Стосунки
допоможіть відновити стосунки з майбутнім чоловіком....на даний час він за кордоном і став дуже вспильчивим і свариться за будь які дрібнички...я незнаю що вже робити стосунки тримаються на волосинці а я дуже ними дорожу і хочу відновити їх......можливо проблема в мені ...
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, а что между Вами происходит, что Вы чувствуете свою вину?
психолог онлайн
А можливо і в ньому...
Якщо в ньому, то як думаєте, чому він себе так з Вами поводить?
Дополнение от автора
я постояну відчуваю свою провину що сваримось ми через мене і ця думка мене не покидає. колии у нього не має настрою то він мені говорить що немає про що зімною розмовляти ....
при кожній сварцівиходить так що я вина а він ні ....він ніколи не відчуває за собою своєї вини.....
як мені налагодити відносини з чоловіком.....
Дополнение от автора
можливо я щось роблю не так.. можливо все сприймаю близько до серця
Дополнение от автора
як часто можна говорити чоловікові що я його кохаю
консультация психолога
Доброго дня!
Ви забираєте у свого хлопця його частину відповідальності - у парі має бути діалог
Що вам дає те, що ви відчуваєте провину?
психолог онлайн
Как давно Ваш муж работает за границей? Отношения на расстоянии действительно могут вызывать тревогу и претерпевать изменений. Какая причина Ваших выяснений отношений?
Дополнение от автора
Коли я відчуваю провину що я вина у наших стосунках в мене зразу появляється думка що він мене залишить::crying::
Дополнение от автора
Мій чоловік закордоном 3 місяць.
причина вияснюваня стосунків полягає в тому що він мене дуже сильно контролює ....
Дополнение от автора
Перший місяць як він був ззакордоном все було добре ...А от другий місяіць як він ззакордоном він почав бути дуже вспильчивим
А третій місяць це уже найгірше у нас сварки майже кожного дня він почав мене дуже контролювати навіт заборонив заходити в соц мережі..спілкуватися з друзями і сидіти в дома нікуди не ходити.....
психолог онлайн
То есть из Вашего рассказа Ваш муж Вас контролирует, потому что боится, что у Вас могут начаться другие отношения? А как было до того, когда он уехал за границу?
психолог онлайн
цитата:
у нас сварки майже кожного дня він почав мене дуже контролювати навіт заборонив заходити в соц мережі..спілкуватися з друзями і сидіти в дома нікуди не ходити.....
Поздоровляю: Ваш майбутній чоловік - аб'юзер, чи то психологічний насильник. Такі люди завжди звинувачують інших, себе - ніколи, перекривають людині всі контакти, щоб ПОВНІСТЮ управляти людиною, постійно все перекручують та маніпулюють, принижують.
Готуйтеся до того, що це буде тривати все життя.
Тим більше, що Вам притаманна позиція жертви - того, хто завжди винний і боїться залишитись самим.
А жертва та аб'юзер - це солодка парочка, які завжди разом, бо доповнюють одне одного. Один знущається, а других - з готовністю це приймає.
А де Ваша самоповага?
Дополнение от автора
Я не знаю де моя самоповага::crying::
Дополнение от автора
Коли він поїхав за кордон тамтого року ми не бачились 5 місяців все було ідеально він постояно піклувався ...говорив приємні компліменти....згодом він знову поїхав на 3 місяці закордон до НР....приїхав на свята також все було добре.....а ось цього року як він поїхав закордон його як підмінили він став більш агресивніший...більш вживає...мати може назвати тупою і сказати не хар іди в баню......коли я говору йому правду він не вірить мені думає що я йому брешу
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю де моя самоповага::crying::
психолог онлайн
Обычно другие люди могут нас обвинять в том, в чем сами замешаны. Это называется проекция. Очень много своего Ваш муж проецирует в Вас. Вы раньше давали ему повод для ревности или это только его фантазии? У Вашего мужа много агрессии в Ваш адрес и не совсем понятно с чем это может быть связано
Дополнение от автора
Не знаю чи в мене получиться.
Я немаю сили волі чекати ...тому що коли я чекаю в мене в голові прокручуються різні думки нащод того що він мене залишить
Дополнение от автора
Коли він злий то дуже багато агресії в мою сторону іноді буває таке враженя що він зганяє на мені свою злість
психолог онлайн
Очень похоже на то, что он может сгонять на Вас свою злость, потому что сам с ней не может справиться. Скажите, а как у него сейчас обстоят дела с работой? Все ли там в порядке? Вы говорили, что вначале было все спокойно. Как давно он себя начал себя так вести? Были ли он таким агрессивным до поездки?
Дополнение от автора
проблем на роботі у нього немає все добре він здоровий ...до поїздки він був дуже добрий спокійний
психолог онлайн
Отношения на расстоянии действительно могут вносить свои коррективы и претерпевать изменений. Как Вы сами думаете, какая может быть причина, что он так себя ведет?
психолог онлайн
цитата:
Не знаю чи в мене получиться.
Невпевненість у собі та страхи покинутості і самотності, Люсі, заважають Вам відстоювати себе. Ви знаходитесь в психологічній залежності від хлопця. І доки так буде - страждати Вам і страждати. На превеликий жаль. Якщо хочете навчитись себе поважати та відстоювати, бути максимально незалежною та впевненою - Вам прямий шлях на психотерапію до психолога. Під час карантину це можна зробити онлайн. Переписка - це не той формат, не дуже допоможе. Потрібне щось набагато глибше - психотерапія.
Дополнение от автора
Скажіть чому коли розмовляєш з чоловіком і наприклад сказавши йому що мені потрібно вставати рано в 7год то він дуже вспильчево на все реагує і зразуж стає з веселого похмурий
психолог онлайн
цитата:
Спитайте краще в нього самого. Може він поспати любить, а Ви його будити о 7-й...
психолог онлайн
Как Вы сами думаете, какие могут у него быть на это причины? Мы можем сейчас только гадать об этом
Дополнение от автора
я незнаю що уж робити я навіть не знаю чи дійсно він мене кохає чи дійсно він щасливий разом ..сьогодні зранку він говорив зімною настільки приємно що аж не хотілося переривати цю розмову а от вечером вже був без настрою говорив грубим голосом казав що він не має про що зімною говорити.....
можливо він мене розлюбив або найшов кращу за мене....
психолог онлайн
Возможно, что Ваш муж пытается Вас полностью контролировать. Вы говорите, что, когда он начинает вести себя по другому, то Вы можете расценивать это, как то, что он Вас разлюбил.. Тогда для Вашего мужа выглядит это как любовь, когда он Вас контролирует
психолог онлайн
цитата:
Це, Люсі, називається "психологічною гойдалкою" - то туди качне, то в інший бік. Таким чином маніпулятори розхитують емоційний стан своєї жертви - щоб вона почувала себе невпевненою і стала повністю залежною від свого "господаря"...
цитата:
можливо він мене розлюбив або найшов кращу за мене....
А ці Ваші слова дуже нагадують слова однієї з дружин султана в гаремі: "О горе, мій господар мене розлюбив, я перестала бути його найулюбленішою дружиною..." - що свідчить про крайній ступінь Вашої психологічної залежності від нього. Настраждаєтесь...
Дополнение от автора
можливо я себе просто накручую що він мене розлюбив бо якщоб нехотів зімною мати щось серйозне тоб не освідчувався
психолог онлайн
Я думаю, что Вы очень хорошо чувствуете и контролируете друг друга. Это работает в две стороны. Он дает Вам то, что Вы хотите. Сложно говорить, если мы не видим и не знаем другого человека. В любом случае в отношениях принимают участие два человека