Відносини через маніпуляції ( бути чи не бути)
Питання відносин - як піти,коли це важко і страшно, а чи зовсім не йти і щось змінити. Розумію,що людину я змінити не можу, її цінності,поведінку і життєві установки. Все це ясно.
У відносинах 3 роки. Я старша на 10р. Маю 2 дітей і як виявилось взяла 3-тю. Історія наче проста, як світ. Зустрілись і відразу почали жити ( це було обом потрібно)
Проблеми почались з мого від'їзду ( я дізналась, що він мене зраджував, хоч це було і он-лайн, та я знаю,що зрада завжди починається в голові).
І на цьому б наші відносини закінчились, та він мене утримав маніпуляцією суїцида ( знаючи моє болюче місце, так як батько мого сина покінчив з собою мені на зло, коли я його кинула).
Жили далі, як могли. У нього так би мовити з'явилась величезна любов. І може це і так,але ....якби я не утримувала б сім'ю, і не піклувалась про нього ,як ніхто ніколи( хоча почали жити ,я була безробітня) то не факт,що ми були б ще разом. Можна тільки допустити.
Зараз наші відносини на межі і вже давно. Погрози суїцидом ,як постійна історія важеля на мене. Я не можу на це реагувати спокійно - в мене панічні атаки вже почались. Тому, я думаю,що це одна із причин чому ми до сих пір разом.
Зрозуміло, що і позитивні моменти ( мені з ним спокійно,тобто коли разом він мені не заважає)
Але абсолютно різні, немає про що поговорити, а тепер ще і скандали, бо я не розділяю його думки з тих чи інших причин. Та як ,якщо вони виходять з розрізу моїх в протилежність. Він мене дратує своїм інтелектом,безініціативністю і жалістю. Точно трикутник Карпмана. То жертва ,то агресор, то рятівник. І я звернула увагу, що це йому подобається - качелі. Ну раніше точно. Може дорослішає або теж думає розійтись.
З його сторони більше з'явилося агресії, сам розуміє , що він мене тільки тягне на дно ( його слова навіть) і є здогадки, що в нього хтось є. Але ж йому буде погано без мене. Як же він виживе. ( То його і мої думки) І все він розуміє,і я , але розійтись нормально не виходить, жити як жили я вже можу. Все в ньому дратує, я не відчуваю себе з ним щасливою жінкою, а навпаки.
Може це я на нього перекладаю свою відповідальність за своє життя,яке хочу змінити і знаходжу оправдання... Думок масса! І скакають в голові з хвилі на хвилю...
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Добрий день. Видно, що ви варитесь у цих думках же давно. Схоже ви вже готові шукати рішення, як мінімум - написати сюди.
Але враховуючи що ви до сих пір нічого не вирішили, емоційно ви з якихось причин не здатні з цим справитись. Щось вас тримає у цих відносинах, ви не можете собі дозволити відмовитись від них. Тож, можливо вам потрібна суттєвіша допомога у тому щоб розібратись у цьому вирі переживань. Те що ви написали - це запит до психотерапевтичної роботи. Є якісь ваші реакції і рішення, які не мають логічного пояснення. Наприклад, чому ви все ще у таких відносинах, не зважаючи на своє ставлення до них і до чоловіка? Є якесь обмеження, а можливо і не одне, яке не дає вам рухатись уперед, робити своє життя кращим та приємнішим.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю!
Співчуваю Вам! Ваша історія відгукується безсиллям, страхом, нестерпністю та відразою. Я думаю така кількість почуттів і тримає цю динаміку стосунків. Все це потроху треба проживати і з кимось достатньо зрілим розділяти. Проте є ще травматичний досвід, який теж флешбеком підіймається і накриває вас панікою. Ви ніби заручник обставин з яких неможливо вийти. Думаю, що ще на додачу ви одна в цих переживаннях і переживання партнера ніби захлинаються вас. Тому треба розмежувати у кого що і взяти кожному відповідальність за свою частку. Маніпуляції партнера треба переводити в атаку і казати, що ви теж можете покінчити життя і в передсмертній записці написати, що довів він вас. Я ваше безсилля розбавляю свободою різних реакцій. Ваш партнер вас фруструє і садить на гачок, не клюйте. Якщо він закінче життя самогубством - це буде його вибір, а не ваша вина.
Загалом ваша проблема потребує делікатного м’якого супроводу, де клубок за клубком ви будете видихати напругу і набиратись ресурсу/сміливості, а для цього потрібна психотерапія. Ваша ж історія не вчора почалась і не так просто швидко її змінити. Проте ви вже робити кроки до її вирішення і ви в силах жити своє життя!
Відредаговано автором 29-04-2024 21:33:46
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Питання на повноцінну психотерапію зі спеціалістом на якій Ви навчитеся:
1) відділяти власну відповідальність від чужої, наведеної; 2) приборкувати страхи; 3) протидіяти різноманітним маніпуляціям прихованих нарцисів (схоже чоловік саме з них) і багато чого іншого (самоцінність, почуття провини, травми з дитинства).
Відредаговано автором 30-04-2024 02:30:41
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Питання відносин - як піти,коли це важко і страшно, а чи зовсім не йти і щось змінити.
Співчуваю Вам. Ваша історія викликала в моїй уяві образ, ніби Ви розгублена стоїте на роздоріжжі вже тривалий час. Душу і мозок переповнюють складні почуття і думки - жалю, страху, сумнівів, тиску минулого тощо.
Між тим розглядаєте, як я зрозумів, два варіанти - піти, а це важко і страшно, і залишитись, водночас щось змінивши.
От давайте придивомось уважно до останнього.
Що можна змінити, не розлучившись?
Зазначьте тут хоча б щось з ПЕРЕЛІКУ можливого, враховуючи
цитата:
Розумію,що людину я змінити не можу, її цінності,поведінку і життєві установки. Все це ясно
Тобто зміни можливі лише з Вашого боку. Згода?
Йдемо далі. Які можуть бути зміни на грунті ось таких оцінок і висновків
цитата:
жити як жили я вже можу
цитата:
Все в ньому дратує, я не відчуваю себе з ним щасливою жінкою, а навпаки.
?
Невже Вам видається прийнятним перебіг подій, коли Ви почнете на все затуляти очі, заб'єте на свої почуття і будете тягнути далі безрадісну лямку вичерпавших себе відносин?!
Щось мені навіть гіпотетично у це не віриться.
А щоб я Вам радив, так це розібратись в деяких речах.
Перша по часу виникнення.
цитата:
Зустрілись і відразу почали жити ( це було обом потрібно)
Що ж це за потреба, реалізувавши яку, життя перетворилось в якийсь жах, сповнений шантажу, погроз і відсутності любові?
Можливо, йдеться про несвідоме бажання реалізувати деструктивний і звичний сценарій взаємин? Тоді цікаво, хто його сформував і заклав у Вас? Погодьтесь, питання далеко не останнє.
Друга.
цитата:
якби я не утримувала б сім'ю, і не піклувалась про нього ,як ніхто ніколи
Тут, скоріше за все, мова йде про сприйняття його в якості об'єкта для піклування. Своєрідне ставлення матері до синочка. Чи доречне воно в житті пари, тобто двох дорослих особистостей?
Третя.
цитата:
моє болюче місце, так як батько мого сина покінчив з собою мені на зло, коли я його кинула).
Поверніться в недалеке минуле і відтворіть свій внутрішній стан перед тим, як пішли. Що Вам дало тоді силу і рішучість зробити цей крок? Ви обирали себе чи залежні стосунки? Вважаю, відповідь більш, ніж очевидна.
П'ята річ.
цитата:
є здогадки, що в нього хтось є. Але ж йому буде погано без мене. Як же він виживе. ( То його і мої думки) І все він розуміє,і я , але розійтись нормально не виходить, жити як жили я вже можу.
Мені здається, варто знайти той "вірус" всередині Вас, що спонукає марнувати життя собі і своїм дітям.
А нормально розійтись, по-вашому, це, коли хлопець скаже - Йди, я не буду себе вбивати! Так виходить?
З усього видно, що самотужки з цього вирію Вам не вибратись. Тому обирайте психолога і починайте дієво себе рятувати.
Відредаговано автором 30-04-2024 09:20:43
психолог онлайн
Доброго дня!
Насправді, я Вас дуже розумію. Бо переживши трагедію з чоловіком своєї дитини, навряд чи будеш мати схильність до невиважениж дій.
І якщо б це було так просто самій в собі розібратися, змінити сформовані травмуючі установки і почати нове життя з "білого листа", навряд чи виникла б потреба звертатися до
психологів.
Тому я б могла порадити не робити "різких рухів", щоб, найперше, захисти себе від нових травм, а почати потроху розбиратися в собі, розв'язуючи ті життєві "вузлики", які вже накопичилися.
Адже є певний закон життя. Якщо ми змогли внутрішньо впоратися зі старим сценарієм, трансформувавши його у щось більш конструктивне, життя саме виводить нас на новий рівень. Це як у комп'ютерній грі, де переходиш з рівня на рівень, відповідно тому, як засвоїв старий урок.
На превеликий даль, недостатньо інформації про Ваше попереднє життя
Тому я можу зробити лише певні логічні припущення. Адже, Ваші теперішні стосунки з чоловіком мають всі ознаки психо-емоційної залежності, яка, навряд чи, сформувалася лише зараз. Та і попередні стосунки були дуже далекі від гармонічних... Тому, щоб реально допомогти Вам з цим усім впоратися, потрібно починати спочатку.
Яким було Ваше дитинство? Як склалися стосунки між Вашими батьками?
психолог онлайн
Добрий день.
Вам варто звернутися в індивідуальну роботу.
Яке у вас питання до психологів сайту?