Проблеми в особистому житті, а точніше його відсутність
Спочатку розповім з чого все розпочалося: Раніше в мене ніколи не було потреби в пошуках дівчини. Я був впевнений що все саме по собі складеться природні способом. Наприклад як друзі, я їх не шукаю спеціально.
І ось мені стало 25 років коли я вперше серйозно задумався що саме по собі щось не дуже виходить, потрібно діяти активніше. Я почав знайомитися з дівчатами спеціально, але без якихось намірів. Я все ще надіявся що щось складеться саме по собі.
Коли мені стало 27 я зрозумів що стратегія саме по собі не діє для мене. Я вирішив знайомитися з прямими намірами. Я побачив декілька відео з ютубу як це роблять майстри, та поставив собі чітку ціль: що я зроблю 100 підходів, тоді точно знайду хоч якусь дівчину.
І ось я зробив 100 спроб знайомств (це в мене зайняло 3 місяці). Я підходив і говорив: ви мені дуже сподобалися, я хочу з вами познайомитися. Мені вдалося тільки вісім раз обмінятися контактами, але з цих восьми дівчат, тільки одна зі мною продовжила спілкуватися. Вона не проти переписуватися, але коли я їй пропоную просто зустрітися, тобто я навіть не називаю це побаченням, а дружньою зустріччю. Вона відмовляється — каже що в неї було важне розставання і вона зараз проти будь-яких зустрічей.
Взагалі я соціально-активна людина. Я постійно вдосконалююся у кар'єрі, спорті/здоров'ї, стилі (тому як я виглядаю). Таку історію я б навряд чи комусь розповів, я завжди позитивний. Здавалося що все в особистому житті мало б бути добре теж, але ні...
Мене дуже сильно засмутило те, що я стільки енергії вклав у спробу знайти дівчину, і не отримав ніякої віддачі.
Звичайно було багато позитивних моментів, були дівчата які мені відмовляли (по різним причинам), але дякували що я спробував, та бажали мені успіху.
Я відчуваю себе дуже погано. Це важно пояснити, але мені дійсно погано. Я не можу нічого робити. Мені нічого не хочеться. Я ненавижу все. Не розумію чому для мене абсолютно прості речі взагалі не вдаються. Після цих 100 підходів я відчув дуже велике розчарування, бо вони були для мене як остання надія.
Не знаю чим мені можна допомогти. Мені просто хочеться виговориться, тому я це написав.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Валентина Михайловна Жемчужникова
Павел Леонидович Басанский
Вы пишите о двух крайностях:
1. ничего не делать - все произойдёт само,
2. превратить процесс знакомства в механику (100 подходов, как в тренажёрном зале).
Души в этом процессе нет, только спортивный интерес. И некоторые девушки, почувствовав это, сказали вам об этом, пожелав "успехов".
И здесь много вопросов.
При таком темпе знакомств вам было все равно, кто из них согласится?
Понравилась ли вам какая-то из этих 100 девушек?
Почему друзья "заводятся" сами, а девушки нет? Чем девушки отличаются от друзей в этом смысле?
Чего вы ждёте от отношений в будущем? Для чего они вам? Как вы это формулируете?
Были ли в вашей жизни искренние чувства к кому-нибудь из уже знакомых вам девушек?
Как вы общаетесь и вообще ведёте себя с девушками - стесняйтесь, комплексуете или, наоборот, слишком развязны?
Какие чувства испытываете во время общения? И т.д.
Вопросы можно продолжить. Для исследования вашей конкретной ситуации.
Ведь скорее всего, есть что-то, что не позволяет вам быть спонтанным и искренним в этом аспекте, - страхи, травмы, глубинные установки или что-то еще... Что-то преграждает естественное движение энергии и
заставляет вас "искусственно" решать этот вопрос. Нужно найти то, что является этим препятствием и поработать с ним.
психолог онлайн
Доброго ранку, Олександре!
цитата:
Я відчуваю себе дуже погано. Це важно пояснити, але мені дійсно погано. Я не можу нічого робити. Мені нічого не хочеться. Я ненавижу все.
Прийміть мою підтримку) Знайте, що вихід є і Ви його знайдете ... якщо повернетесь до себе іншим боком, виявите зацікавленість до того, який Ви всередині.
цитата:
Не знаю чим мені можна допомогти.
Відкинути усі хибні установки, страхи та розчарування та звернутись до психолога на індивідуальну терапію. Вам спочатку з собою варто розібратись. В собі відкрити океани таємниць, які ще не відкриті.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Меньше всего нужно слушать советы тех, кто к девушкам относится как к просто материалу для повышения своей самооценки. А видео на ютуб с "мастерами" именно так и относятся.
Сколько реально из тех 100 девушек вам очень понравилось?
Искренний интерес чувствуется, а вот просто спортивный азарт или лишь бы хоть какая-то согласилась отталкивают.
Вы пишите, что вы социально активный человек. Почему в тех компаниях, где вы общаетесь, вы не знакомитесь с девушками?
В чем у вас основная сложность - не получается познакомится/не идет дальше 1-2 встреч/девушки не отвечают на ваши чувства, предлагая остаться друзьями и тп?
Был у вас хоть раз опыт отношений?
психолог онлайн
Олександр, доброго часу доби!
Ваша історія сумна. Але читаючи її, більше сприймаєш це як пошук якоїсь речі, а не налогодження стосунків та дружніх взаємовідносин.
За яким принципом Ви вибирали та підходили до дівчини у Вашому експерименті (100 підходів)?
Яку саме дівчину Ви бачите поряд із собою? Можете описати її?
цитата:
Раніше в мене ніколи не було потреби в пошуках дівчини. Я був впевнений що все саме по собі складеться природні способом
Чи правильно я Вас зрозуміла - у Вас не було жодних серйозних стосунків?
Через що, на підставі чого у Вас була ця впевненість?
цитата:
Наприклад як друзі, я їх не шукаю спеціально.
Тобто у Вас є багато друзів, вірно?
Що саме Вас поєднує з кожним з них?
Ваші друзі мають стосунки?
Як Ви проводите вільний час - з друзями чи насамоті? Чкщо з друзями, то як саме?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день.
Судя по вашей настойчивости у вас все должно получиться. Но нужно понять, что именно вы хотите?
Какую девушку найти? Какие отношения вам нужны? Зачем вам в целом девушка и отношения? Ответе для себя на эти вопросы.
И конечно, брать видел с ютюба, которое обещает вам «счастье» - достаточно рисковая история. Особенно когда есть решение , что это «последний шанс».
То есть получается так: сначала я ничего не делал, потом я решил совершить 100 действий, а сейчас я опять ничего не делаю.
Может попробуете за основу взять вашу способность заводить друзей и применить это же для знакомства с девушками? Правда кроется внутри вас, и точно не у тех, кто создаёт ролики на ютюбе или учит пикапу.
Удачи вам)
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Олександр, якщо мета була тільки виговоритись, то можете не читати наші відповіді. Хай їх прочитають інші, може комусь і знадобиться.
Коли читав Ваше питання виникло відчуття, що Ви й самі не знаєте навіщо Вам дівчина і що Ви з нею будете робити...
цитата:
Для щастя замало бути таким собі "хлопчиком-позитивчиком", легким і начебто без проблем. Але це все тільки маска, образ для інших, омана в певному роді.
Важливо ще знати себе справжнього, бути глибоким, не поверхневим, цікавим для себе та вміти себе розкривати іншим.
Знаєте, який Ви насправді? І якщо знаєте, чи вистачить у Вас сміливості показати себе іншим? Саме таким, який Ви є, а не кращою удосконаленою копією супермєна чи ще когось? Для кого так сильно стараєтеся? Хто цьому навчив? Постійному самовдосконаленню. Батьки?
І ці кляті 100 підходів...це теж з тієїж опери. Так можна собі і лоба розбити з такою ретельністю.
Але ж не похвалить ніхто.
Перфекціонізм - це однозначно важкий діагноз, але лікуванню підлягає.
Олександр, рекомендую психотерапію з фахівцем-психологом.
Доповнення від автора
Дякую всім за підтримку, дуже приємно!
Поясню чому саме 100 відмов мене так сильно заділи. Дехто з вас не правильно зрозуміли, це не був якийсь спортивний інтерес. Я знайомився протягом трьох місяців. Тобто я підходив до тих дівчат які мені візуально сподобалися. Це були абсолютно різні дівчата, від таких які мали модельну зовнішність, до таких які виглядали досить просто. Коли я відчував що я хочу підійти, я підходив. В мене не було цілі обов'язково виконати щось протягом дня. В один день бувало до п'ять раз спробував, в інший жодного. В мене була неймовірно велика впевненість що не може такого бути, що зі 100 спроб в мене нічого не вийде, тому настало таке розчарування.
Щодо відео з ютубу, це були щось типу навчаю знайомств для чоловіків. Тобто це не якість маніпуляції, чи ще щось негативне.
Чому друзі самі знаходяться? Наприклад серед людей з якими я хоча б декілька раз спілкувався за останній рік є 6 жінок. Останнє (не спеціальне) знайомство було на розмовному клубі по англ. мові. Нас об'єднала спільна справа, нам цікаво вчитися знімати переклади англомовних відео... Я знаю що в неї є чоловік, тому навіть не пробував якось перевести стосунки у інший статус (навіть якщо б я зміг, мені цього й не хочеться. На мій погляд це буде не правильно)
Так в мене ніколи не було стосунків. Про те що я хочу від стосунків: якщо чесно, саме більше мене турбує повністю відсутнє інтимне життя. Можливо це звучить примітивно, але це серйозна для мене проблема. Щоб трохи передати те що я відчуваю, уявіть що вас є спрага, ви не пили воду протягом дня і вам кажуть що: будь вищим цього, тобі не потрібно слідувати тваринним інстинктам чи щось таке. Яка у вас буде продуктивність на роботі чи наскільки ви будете задоволенні життям в такому стані? Звичайно терпіти можна, але це жахливо.
психолог онлайн
цитата:
Наприклад серед людей з якими я хоча б декілька раз спілкувався за останній рік є 6 жінок. Останнє (не спеціальне) знайомство було на розмовному клубі по англ. мові. Нас об'єднала спільна справа, нам цікаво вчитися знімати переклади англомовних відео... Я знаю що в неї є чоловік, тому навіть не пробував якось перевести стосунки у інший статус (навіть якщо б я зміг, мені цього й не хочеться. На мій погляд це буде не правильно)
У 1 женщины был муж, а остальные?
Умеете ли вы проявлять внимание к девушкам, ухаживать за ними?
Есть ли на работе женщины-коллеги?
Как обстояли дела в институте?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Киньте посилання або назвіть автора - і фахівці, які забажають, подивляться ці відео. Може й щось корисне для себе з них візьмуть)). Принаймні зрозуміють ступінь корисності тих порад. А також чому після них у Вас з'явилась
цитата:
неймовірно велика впевненість що не може такого бути, що зі 100 спроб в мене нічого не вийде
?
Тільки не кажіть, що забули чи не знайшли)) - не повірю.
цитата:
Про те що я хочу від стосунків: якщо чесно, саме більше мене турбує повністю відсутнє інтимне життя. Можливо це звучить примітивно, але це серйозна для мене проблема.
А це і є відповідь для Вас певною мірою. Чому дівчини відмовляли. Вважайте, це у Вас на лобі було написано. Бо жінки відчувають подібні речі краще за чоловіків. І пікаперів (а це й був пікап - знайомство задля сексу) роздивляються за кілометр, і більшості дівчат подібне не потрібне. Для них більш бажаними є справжні стосунки, про які Ви анічогісінько ще не знаєте - і впевнений, вони це також відчули.
Доповнення від автора
*Есть ли на работе женщины-коллеги?
Так і я з ним постійно спілкуюся по дружньому. Але вони вже заміжні (двоє колег).
*Как обстояли дела в институте?
Не навчаюся
*Киньте посилання або назвіть автора
https://www.youtube.com/watch?v=dLnkRJwgeWo
https://www.youtube.com/watch?v=AxdP6MFgytk
https://www.youtube.com/watch?v=nkos50RxhZc
Башир Дохов / Алексей Цветков
психолог онлайн
Добрий день. Наразі у вас зявилося питання до психологів? Чи вам ще просто треба виговоритись.
психолог онлайн
цитата:
*Киньте посилання або назвіть автора
https://www.youtube.com/watch?v=dLnkRJwgeWo
https://www.youtube.com/watch?v=AxdP6MFgytk
https://www.youtube.com/watch?v=nkos50RxhZc
Башир Дохов / Алексей Цветков
Типові поради пікаперів. Використовують психологічні маніпуляції щоб втертися в довіру до дівчат.
Психологічні питання, вкрадливий голос, тактильний контакт, "випадкові" дотики тощо.
Як я й говорив раніше, дівчата подібні розводи розкривають досить швидко і результат буде майже нульовий.
Ще й подібним до них "Дон Жуаном" треба народитися - харизма або є, або її нема.