Стосунки з чоловіком погіршились
Наші відносини з чоловіком охололи. Ми просто стали як люди які живуть під одним дахом. Від ранку до вечера він зайнятий своїми справами, а я своїми. У вечері приходить на підпитку. Звичайно мене це виводить, і все доходить до скандалу. Мені це все набридло і в мене з'являєттся постійно думка піти від нього. Прошу порадьте що робити.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый вечер!
Как давно Вы в таких отношениях? Как было в начале? Как Вы думаете, какая причина, почему так происходит? Обращались ли Вы к специалисту, чтобы разобраться с этим?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Что бы вы хотели с этим делать?
Уйти или пытаться наладить отношения?
Ваш муж разделяет ваше мнение, о том, что ваши отношения ухудшились?
психолог онлайн
Доброго вечора. Ваша сім'я далеко не єдина, що зіткнулася з такою ситуацією: начебто серйозних проблем немає, але зникла емоційна близькість. Так часто трапляється, бо партнери один до одного звикають, багато побутових справ забирають час та енергію і так далі. Піти від чоловіка ви завжди встигнете, у вас зовсім не така ситуація, що потрібно поспішати. Якщо для вас ці стосунки ще мають якусь цінність і ви готові прикласти певних зусиль, то дуже великі шанси, що до ваших стосунків можна повернути пристрасть, близькість і тепло. Якщо маєте можливість, зверніться до психолога і ви разом підберете для цього способи, які найбільш підходять для вашої сім'ї. Думаю, що вам не буде з цим важко, бо це зовсім не та ситуація, коли в пари є багато взаємних претензій чи образ, зради, насильство чи щось подібне, що потребує тривалої терапії і партнери бувають не готові більше разом жити і пробачати один одного.
У вас все вийде, ви жінка і вам природою дано вміння берегти сімейний затишок, просто його іноді потрібно в собі віднайти.
Багато вам сімейного щастя!