Чому я кривляюсь?
Ще декілька років тому я почала кривлятись. Мама розказувала, як я ще в дитячому садочку це робила. Намагалась викоренити це з мене, лаяла і все таке. Але я чогось ніяк не перестану цього робити вже як декілька років. Підкажіть, що це може бути? При чому це не звичайна поведінка, коли дитина просто придурюється перед камерою для забави. Будь ласка, скажіть що це таке? Якщо потрібна більш детальна інформація- я її надам
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня.
Це може бути нервовий тік. Вольовим зусиллям неможливо подолати мимовільні скорочення лицьових м'язів, тут потрібна консультація лікаря-невролога, до якого Ви можете звернутися самостійно за направленням сімейного лікаря. Також не завадить психотерапія, для усунення причин тривожності і підвищення толерантності до стресу, щоб частота проблем з нервами потроху зменшувалась. До психолога Вас може записати мама.
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня! Важко визначити причину без консультації невролога.
Можливо вам притаманна велика збудливість, тривожність, сором’язливість і тіло застосовує цей симптом для захисту чи розслаблення. Якщо це підкріплена фіксована реакція, то лише перепискою не допомогти. Підтримую колегу з рекомендацією дослідити це разом з лікарем та з психотерапевтом.
психолог онлайн
Діти проходять різні етапи свого розвитку. Кривлятись в дитячому садку абсолютно нормально. Діти вчаться нової поведінки, копіюючи один одного.
В кризі 6-7років також одним з елементів є кривляння, блазування.
Загалом, поведінка дитина свідчить про її внутрішні потреби.
Кривляння "закриває" потребу уваги, дитина хоче відчути, що має якось значення для оточуючих.
Шкода, що ваша мама не тільки не щаглиблювалась в питання вікового розвитку дитини, а ще й сформувала у Вас певний комплекс своїми реакціями.
Але може бути і так, що терміном "кривляння " мама, а тепер вже і Ви, називаєте нервовий тік.
Це вже зовсім інше питання.
В його основі стресова обстановка та підвищена внутрішня напруженість дитини. Це певна проблема в роботі самої нервової системи, на яку вплинути силою думки неможливо.
А треба зменшити тиск стресових факторів та допомогти нервовій системі медикаментозно.
Судячи з написаного Вами, саме мама і могла "створювати" для вашої нервової системи ті виклики, з якими вона (система) не справлялися в дитинстві.
Що змінилось у вашому житті пару років тому, після чого повернулись ті "кривляння "?
Чи можете Ви описати, що саме Ви маєте на увазі під "кривлянням"?
Які саме рухи(звуки)?
Адже важливо зрозуміти, чи це тік, чи щось інше.
психолог онлайн
Добрый день!
Если ваши "кривляния" - это
цитата:
не звичайна поведінка, коли дитина просто придурюється
а спонтанные, непроизвольные действия и/или спазмы мышц лица, тогда вам необходимо обратиться к неврологу.
И врач скажет
цитата:
що це може бути
В любом случае вам необходима помощь родителей.
Потому что нужно их согласие на посещение вами врача и/или психолога.
Родители могут вам помочь?