Чи має значення стать та вік при виборі психолога / психотерапевта?
Доброго дня, шановні психологи!
Маю намір звернутися до психолога / психотерапевта.
Давно читаю цей сайт. Завдяки цьому стала краще себе розуміти в деяких аспектах. Однак цього недостатньо.
За час читання сайту виникла довіра до відповідей пʼяти психологів / психотерапевтів. Відповіді на питання цих психологів мені відгукуються, а це як мені здається головне при виборі, бо як ще можна обрати людину, який довірити внутрішній світ.
Однак я не можу обрати.
Я відчуваю, що найкраще змогла б відкритися жінці і приблизно мого віку.
Однак враховуючи мій запит, невдале особисте життя, можливо краще було б звернутися до психолога-чоловіка. Я читала, що необхідно прожити досвід безпечної близькості, який в ідеалі формується в рамках спілкування клієнта і психолога / психотерапевта, і якщо проблеми з особистим життям, то краще б це була людина протилежної статі.
Щодо віку в мене ж стереотип, що краще звернутися до людини мого віку, бо людина старшого віку мене гірше розумітиме. Однак я сама розумію, що це - стереотип.
Підкажіть, будь-ласка, з професійної точки зору, як можна досягти найкращого терапевтичного ефекту для клієнта: коли клієнт одразу може більш відверто спілкуватися чи все ж таки, обрати людину протилежної статі, щоб в перспективі пережити досвід безпечної близькості саме з людиною протилежної статі, однак прийдеться долати соромʼязливість і відповідно процес, я так розумію уповільниться? І чи надавати такого вже значення віку?
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Алла Володимирівна Романенко
Здравствуйте, Ирина!
Выбор специалиста Вы можете делать опираясь на свое внутреннее чувство, Вы верно написали к тому кому можете открыться и довериться какой психолог понравился к тому и идите. Психотерапия это всегда про отношения, для психики не важно мужчина это будет или женщина, здесь важно, то насколько Вам будет комфортно и безопасно в отношениях, работе с специалистом. Возраст также не так важен, потому как психолог, психотерапевт имеет знания и инструменты работы по тем критериям и будет работать. Не смотрите на стереотипы, выбирайте собственным чувством, кто откликается к тому и идите.
Удачи Вам, и продуктивной работы!
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Виталий Викторович Бондарчук
Павел Леонидович Басанский
Алла Володимирівна Романенко
Ірино, при виборі психолога, в першу чергу важливі не стать і вік психолога, а те, як Ви відчуваєте контакт саме з цією людиною.
І тут важливо слухати свою інтуїцію, відчуття.
Дипломи, регалії, статус та досвід не мають вирішального значення.
У когось із колег побачила цитату: "Психотерапія це як шлюб, чи склалося, чи ні".
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Да, верно, я писал о том, что найти своего психолога, бывает также сложно, как удачно выйти замуж)
Доповнення від автора
Удачно выйти замуж не вышло, может хоть с психологом повезет::lolol::
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Пока не вышло, но всё ещё впереди - повезёт с психологом, глядишь и жизнь наладится, в том числе и личная. Так часто и бывает
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Алла Григорівна Веленко
Доброго дня, Irina!
І вік, і стать в питанні психотерапії НЕ мають особливого значення, тож стереотипи бажано відкинути одразу ж.
Щоб пізніше обов'язково їх пропрацювати з психологом, бо вони ще будуть заважати по життю.
Вочевидь, що були психологічні складнощі у відносинах з батьком (або його не було взагалі). Тому і складнощі в побудові стосунків, тому й обираєте жінку-психолога - як прототип материнської фігури (або як сестри - якщо Вашого віку).
Але, як би там не було, КРАЩЕ обирати "як хочеться", а не "як правильно" з якоїсь точки зору, хай навіть воно здається суперлогічним. Тим більше, що потім завжди зможете попрацювати з іншим психологом - другої статі та віку))
Єдина умова (хоча при бажанні, звісно, можете нею знехтувати), це щоб психолог, незалежно від віку та статі, був сам успішним в побудові стосунків або перебував в щасливому шлюбі. Інакше він або вона зможе навчити Вас лише теоретично))
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
"Підкажіть, будь-ласка, з професійної точки зору, як можна досягти найкращого терапевтичного ефекту для клієнта"
Перефразую відомий вислів: якщо клієнт дійсно ХОЧЄ досягти терапевтичного ефекту, ніякий терапевт йому в цьому не завадить.
Інструменти у фахівців +-однакові, тому обирати слід того,до кого Ви відчуваєте
довіру та бажання працювати з ним.
До того ж, Ви не ставите свій підпис кров'ю, що будете з обраним терапевтом раз і назавжди . Якщо щось піде не так, Ви можете обрати іншого.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Вітаю, Ірина!
Вибір психолога - це дійсно як вибір партнера по життю, хочеться щоб все склалось і була довіра, безпека та можливості розвитку. Проте це і ризик, бо треба відчути один одного, придивитись, пристосуватись і довіритись власним відчуттям.
Я повідомлюю зазделегідь, що перед початком є 4 ознайомчі зустрічі, коли ми в стадії преконтакту для того визначитись чи нам по дорозі, чи відбувається у нас контакт, чи є відчуття симпатії чи ні. Буває, що психолог не підходить, буває що психолог перенаправляє до своїх колег, бо це не зовсім спеціальність його профілю. Саме головне, що у вас є вибір, ви можете спробувати і ви можете відмовитись! Наші вибори мають бути узгоджені і з серцем, і з головою. Прислухайтесь до себе!
Бажаю знайти свого психолога ❤
Відредаговано автором 25-04-2024 12:18:35
психолог онлайн
Доброго дня Irina!
Як на мене, стать та вік не мають ніякого значення. Тоді, як професіоналізм психолога, внутрішня довіра до нього та можливість розкритися і говорити відверто - це саме те, що допоможе.
Адже, більшість зовнішніх проблем мають глибинні причини і потребують роботи з підсвідомістю. Адже, наші невдачі в житті - це ті самі установки та поведінкові моделі, які заклалися раніше і керують нами та створюють самі ситуації, в які ми потрапляємо.
У багатьох психологів є перша безкоштовна зустріч для знайомства.
Під час якої можна відчути, чи хочеться саме з цим психологом працювати далі і чи зможете Ви з ним розкритися. Можливо, варто скористатися такою можливістю, щоб визначитися остаточно?