Агрессия
Здравствуйте! Мне 20 лет, меня беспокоят неконтролируемые вспышки гнева, постоянно срываюсь на близких, хотя понимаю, что они ни в чем не виноваты. Любая мелочь выводит меня из себя. В таких "приступах" часто думаю о том, что лучше бы я покончила с соьойсобой и тп. Иногда, чтобы успокоиться, наношу себе порезы, но неглубоко. Самый глубокий был в 16 лет, остался большой шрам. Нужно ли мне обращаться к квалифицированным специалистам? Или обычными техниками это можно побороть? Моя профессия связана с людьми и я очень переживаю, что не смогу себя контролировать, боюсь сорваться. Я постоянно срываюсь на парах, на преподавателей, на продавцов в обычном магазине, да и много на кого, могу оскорбить человека. Потом мне, конечно, стыдно за свои поступки, я извиняюсь, но дальше ведь так нельзя себя вести. Помогите мне, пожалуйста
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Вітаю. Якщо Ви кажете, що найглибший поріз був у 16 років, а зараз Вам 20, то, як мінімум, уже 4 роки Ви страждаєте нападами агресії та наносите собі порізи. Тому на Ваше запитання, чи варто звертатися до спеціаліста, відповідь: "Однозначно так".
Агресія, як і любов, один із основних інстинктів кожної людини. Можна "здорово" агресувати. Але у Вашому житті, вочевидь, назбиралось чомусь занадто багато її, так, що Ви уже не можете нею контролювати.
У людини є інстинкт самозбереження, тому ми намагаємося вберегти себе від пошкоджень. Коли ж Ви самі собі завдаєте тілесних ран, то значить є ще щось сильніше і нестерпніше, що мучить Вас. Що стало причиною? Коли це почалося? Коли загострюється? Що стає поштовхом? Усе це можна проговорювати, переживати на сеансах психотерапії. Якщо говорити про психотерапію, то це не тільки якісь техніки, "чародійні пігулки". Якщо б так було, то люди б тоді не мали мати проблем. Їм би було достатньо прочитати якусь книжку, чи виконати якусь вправу. Але ж не завжди так є.
Тому вдалого Вам вибору психолога і життя, яке приноситиме Вам радість.
психолог онлайн
Добрый день!
да, конечно, если хотите проработать тему, найти корень, то нужно обратиться к специалистам.
психолог онлайн
Здравствуйте!