І постійно це зле лице. З харчуванням на відпочинку так само. Змушував все з'їдати і постійно дивився з напруженим поглядом, як вона їсть.
З останніх випадків, які похитнули мою впевненість ще до війни був інцидент в парку динозаврів. Він хотів її сфотографувати на механічному динозаврі. Вона боялась на нього вилазити і відмовлялась. Тоді він почав істерику, дитина плакала. Я втрутилась. Слово за слово і він сказав: "тоді мені така дитина взагалі не потрібна"
психолог онлайн
цитата:
А він просто весь час з напруженим обличчям дивиться на неї і ніби чекає, коли в неї впаде вилка, чи вона якось не так сяде. Тільки щось таке стається, починає псіхувати і виражати злість... оли ми їздили на відпочинок за кордон, він так само слідкував за кожним її кроком, коли ми просто гуляли вулицями.
Вибачте, але це лише Ваші фантазії і не конкретній випадок. Я питала про конкретний випадок - можете щось пригадати?
цитата:
Тоді він почав істерику
Це - як?
Ситуація зрозуміла, і так, саме в цій ситуації дитина потребувала захисту.
Доповнення від автора
цитата:
Це - як?
Змушував її залазити на динозавра, вона не слухала, він почав злитись і нервувати. Сварити, що вона його не слухається і підвищувати голос. Після того, як дитина почала плакати, продовжив далі її сварити і повчати.
цитата:
Це не фантазії, навіть його батьки часто кажуть, що в тебе з обличчям, розслабся, коли він дивиться на неї так.
Конкретний випадок - помалювала руки на уроці малювання, пігмент не відмивався, насварив і перестав возити на заняття взагалі. Потім так само на відкритому уроці з танців, не повторвала всі рухи, трохи балувалась, робила свої, дивився злим поглядом знов. Вдома був злий, сварив, перестав возити на уроки з танців взагалі
Доповнення від автора
цитата:
Але чоловік може теж піти. Чоловіків може бути багато, а дитина завжди буде рідною людиною
цитата:
Якщо Ви сильна і в усьому намагаетесь бути головною - то біля Вас будуть лише інфантільні чоловіки, за яких треа вирішувати та брати відповідальність. Зі здоровою психікою чоловік Вас навіть не помітить, а якщо і помітить - Ви будете з ним постійно сперечатися та конкуруати за владу в усіх питаннях
виходить, щоб бути щасливою в шлюбі, треба перестати бути самодостатньою, тобто довірити вирішення всіх питань чоловікові? Тоді це якось суперечить поглядам про рівність двох статей. Чи це швидше про компроміс у відносинах, а не відмову від своїх переконань і прикидання "слабкою"?