Перший візит до психолога
Доброго дня! Можливо, моє питання не дуже серйозне та мені дійсно потрібна порада. Врешті-решт, я наважилася піти на прийом до психолога. Та тільки чомусь я нервуюся, - це перше. А друге - я чомусь не можу зрозуміти я правильно себе поводити на сеансі. Можливо, Ви як фахівці порадите з чого варто починати спілкування і на які аспекти варто звернути увагу. Заздалегідь вдячна за поради!
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Ирина Владиславовна Губа
Доброго дня, Анастасія!
цитата:
Врешті-решт, я наважилася піти на прийом до психолога.
Вітаю Вас і пишаюся Вами! Це дуже психологічно здорова позиція! Ви молодчинка!
цитата:
Та тільки чомусь я нервуюся, - це перше. А друге - я чомусь не можу зрозуміти я правильно себе поводити на сеансі.
Ваше хвилювання є цілком нормальним. Повірте, психологи також хвилюються при першій зустрічі з клієнтами :). Скажіть, будь ласка, чого саме Ви боїтеся? Що, на Вашу думку, може найгірше трапитися? Чого Ви очікуєте від першої консультації?
Якщо говорити про "правильність сеансу", то не хвилюйтеся. Саме обов'язком психолога є керування вашою взаємодією (задавання уточнюючих питань, слідкування за часом і т. д.). Ваше завдання - щиро говорити про свої переживання, проблеми, відповідати на запитання. Крім цього, я б Вам рекомендувала, при першій же зустрічі, одразу сказати про своє хвилювання (як Ви тут написали на форумі), адже це важливий момент для діагностування.
психолог онлайн
Ирина Владиславовна Губа
Здравствуйте.
Если вы выбрали для себя специалиста, вы можете вашу встречу именно с этого и начать -
цитата:
чомусь я нервуюся
цитата:
чомусь не можу зрозуміти я правильно себе поводити на сеансі
Говорите о том, что с вами происходит и о том, что вы переживаете и волнуетесь, и специалист вам поможет разобраться и понять лучше себя и свои чувства.
психолог онлайн
Анастасія, добрий день! Ваші хвилювання здорові і нормальні. Більшість людей відчувають тривогу перед невідомістю. Але дуже важливо не пійти за хвилюваннями і не уникати того, що потребуєте. Психолог допоможе Вам адаптуватися, поставить потрібні питання. Якщо Ви скажете, що хвилюєтесь відразу, це зниме емоційне напруження і зверне увагу психолога на те, чого Ви потребуєте! Удачі Вам! Здоров"я міцного!
психолог онлайн
Ирина Владиславовна Губа
Анастасия, здравствуйте!
Вы огромная умничка)
То, что вы приняли решение пойти к психологу, свидетельствует о вашем желании личностно расти.
Помню свою первую встречу в качестве клиента)
Переживания - это нормально. Вы выходите из зоны комфорта и общая новизна воспринимается мозгом как некая опасность.
На встрече с психологом не следует думать, как себя вести.
Здесь нужно быть собой, говорить терапевту, что думаете и чувствуете на самом деле.
Прекрасно, если вы придёте уже со сформированным запросом. Если его нет, на первой встрече психолог поможет его сформулировать.
психолог онлайн
Ирина Владиславовна Губа
Добрый день! Вы молодец, что решились!
Психолог на то и психолог, чтобы помочь и наладить контакт. Вы можете себя вести абсолютно как пожелаете - можете излить душу сразу, можете захотеть просто помолчать и постесняться - главное поздороваться и дальше все пойдет как нужно. Будьте собой и вы не обязаны "нравится психологу", не обязаны также брать на себя инициативу и полную ответственность за построение вашего общения - в этом деле клиент и психолог - сотрудники, котопг вместе работают на один результат. Ваш психолог всегда будет за вас и вас поддерживать!
Дополнение от автора
Дякую за всі відповіді! Єдине чого я боюся якогось зневажливого ставлення з боку спецаліста, або грубощів. Хоча я розумію, що це я сама собі вигадала і тільки в процесі спілкування можна зробити якісь висновки. Та чомусь мене це турбує.
психолог онлайн
Доброго дня
Хвилюватися перед першою зустріччю нормально, це справді важлива подія, це ж не хліба в магазині купити. Після знайомства, через декілька зустрічей це хвилювання мине.
"Єдине чого я боюся якогось зневажливого ставлення з боку спеціаліста, або грубощів" - про це важливо поговорити з психологом. Взагалі, дуже важливо, про все говорити саме з психологом. Про те, як ви налаштовані на роботу, що відчуваєте до процесу роботи і до самого психолога, важливо з ним і обговорювати.
Все у вас буде чудово! Найскладніше ви вже зробили - наважилися і записалися.
психолог онлайн
Лучшим вариантом будет озвучить свои переживания, чего вы боитесь, почему. Готовиться, заранее планировать речь, поведение не нужно. Это живой процесс, не подразумевающий, что есть "правильное" и "неправильное" поведение.
Все, что происходит в общении между вами и психологом важно обсуждать, и тогда будет больше пользы.