Хочу зрозуміти, чи є в мене якісь проблеми по типу депресії або вигорання.
Почну з того, що в мене жахливі проблеми з самооцінкою. Я не те щоб соціофоб(хоча раніше була і зараз іноді є проблеми на публиці/з новими людьми) бачучи себе на фото/відео хочеться просто застрелитися. Дуже часто в мене є нервові зриви. Певний час я живу день за днем однотипно, день сурка. Мені лінь навчатися, гуляти і спілкуватися. Хочеться просто спати. За це відчуваю жахливу провину. І от в якийсь момент проблем настільки багато накопичується, що я не можу стримати сльози, буває плачу по хвилин 20, що аж повітря не вистачає. В такі моменти я спричиняю селфхарм, але мені не стає легше..Не розумію навіщо. Напевно в останній раз це сталось через навчання. Мені скоро здавати НМТ, а я навіть не знаю програму 7 класу + з батьками проблеми. Через свої страхи в мене нема кому сказати про своє почуття. Як би не намагалась собі лгати, але я самотня. Коли сказала мамі що може мені треба поговорити з псилохогом, вона сказала що ні і взагалі навіщо гроші витрачати. Саме тому зараз я тут, сподіваюсь ви зможете мені хоч якось допомогти. Дякую що дочитали
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Співчуваю вам! Ви страждаєте на всіх можливих рівнях. Прикро, що мама не хоче вкладатись ресурсом та турботою у ваше психічне здоров’я. Спробуйте знайти центри соціальні чи лінії довіри, де ви зможете розмістити свої болючі та пекучі почуття.
Також пропоную вам малювати кожен день. Створюйте просто композиції, які відображають ваш стан, а далі малюйте ресурс, який вам потрібен щоб впоратись. Тут неважливі художні таланти. Це теж вигруз почуттів в простір малюнка! Так від депресії рятувались великі митці, бо рука відображає на папері матеріал несвідомого і будує нові сенси, зв’язки!
Доповнення від автора
Чи можливо вийти з цього замкнутого кола самій? Або можете порекомендувати книги на цю тематику? я б була дуже вдячна
психолог онлайн
Вам потрібен простір безпеки та прийняття, де ви зможете виплекати свої почуття, а далі вже книги і все інше. Тому шукайте психолога, бо ви переповнений сосуд почуттів, а додавати туди лише інформацію не варіант.
Рекомендую читати автобіографії відомих людей, де ви побачите які страждання випадали на їх долю, які їх не зламали, а зробили ще сильнішими.
З психології «Робота з тінню» Джонсон, книги Ірвена Ялома, «К себе нежно» Ольга Примаченко.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
соціофоб(хоча раніше була і зараз іноді є проблеми
Ваша проблема заключается в ваших страхах -
цитата:
Через свої страхи
и неуверенности в себе.
Поэтому у вас отсутствует мотивация -
цитата:
лінь
и есть то состояние, о котором вы пишете.
цитата:
я спричиняю селфхарм
И в результате происходит самоповреждающее поведение - как наказание себя.
Следовательно, у вас нет депрессии в ее клиническом варианте и тем более выгорания.
цитата:
Або можете порекомендувати книги на цю тематику?
Я могу дать вам ссылки на бесплатные онлайн-курсы по работе со страхами и развитием уверенности.