Що робити ?
Моєму синові 11 років. Я забрала у нього телефон.. бо він в ігри і в телефоні сидить дуже довго.. він на мене накинувся з кулаками і дуже сильно ударив в спину, сильно руку зжимав і кричав віддай. Я звісно дуже розплакалася, і мій чоловік зовсім не допоміг.. а говорив тільки, я сама спровокувала сина.
Питання від: ; Вік: 42
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго часу доби!
Співчуваю, ситуація дуже не проста і емоційно важка. І в ній багато складових, з якими варто розбиратися..
Перше - це Ваші стосунки з чоловіком. Схоже, що у Вас з ним немає єдиного погляду, домовленності у вихованні сина.
цитата:
мій чоловік зовсім не допоміг.. а говорив тільки, я сама спровокувала сина
А як чоловік ставиться до того, що його син постійно грає в телефоні?
І друге, я правильно зрозуміла, для Вашого чоловіка нормально, що бьють його жінку?
Слідуюче, це Ваші стосунки з сином. Ви написали, що забрали телефон. Я правильно зрозуміла, що з Вашого боку це був силовий прийом?
А які домовленності у Вас з сином є стосовно телефона?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тетяна Артеменко
Павел Леонидович Басанский
Ситуація непроста і виникає багато запитань. Як могло статися, що син підняв на Вас руку.
Можливо, він копіює поведінку батька?
У Вашого сина зараз складний вік – підлітковий. З ним треба домовлятися і не можна нічого забирати, тим більше телефон. У підлітка це викликає сильний емоційний біль та протест.
Можу припустити, що у Вас порушено контакт із сином і підліток не ділиться з Вами своїми проблемами.
Через те, що підліток не може впоратися з труднощами самостійно, телефон стає місцем, де проблем немає. Ігри та соціальні мережі стають притулком від важких емоційних переживань і проблем.
Для вирішення проблеми потрібно звернутися до психолога.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Наталия Горская
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Я забрала у нього телефон.. бо він в ігри і в телефоні сидить дуже довго..
Доброго ранку. Схоже, що Ви не змогли домовитись з сином щодо користування телефоном і забрали його фізично.
цитата:
він на мене накинувся з кулаками і дуже сильно ударив в спину, сильно руку зжимав і кричав віддай.
Він також зреагував фізично. Люди вдаються до фізичного насильства, коли їм бракує слів і вони відчувають, що їм за це нічого не буде. Вам обом потрібно навчитись розмовляти, щоб не доходити до фізичних дій. Варто звернутись до психолога з відповідним запитом.
І син має знати, яке покарання на нього чекає, якщо наступного разу він знову на Вас накинеться. Це все краще проговорювати вже зараз. Він має знати, що з Вами відбувається після його вчинку, і чому з Вами не можна так поводитись. Це Ваша задача - навчитись захищати себе у стосунках.
цитата:
Я звісно дуже розплакалася
Ви опинились в позиції жертви. Зрозуміло, чому Ви розплакались. Але якщо кожного разу син буде Вас бити, а Ви потім плакати, ця модель поведінки стане звичною у для нього, і для Вас. Вам варто зробити все від Вас залежне, щоб подібні ситуації не повторювались.
цитата:
мій чоловік зовсім не допоміг.. а говорив тільки, я сама спровокувала сина.
З чоловіком також потрібно говорити на цю тему. Що Вам було необхідно отримати від нього допомогу і підтримку. Якби Вас вдарив інший чоловік, він би також сказав, що Ви самі його спровокували? А також є сенс з'ясувати, що для вас обох важливо у вихованні сина, яким чином ви будете на нього впливати.
Відредаговано автором 22-01-2024 08:20:25
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
ЩО РОБИТИ ?
Перш, ніж щось робити, варто ретельно розібратись в тому, що сталося(!) На порожньому місці такі речі не відбуваються, погодьтесь!
За цим випадком ховається нездорова модель стосунків в сім'ї в цілому(!) Відчувається, що є проблеми у Ваших стосунках з чоловіком, принаймні відсутні порозуміння і чіткі домовленності щодо виховання сина, зокрема, часу користування телефоном.
Чи розмовляли з цього приводу раніше з чоловіком? Які правила встановили для сина - скільки він може грати в день?
До речі, як самі відчуваєте, який в сина останнім часом емоційний стан? Про що він думає? Чого прагне? Чого потребує?
цитата:
Я забрала у нього телефон..
З яких причин саме Ви втрутились, а не Ваш чоловік?
цитата:
він на мене накинувся з кулаками і дуже сильно ударив в спину, сильно руку зжимав і кричав віддай. Я звісно дуже розплакалася, і мій чоловік зовсім не допоміг.. а говорив тільки, я сама спровокувала сина.
Подумайте, яким би, на Ваш погляд, міг бути прийнятний спосіб вирішення проблеми?
Що сталося потім? Чи відбулось пізніше між вами всіма щире і відкрите спілкування?
Відредаговано автором 22-01-2024 09:35:03
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
А як Ви хочете, щоб Вам допомогли? Реакція сина передбачувана. З підлітками такі "виховні моменти" не проходять. Все варто робити лише через діалог. Почитайте книги Ю.Гіппенрейтер
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Тетяна Штапова
Ми не знаємо ЩО і ЯК відбувалося насправді - як син грав, що і як йому казали Ви, що і як відповідав він, як реагував батько тощо. Чи попереджали Ви сина, що заберете в нього телефон, якщо він буде так довго грати, чи вирвали з рук несподівано. Не знаємо, які взагалі стосунки між вами усіма: між Вами та чоловіком, між Вами та сином, між сином та батьком. Не знаємо характери сина, чоловіка та Ваш. Не знаємо як ви обоє виховували свого сина. Багато чого не знаємо.
Але в питанні видно, що Ви сильно ображені як на сина за його агресію до Вас, так і на свого чоловіка, що не захистив, став на сторону дитини та виправдав його напад. Звісно, що Ви маєте право на свої почуття. Але також маєте право на аналіз і цієї ситуації конкретно (своїх дій в тому числі), і відносин в родині в цілому. Бо щось відбувається не так.
Чи сказали Ви синові про свою образу і біль? Чи обговорили цю ситуацію?
А з чоловіком поговорили? Про ваші відносини і про принципи виховання дитини.
І взагалі, склалося враження, що в Вашій сімї прийнято проявляти НАСИЛЬСТВО ВСІМА - і Вами (вирвали телефон), і дитиною, і можливо й чоловіком?