Чоловік ваддаляється
Мій чоловік десь 4 дні мене ніби ігнорує і відповідає «на отвали»На питання що з ним відбувається?! Каже що діло не в мені,а в тому що недостатньо заробляє ,заморився на роботі, не хоче там працювати і тд
Цитую» я нічого вам з сином не можу дати і я фігня»
Я написала йому що все буде добре,ми переживемо ці складнощі і не таке проходили,а він каже дай мені час обдумати все
Я ж хвилююся і думаю що щось зі мною не так
Чому він віддаляється
Може справа в мені ?
Питаю в нього чому він не може сісти зі мною поговорити і всі проблеми ми повинні проживати разом
Відчуваю себе ніби чужою для нього бо він не може мені відкрити душу
Можливо дійсно не написувати йому? І не чіпати
Просто для мене це дико що ми сімʼя і не можемо разом це прожити
А він каже «ну от я така людина»
В свій вихідний він хоче іти з друзями грати в ігри
Це він так відволікається!?
Чому тоді з друзями все ок і депресії в нього нема,а для нас з сином в нього депресія і він хоче побути сам
Мені обідно що ми з сином ніби на 2му плані
Може насправді від втомився від нас? І боїться сказати чи хоче зі мною розійтися
Чи шкодує шо в нього є сімʼя
Я нічого не можу зрозуміти так як толком я віповідей не отримую
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Олена, психолог - не гадалка, а вгадувати мотиви та причини - не є його ціллю.
Якщо не можете порозумітися поміж собою, то звертайтеся разом на сімейну консультацію - там і розберетеся де, за що і чия відповідальність, хто і чого насправді хоче, що відчуває та чого боїться.
психолог онлайн
Олено, добрий день! Ви розгублені, і це в такій ситуації зрозуміло.
На жаль, люди переживать свої емоції, проблеми, кризи по різному (припускаю, що саме особистісну кризу і переживає Ваш чоловік). Комусь легко про це говорити і навіть необхідно, комусь складно.
Які раніше були стосунки у Вас з чоловіком? Чи він був відкритим? Чи обговорювали ви відкрито свої сімейні чи особисті проблеми? Наскільки зараз Ви готові почути його, щоб він Вам не сказав?
В будь якому випадку, Ви не можете його змусити відкритися Вам, якщо він не хоче цього робити. Все, що Ви можете зараз це дати йому час про який він просить, висловлювати йому свої почуття і переживання (через Я-повідомлення, без звинувачень) і подумати про себе. Запропонуйте звернутися до фахівця (психолога, психотерапевта).
На жаль, сказати про що думає Ваш чоловік складно. Те, що він "наче тікає до друзів" - так, це може бути його спосіб відволіктися і піти від проблем, думок, розслабитисся.
Бережіть себе!