Стосунки
Хлопець занадто контролює.
Нікуда не ходи нічого без мого відому не роби. В місто не ходи бо там можуть бути хлопці довго не гуляй шоб в 19 була вдома,натомість сам робить шо хоче.Часто чую фразу не подобається шось я тебе не тримаю.Крли хочу сісти і спокійно поговорити домовитись шось вирішити зразу починається тобі шось не подобається? Не нервуй шось не так дорога вільна.Як зробити так щоб була рівність між ним і мною і не було такого сильного контролю.я дуже люблю його вже півтори року разом не хочу втрачати те шо є між нами але куди далі тим гірше.Як донести до нього до це не є нормальним???
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добрий ранок! Хлопець маніпулює Вами, це не партнерські стосунки. Чому він так робить - відчуває себе небезпечно у
Стосунку, має свій страх. Що
Ви знаєте про його минуле, стосунки, батьків? Він не вміє по іншому взаємодіяти, або йому на стільки страшно, що він не думає, не чує - захищаеться, контролюючи Вас. Донести до нього це буде важко . Що гарного у стосунках? Як Ви себе захищаєте? Опишіть останню ситуацію непоразумінь між Вами.
психолог онлайн
Марина Дудник
Доброго дня
Донести щось можна тільки до того, хто хоче слухати. Домовитися про щось можна теж тільки з тим, хто хоче домовлятися. Це не про вашого хлопця: він вам чітко говорить, що в нього є певні очікування щодо вашої поведінки у стосунках з ним і ви МУСИТЕ їх виконувати, якщо в цих стосунках хочете залишатися. В той же час ви не можете мати побажань щодо поведінки хлопця, він робить так як хоче і змінювати нічого не хоче. Це така людина. Вам відверто говорять: якщо ви з чимось із цього не погоджуєтесь, то виходьте зі стосунків.
Ви не зможете зробити рівність, якщо умовою вашого хлопця є нерівність. Це для нього важливо, щоб ви поводились так, як він хоче, а в самого нього щоб не було обмежень.
Подумайте, чи ви готові в таких умовах бути з ним? важливо також розуміти, що з роками такі його вимоги можуть ставати більш жорсткими, особливо після одруження і народження дітей (якщо таке буде).
Для щасливих гармонійних стосунків потрібно обирати таку людину, з якою ви щасливі просто так, коли не потрібно нічого змінювати.
психолог онлайн
Іншими словами вам не подобається обмеження, якими оточує вас хлопець заважають вам відчувати себе вільною у стосунках. Цілком природно те, що ви хочете, щоб між вами була довіра і ваші почуття брали до уваги, проте слова: "Не нервуй шось не так дорога вільна" дуже схоже на спробу обезцінити ваші почуття. Коли намагались говорити з хлопцем, що саме говорили? Що позитивного є у ваших почуттях? Як він показує свої почуття до вас, в цьому проявляє ніжність, поступається, чи сам іде на примирення у випадку, якщо відбувся конфлікт? Чи перший це ваш партнер? Як хочеться, щоб виглядали ваші стосунки?
Дополнение от автора
Наприклад така ситуація, він зараз проживає в селі бо посварений з батьками їздить на роботу в Іншк місто на вихідні приїжає в село в неділю я сижу дома він пише мені шо не зможе приїхати Бо йому рано вставати я погодилась сказала ну добре не їдь тоді в 9 годині він дзвонить каже,шо йде з хлопцями гуляти приходить додому в 2 годині ночі я обіжена на наступний день пояснюю,шо так не може бути,шо я сижу дома,а ти гуляєш до 2 і як то так шо ти мені сказав одне,а вийшло по іншому.Починає казати,шо плани змінились так має бути я тобі сказав сидіти дома я чказала,а якшо я так з дівчатами піду він почав говорити ну то попробуй я не витримала і сказала ну раз тобі можна то і я тепер до 10 години буду гуляти! до 10!!! В 16 років він контролює мене більше ніж мама це переходить всі рамки і він думає,що це норма.Він почав казати,шо так не буде і як мені шось не подобається ЯКШО він такий поганий то я можу його кинути і шукати іншого. Як я маю вести себе в таких ситуаціях, шо мені казати? За півтора року розходились разів 5 я завжди писала перша на примирення.розтавались на тиждень на два максимум.Я вже не знаю, як я маю поступати, і розходитись не хочеться Бо вже є спільні плани, мрії.Що порадите?
Дополнение от автора
Коли ми не сваримось в нас все добре він ніжний,спокійний,часто говорить,шо любить, переживає за мене.В мене складається відчуття,шо це ніби дві різні людини.Коли все спокійно одна, а крли починаються сварки інша людина.Я завжди вихожу винною в любій сварці, цитую:якби не ти або якби ти б так не сказала я б не нервувався і всьо було б добре.А як я починаю казати свою думку він каже мені всерівно на твою думку я тобі кажу так то так то. Не вимахуйся і тд і тп. Все має бути по його. Ми як сваримось завжди я вибачаюсь бо розумію,шо він мене не зрозуміє
психолог онлайн
Схоже, що ви дуже злитесь через те, що перед вами ставлять такі рамки. Необхідно прояснити стосунки і можлиао ввести якісь правила: що ви можете робити, а що доя вас двох неприпустимо. Це називається рзначити особисті кордони.
Дополнение от автора
Як почати мову, шо сказати, як правильно йому це пояснити?
психолог онлайн
Використовуйте в своїй мові я-повідомлення при побудові діалогу. Почитайте про метод ненасильницького спілкування.
психолог онлайн
От читаю я ваші слова і так сумно на душі стає. Дуже печально, що ви не розумієте, що як би ви не почали мову, як би не почали діалог, він не буде результативним, бо ви говорите до людини, яка відверто каже, що ваша думка не важлива, якщо щось не влаштовує, то шукайте себе іншого. Ваш хлопець не поважає вашої думки і не боїться вас втратити, то які є причини думати, що він поміняється?