Мені не хочеться близості з чоловіком і це псує нашу сім‛ю
Мій чоловік кохає і завжди мене хоче, але я не можу відповідати йому взаємністью. Не знаю чому так,і не можу нічого з собою зробити, я кохаю його, він для мене дорогий, але в сексуальному плані мені взагалі нічого не хочеться, стараюсь відповідати йому взаємністью бо хочу зберегти сім'ю і боюся його втратити. І така ж історія була з попередніми моїми партнерами, мені просто нецікаве сексуальне життя. Що мені робити щоб якось змінитися? Щоб хотіти свого чоловіка і жити з ним щасливо?
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
ДОброго часу доби!
Тобто Ви не відчували сексуального бажання до хлопця за якого погодилися вийти заміж?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
мені просто нецікаве сексуальне життя
Получается, что у вас нет и никогда не было сексуального влечения?
Доповнення від автора
Можливо не було. Але думаю що все таки 1 рік спільного життя була і страсть і потяг але то все на взаємність партнеру. А я сама ніколи перша не проявляю ініціативу. Разом вже 3 роки і останні 2 я стала взагалі холодною, за ці 2 роки народила дитину, але не думаю що проблема навіть у цьому, бо сексуального потягу практично не було ні з ким. Секс для мене десь на останньому місці. Хочеться це змінити та не знаю як.
психолог онлайн
Если секс для вас
цитата:
десь на останньому місці
и
цитата:
сексуального потягу практично не було ні з ким
то вы подумайте, надо ли вам это все менять?
Есть ли в этом смысл?
Вы хотите это делать для себя?
Или для мужа?
Просто работа вам предстоит большая и длительная.
Вначале надо будет обратиться к сексопатологу и решить вопрос с физиологическими причинами, если они есть, конечно.
И параллельно работать с психологом-сексологом. А это, в вашем случае, минимум 6 месяцев работы.
Вы готовы к этому?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Как Вы себе представляете сексуальное влечение, это инициативность с Вашей стороны, быть активной, как часто и что Вы должны делать? Ведь то, что Вас волнует скорей Вы слышите от мужа, то что его может не устраивать?
"Мій чоловік кохає і завжди мене хоче, але я не можу відповідати йому взаємністью. Не знаю чому так,і не можу нічого з собою зробити, я кохаю його, він для мене дорогий, але в сексуальному плані мені взагалі нічого не хочеться, стараюсь відповідати йому взаємністью бо хочу зберегти сім'ю і боюся його втратити" А чего Вы хотите, заставить себя хотеть, может соответствовать ожиданиям других, либо сравниваете себя с кем-то?
Какие у Вас представления о счастливой семье, и счастливы ли Вы?
Задавая эти вопросы Вы пишите, что любите его, так любите или убеждаете себя в обратном? Может Вы видите что по темпераментам не сходитесь, кому-то больше необходимо, кому-то меньше!
психолог онлайн
цитата:
сексуального потягу практично не було ні з ким. Секс для мене десь на останньому місці. Хочеться це змінити та не знаю як.
Я б радила звернутися до фахівця - сексолога. Можливо це питання "сплячої сексуальності", а можливо щось інше. Як би там не було, на мій погляд, Вам краще звернутися саме до вузького фахівця, познайомитися із своїм тілом, відкрити свою сексуальність.
психолог онлайн
Добрий день. Ви говорили про це з чоловіком? Чи був у вас раніше якийсь вразливий сексуальний досвід?
цитата:
Хочеться це змінити та не знаю як.
Це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
Доброго дня!
Насправді, кожна людина має свій рівень сексуальної потреби. І те, що чоловіку потрібно більше, а Вам менше - не є чимось неправильним. Інша справа, що Ви змушені весь час примушувати себе, занурюючись у стан примусу та невдоволення собою.
Перше і найпростіше. Ви намагалися тактовно поговорити з чоловіком і пояснити, що Ви його сильно кохаєте, але Вам не потрібно так багато сексу, як йому?
Друге. Жіночий секс та чоловічий дуже різниться. Якщо чоловіку не потрібні преамбули, бо для чоловіків основне фізичне задоволення. Для жінки необхідно час, щоб підготуватися до фізичної близькості. Адже, секс для жінки починається з легкого флірту, можна умовно сказати - "тантричного сексу", коли багато дотиків, поглядів, пестощів, приємних слів... І зачасти, справа не в тому, що жінці секс не потрібний, а в тому, що їй до нього потрібно підготуватися...
І нарешті третє. Насправді, сексуальні стосунки забирають дуже багато сил, енергії. І особливо, її віддає та сторона, яка є в стосунках умовним "донором".
А судячи з того, що чоловіку постійно і багато потрібно, "донор", тобто в даній ситуації, саме Ви, сил практично вже не має, ресурси на межі... Це схоже на ситуацію з телятком, яке хоче їсти, але у корови немає молока, бо їй не дали їсти трави.
І тоді - це вже окрема тема, як навчитися відновлювати свої сили, щоб вистачало і на себе, і на чоловіка.
Коли жінка наповнена та щаслива, чоловіку так багато сексу не потрібно. Адже, насправді, за допомогою сексу, чоловіки отримують от ту саму енергію щастя, заради якої і одружуються. За принципом: "наївся" вдосталь... А у Вас він постійно "голодний"...
На мою думку, Ваше питання потрібно розглядати в комплексі. Бо поверхневими діями можна лише все ще більше все заплутати і, навіть, зіпсувати.
Найкращий варіант, вдвох попрацювати з психологом. Але, навіть, якщо чоловік цього не
захоче - ситуацію може змінити і сама жінка, навчившись бути самодостатньою, наповненою та вміти правильно себе поводити і говорити...
Найнебезпечніше у всьому, як мені здається, у Вас потроху формується стан певної жертовності. А це ні до чого гарного привести не може... Навряд чи потрібні стосунки султана та наложниці, нехай поки і в сексі... Чи не тільки в сексі? Можливо, за цим всім криється щось більше? І секс - це лише верхівка "айсбергу"?
Відредаговано автором 05-02-2024 09:26:19