Боюся самотності
Рік назад розвелася з чоловік. Дуже боляче це проживала. Після 8 місяців+заспокійливих трохи почала приходити в норму. А 2 місяці назад мене звільнили. З того часу в мене сильні нервові зриви. Я часто плачу. Нічого не получається. В середині біль постійно і таблетки цього разу не допомогають. Друзів майже немає. Всі одружені з дітьми їм не до мене і моїх проблем. Через вічно поганий настрій ніяк не можу знайти роботу. Просто накриває страхом і так не хочеться знову йти в магазин працювати, аж до сліз , але на іншу роботу мене теж не хочуть брати, кажуть - нема досвіду. Я вже у такому відчаї. Постійно думаю про колишнього чоловіка і щоб до нього повернутися. Хочеться дітей і сім'ю. Хочеться бути з тим хто не покине як друзі. З батьками теж погані відносини, мама постійно напрягає релігією , а тато кричить весь час на маму. Рятує тільки те, що я живу не з ними. Не знаю як вибратися з цього всього. Як знайти в собі сили рухатися далі якщо зараз НР а далі локдаун і ще місяць треба буде сидіти дома. Я погано сплю, погано їм. Хочу щоб хоч біль ці внутрішня зникла. До психолога немає можливості піти бо не працюю і не знаю коли буду працювати. З чоловіком розвелася бо в нас були дуже різні погляди на життя, але тепер він каже, що теж все переосмислив і хоче сім'ю. Думаю може дійсно спробувати ще раз адже він єдиний хто дзвонить навіть після того як я з ним розвелася. І хоче все повернути. Ми були одружені 5 років. Мені так зле зараз, що я навіть не уявляю як маю будувати відносини з кимось іншим. І за рік у мене нікого не було. Ніхто навіть на побачення не запросив. Будь ласка, допоможіть порадою, бо я пишу це у відчаї.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Добрий день. З вашої історії справді відчутний відчай, біль від вашого стану. Хочу вас підтримати. І в той час розумію, що вам краще взяти індивідуальну сесію,щоб був живий контакт з психологом /психотерапевтом.
Які ви приймаєте таблетки?
У вашому стані, коли ви в страху і жалю навряд чи можливі нові побачення, по моїм відчуттям, ви до них не готові наразі.
Вам треба розібратися в собі для початку. Щоб усвідомлено далі будувати відносини - не з страху, а з інтересу до себе та до партнера. Розумієте?
психолог онлайн
Здравствуйте!
В таком внутреннем состоянии, которое Вы описываете, точно не стоит заводить новые отношения.
Для начала нужно разобраться с этим состоянием, нормализовать сон и аппетит.
Есть ли у Вас возможность проконсультироваться у психиатра? Возможно Ваше состояние облегчила бы медикаментозная поддержка.
Дополнение от автора
Так, розумію. Я багато читаю про страх і самотність і цікавлюся психологією. Знання є, а от сили щоб з цим справитися немає. Намагаюся не тонути в своїх думках, відволікатися. Але зараз це трохи важко зробити. Скажіть, будь ласка, що я можу зробити щоб ще більше не нашкодити собі? П'ю 5 - htp . Дякую.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Сочувствую вам.
Возвращаться к мужу это плохая идея. И скажу почему. Гармоничные отношения сложно построить, когда есть огромный страх одиночества и неумение организовать свою жизнь самостоятельно. Из этой затеи просто ничего хорошего не выйдет. Вам нужно с собой разобраться - обрести интерес и ценность своей жизни, себя. Чтобы вам с самой собой было хорошо. А потом уже, из этого состояния, хорошо и отношения строить. А не только потому, что лишь бы не одной.
А кроме того, бывший муж переосмыслил это слова. Важно провести ревизию прошлых отношений, учиться строить новые отношения уже по другому. Вы про себя, например, можете сказать, что вы что-то поняли, почему не ладились отношения, какой вы вклад в них делали, изменились ли вы?
Я бы предложила вам поискать варианты психологов в соц.центрах, бюджетные варианты, как кейсовый клиент, чтобы начать налаживать свою жизнь.
Используйте время локдауна не для страданий, что нет никого рдом, а как способ начать менять жизнь, знакомиться с собой. Ведь онлайн формат общения никто не отбирает - можно учиться, читать, слушать бесплатные вебинары, лекции, участвовать в терапевтических группах, найти единомышленников по увлечениям.
Чем вы любите заниматься? Какие у вас увлечения?
психолог онлайн
цитата:
Знання є, а от сили щоб з цим справитися немає.
Так, це такий феномен. "Осведомлён =вооружён" тут не працюває, нажаль.
цитата:
Скажіть, будь ласка, що я можу зробити щоб ще більше не нашкодити собі? П'ю 5 - htp .
Я вже казала вам про необхідність роботи з психологом особисто. Це буде для вас гарною підтримкою. Щодо препарату. 5-htp це більше про підтримку нервової системи при періодичних стресах. Ваш стан дещо глибший, тому якщо надалі не будете справлятися, то рекомендую відвідати як мінімум невропатолога, або ж психіатра.
В переписці неможливо зрозуміти ваш реальний стан.
Попіклуйтеся про себе.