Хотів поцілувати але вона відмовила
Доброго вечора. Прошу дочитати до кінця. Мене зовуть Назар і почну с того що в мене була подруга дитинства але в якийсь період перестали
спілкуватись. І знову почали уже подорослішали мені 17 їй 15 тут саме що насторожує в неї друзів нема як і у мене але я розумію я їй подобаюсь. Але ми сьогодні гуляли 2 раз а вчора був 1 про все розмовляли и тут вечер і почалась несинітниця з мого боку. Ми в дитинстві цілувались але так просто в губи мені десь років 10 їй 8, просто я в неї спитав можна тебе поцілувати вона типу не потрібно хоча сама вспомнила що було в дитинстві. Наприклад з її слів ех от як би ми тоді дружили може б щяс навіть зустрічались і як і як мені дальше себе вести після такого стоє з нею гуляти чи ні а ще хотів додати в неї пароль це мій день народження, хтось скаже може дата красива ні ні і ще раз ні дата вообще не звучить і не красива. Я незнаю як мені їй в очі дивитись ну якщо я тобі подобаюсь чому відмовила. Хочу додати чому я спитав в мене теж була знайома ми за руку ходили обіймались і ось ми стоїмо на річкі літо я її хочу поцілувати а вона тіпо відходе потім як виявилось, вона не вміла цілуватись. А ще це ця дівчина с той що я сьогодні і вчора гуляв. Сама типу ой що ми будимо робити літом будемо гуляти в 2 для чого вона це говоре я потім спитав після відмови в поцілунку я тобі подобаюсь вона каже незнаю психологи як думаєте ? Зразу говорю вона теж не цілована і в неї не разу не було хлопця. Я знаю її батьків а вона їм це скаже полюбому та і як після такого бачитись це дивно але якщо ви все прочитали, пароль моя дата народження вона часто сміється дотого ж почала використовувати мої фрази блін що я сьогодні на творив що мені тепер робити ? Просто фрази мої повторя пароль моя дата народження, сміється, пише чи я дошов додому, для чого їй це все якщо я спитав я тобі подобаюсь а вона незнаю а я їй на це відповів напевно так .
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора!
По одній лиш поведінці дівчини і її невизначеним відповідям важко зрозуміти, подобаєтеся Ви їй чи ні. Вочевидь, у вас з нею є певний налагоджений емоційний зв'язок, раз вона паролем зробила Вашу дату народження, використовує Ваші фрази, тощо. Але й квапити події та різко зближатися тут не варто, бо дівчині, вочевидь, потрібно більше часу, щоб дізнатись Вас заново. І не варто робити висновків та будувати хибних очікувань від дівчини, якщо вона не дасть Вам визначеної відповіді про те, що відчуває до Вас.
цитата:
тут саме що насторожує в неї друзів нема як і у мене
Чому насторожує?
цитата:
Наприклад з її слів ех от як би ми тоді дружили може б щяс навіть зустрічались і як і як мені дальше себе вести після такого стоє з нею гуляти чи ні
Тут є певне подвійне послання з боку дівчини. З одного боку, вона прямо зараз не розглядає Вас як партнера для стосунків. З іншого, допускає, що це могло би бути за певних обставин. Можливо, дівчина сама поки не знає, як до Вас ставитися після довгої перерви у спілкуванні. Те, як вчинити, залежить від того, як довго Ви готові чекати від дівчини визначеної відповіді? І що будете робити, якщо ставлення неї до Вас залишиться таким, як і зараз?
Доповнення від автора
Дякую за відповідь я хотів би щоб ви мені відповіли. А що робити якщо незнаєш вона як би й подобається але як тепер з нею бути я незнаю як поводити просто самі зрозумійте цей пароль моя дата слова які реально в спілкуванні пролітают а с другої сторони як мені тепер з нею общятись якщо вона можно сказати мені відмовила ? Вон взяла мій телефон і почала дивитись с ким я общяюсь мені то всеоднг мені приховувати нічого але ми навіть не встосунках а це можно мабуть назвати ревностю. Потім показувала с-ким вона спілкується і ще говорить я не вірю в дружбу між жінкою і чоловіком і лмвиться на мене може реалтно з нею переставити спілкуватися можно скпзати вона сказала що я їй не подобаюсь я в неї це ж запитав а вона типу незнаю а перед цим вона спитала в мене і я казав так я вас прошу що мені в цій справі краще зробити ?
Доповнення від автора
Хочу додати якщо честно я вже дуже заморений шукати дівчину я пробував із 5 це 6 і я так розумію вона теж в прольоті просто це якась дупа ну що я роблю не так.
Мені 17 а скоро день народження може і реально поїду мені тут оставитися не закого крім батьків але від них всеодно прийдиться кудась і ти. Як мене це все дістало на працю не беруть немає 18 друзів нормальних немає просто якась жесть і навіть с дівчатами не виходить чим би порадили займатись ? і я зверху допис написав. Чекаю.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
як мені тепер з нею общятись якщо вона можно сказати мені відмовила ?
Може, прямо спитаєте в дівчини про ті сигнали в її поведінці, які видаються Вам незрозумілими (телефон, натяки на відносини, тощо), і що Вони особисто для неї означають? Хтось бере чужий телефон з ревнощів, хтось - просто з цікавості. Хтось натякає на стосунки в якості жарту чи флірту без зобов'язань, хтось - дійсно хоче стосунків. Ми не можемо влізти в голову Вашій знайомій і подивитись, що там, тому спитайте у неї.
Можна не тиснути з запитанням "чи я тобі подобаюсь" а спитати, який формат спілкування з Вами їй більше підходить, чого вона від Вас очіує, якщо взагалі щось таке є? Це складне, емоційно зріле питання, але поставити його варто, щоб не ходити в невизначеності, і самому не будувати зайвих очікувань.
цитата:
Може, Ви надто сильно акцентовані на тому, щоб знайти дівчину на самоцілі, а не на власне задоволенні від пізнання іншої людини і задоволення від контакту з нею? Вам ще тільки 17 років, і Ви маєте багато часу (не тільки до повноліття, а і в принципі), щоб отримати той досвід, який хочете. Але увагу слід спрямувати на себе і свої потреби, цілі, плани на майбутнє. Якщо хочеться спілкуватися з конкретною дівчиною і це взаємно - не відмовляйте собі, головне пам'ятайте, що життя - це не марафон.
Якщо у Вас поки нема дівчини - Ви не програли, просто ще не зійшлися з потрібною людиною.
Доповнення від автора
Дякую за відповідь. Але вам би це дивно не здалося. Це що я перечислив так вона ле перша зове гуляти просто як думаєте це буде неправильно дальше знею спілкуватись. Просто я тепер почуваю тряпкой просто ще більше напряга пароль от телефона мої фрази і так дальше. Вона яи в мені не впевненна чи я незнаю як думаєте ?
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня!
У вас є труднощі з емоційним інтелектом. З цією дівчиною і з попередньою ви потрапляєте у знехтування, бо ніби ця відмова з вами не цілуватись це маркер, що ви не подобаєтесь. А може це просто маркер, що ви поспішаєте і не враховуєте почуття дівчини?
Цілуватись в 8 років легше ніж в 15. Вона приглядається до вас, настільки ви серйозний, відповідальний і орієнтований на неї, бо саме її пароль ваша дата, а не її - ваша. І ще склалось враження, що вам просто треба дівчина і бігом поцілуватися, а це не виходить. Тоді це не про стосунки і відношення до реальної людини, а це про ваші амбіції і бажання ствердитись хоч десь, хоч об когось.
Мені як дівчині приємно, коли зі мною хотять стосунки і цікавляться моїми почуттями і з ними рахуються. Як ви проявляли турботу та увагу до дівчини? Щоб щось отримати, треба вкластись в це. Ви занадто юнні і цьому можна просто вчитись, чути і опиратись на свої бажання, почуття та на бажання і почуття дівчат. Мені здається, що ви їй все ж таки симпатичні, можливо їй не подобаються саме ваші дії, але це мої припущення. Лише жива відверта розмова може це прояснити.
Доповнення від автора
Мені яk дівчині npиєmнo, koли зі mнoю xoтять cтocунkи і ціkaвлятьcя moїmи noчуттяmи і з ниmи paxуютьcя.
Так я ж спитав можно поцілувати. Добре я поспішив мабуть. Але якщо ви все прочитали що мені робити? Притому я знаю її батьків як мені в очі дивитись. Алла Володимірівна Романенко
Будь ласка дайте пораду.
Лише живa відвеpтa poзmoвa moже це прояснити.
Так я в неї це спитав я тобі симпатичний вона сказал незнаю и все дальше розмова не клеялась і я незнаю як діяти в подольшому може це все кинути я вже незнаю. Просто цей пароль мої фрази вона якась дивна як думаєте ?
психолог онлайн
Марія Радченко
Окрім можна поцілувати можна ще цікавитись її настроєм, вподобанням. Вам треба вчитись комунікувати, ви навіть тут хочете щоб я вирішила, що вам робити, але психолог підтримує вашу самостійність . Спілкуйтесь з нею, цікавтесь нею як людиною, а там буде видно що з цього може чи не може вийти. Я не екстрасенс щоб знати точно що хоче і як вам бути. Дівчата іноді бувать дуже сором’язливі і стидливі, продавити чи проламати їх не варіант. Може ій дійсно треба час щоб розібратись з вашими почуттями. Ви ж може спілкуватись і дізнаватись це.
Доповнення від автора
Оkpіm moжнa noцілувaти moжнa ще ціkaвитиcь її нacтpoєm, вnoдoбaнняm. Вam тpебa вчитиcь komуніkувaти,
Якщо честно я боюсь як було в моїх знайомих якщо знаєте що це бути в френдзоні, наприклад ти дуже классний хлопець але я не можу стобою бути ти мій ліпший друг цього я боюсь.
Мoже ій дійcнo тpебa чac щoб poзібpaтиcь з вaшиmи noчуттяmи.
Може ви й праві але я от незнаю звати її гуляти чи ні. Просто як вище сказав боюсь бути ліпшим другом.
психолог онлайн
Назаре, у вас і у дівчинки є страхи. Ви хочете щоб вона вас обрала і не завела в френд зону, а вона щось своє хоче. Стосунки - це завжди ризик, ніхто не знає як воно буде і часто буває боляче від неспівпадінь.
Ви схоже зневірюєтесь у собі, що ви якийсь не такий. Ні, такий, просто ви як і більшість проходите свій досвід. Як ви хочете дізнатись більше про дівчат якщо з ними не спілкуватись? Ви одразу хочете зустрічатись, але може вона вам теж не підійде. Це нормально не всім підходити і не всі вам підходять.
Мені здається ця історія більше про вашу невпевненість, страхи, розгубленість, а ви замість того щоб це прожити, дослідити одразу переходити в дії та мене питаєте що робити.
Доповнення від автора
Мені здaєтьcя ця іcтopія більше npo вaшу невnевненіcть, cтpaxи, poзгубленіcть, a ви зamіcть тoгo щoб це npoжити, дocлідити oдpaзу nеpеxoдити в дії тa mене nитaєте щo poбити.
Дякую вы мені допомогли буду я спілкуватися далі. А там що буде може ще зикомось буду знайомитись. Дякую вам.
психолог онлайн
На благо! Насправді ви осмілились тут поділитись з нами і бути відвертим, це вже ваш крок у стосунки з собою❤
Мені в свій час не сказали того, що я вам написала і я дуже сильно переживала як і ви. Проживати свою вразливість непросто, але важливо, бо дівчата різні і кожна буде вас знайомити з собою! В любому випадку чим краще ви розумієте себе тим легше вам буде з іншими.
Слухайте відео про емоційний інтелект, читайте книги, все це сприяє розширенню бачення різних взаємодій!
Доповнення від автора
Дякую вам велике❤