Як не зважати на обіди та мовчання чоловіка ?
Живу з чоловіком 13 р (2є синів )чоловік зараз дуже часто робить мені зауваження що я не так спілкуюсь не так щось говорю друзям та через ден два злиться на мене а раз у неділю ми сваримось і потім він не спілкується зі мною (якщо сильно то може в не їсти що приготую )до нього неможливо підступитися ,спокійно поговорити ,я повинна чекати поки він заспокоїться в сам виришить що можно спілкуватить тоді він підходить і обіймає (але не вважає що він виноват )завжди я виновата .Дуже все набридло він пʼє мою енергію та сили мої .як не зважати ?
Питання від: ; Вік: 42

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Отакої, знову черговий нарцис. Скільки ж їх?! 100% за описом.
Повчання "як треба", покарання у вигляді ігнорування, звинувачення, контроль та рішення тільки його, невміння вибачатись та знецінення всього, що Ви робите для нього і взагалі.
А особливо є характерним це:
цитата:
пʼє мою енергію та сили мої
Як же можна на таке не зважати?!
Але є спосіб протистояти. НЕ вестись на його емоційне розхитування і бути максимально спокійною, НЕ ВІРИТИ чоловікові від слова ВЗАГАЛІ, бо він є маніпулятором. І все, що він каже чи робить - все він робить і каже заради СЕБЕ, а не Вас. На Вас йому, вибачте, начхати. І про це треба добре пам'ятати.
Взагалі з цим треба працювати з психологом особисто. Є припущення, що хтось з Ваших батьків є теж таким.
Так буває доволі часто: людина вибирає собі схожого на когось з батьків за токсичністю партнера.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Співчуваю, але ваш партнер незрілий від слова зовсім. Підтримую колегу, бо його прояви це нарцисичні манси, коли він хоче вами управляти. І ви граєте в цю гру, тому що є віра, що йому можна догодити. Нарциси відносяться до людей як до функціоналу, там немає емпатії, співчуття і взагалі ви просто розширення для його величі. Можна лише в одному випадку з ними жити, якщо ви втратите свою чутливість і будете Ехо, тобто весь час з ним погоджуватись… Є прям міф про нарциса, де описані подібні сценарії. Чи вас таке влаштовує? З цим треба йти в психотерапію і досліджувати вашу сімейну та батьківську історії. Подивіться також відео про нарцисів і вам стане трошки зрозуміло з чим ви маєте справу…
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый вечер!
цитата:
Живу з чоловіком 13 р (2є синів )чоловік зараз дуже часто робить мені зауваження що я не так спілкуюсь не так щось говорю друзям та через ден два злиться на мене а раз у неділю ми сваримось і потім він не спілкується зі мною (якщо сильно то може в не їсти що приготую )
Не замечать у Вас не получится, если это Вас обижает. Я думаю, что правильно в Вашем случае сказать ему о том, что Вас обижает и Вы вправе выражать свои мысли и чувства, так как Вы этого хотите. Он же Вас выбрал такую, какая Вы были и есть, Вы родили ему двоих детей, так почему сейчас он хочет что-то в Вас изменить? Какая причина Ваших ссор?
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
як не зважати?
Якби були каменем або деревом, то 100% не зважали б(!) Але Ви ані перше, ані друге. Ви - жива людина, яка за своєю природою наділена почуттями і від своєї емоційної сфери відмовитись взагалі не може. А якщо захоче і буде докладати зусиль, то неодмінно перетвориться у звичайну колоду. Вам таке треба? Ви цього хочете?
цитата:
ЯК НЕ ЗВАЖАТИ НА ОБІДИ ТА МОВЧАННЯ ЧОЛОВІКА ?
Відповідь проста за озвучуванням і доволі не проста за виконанням, адже передбачає Ваші внутрішні трансформації.
Доведеться усвідомити увесь деструткивний механізм Ваших з чоловіком відносин. Він поводить себе так, як Ви дозволяєте. Він маніпулює (може, і не усвідомлюючи того), а Ви ведетесь.
Він не вибачається, а Ви робите вигляд, нібо нічого і не сталося. І так далі.
Можливо, в нього є певна потреба, яку він реалізує настільки руйнівним способом. До речі, Ви в нього питали, навіщо він так себе поводить?
Істина очевидна - коли Ви вийдете з цього ганебного сценарію, доведеться змінювати поведінку і чоловікові. По-іншому НІЯК(!)
Що для цього потрібно робити і як робити - про це нафорумі не розкажеш. Це доволі копітка робота і взаємодія з психологом. Але результат того вартий - гармонійні стосунки і життя в радість. Хіба погано?!
Відредаговано автором 27-12-2023 12:25:12
психолог онлайн
Доброго дня!
Чоловік та дружина - це певна спільна система, де обидва дзеркально взаємопов'язані. Тобто, наприклад, внутрішній стан жінки зовні, своїми словами та діями, відзеркалює чоловік.
Постійно можна робити зауваження лише тій людині, яка і сама почуває себе не дуже впевнено, яка психо-емоційно виснажена і перебуває у стані "жертви".
Насправді, люди одружуються задля того, щоб отримувати один від одного почуття щастя. А як можна отримати почуття щастя від того, хто і сам нещасливий? Власне, така поведінка чоловіка цілком логічна, і він так чинить, на мою думку, не тому, що спеціально хоче до Вас чіплятися.., а тому, що не отримує те, на що сподівався... Він навіть сам цього не усвідомлює... Йому, як і Вам, потрібна енергія, але ні у Вас, ні у нього, її просто немає, бо люди в тісних стосунках лише виснажуються. Це як намагатися дихати довго в замурованому підвалі... Повітря скоро закінчиться, і людина буде робити все, щоб мати можливість дихати...
Окрім того, відкрию Вам таємницю, практично всі чоловіки не люблять вибачатися і не вважають себе винними. Бо це може зруйнувати бачення себе, як головного в родині. А для чоловіків такі речі неприпустимі.
До того ж, Ваш чоловік має прекрасну якість, яку далеко не кожний чоловік має - він відходчивий. Інша справа, як Ви сама сприймаєте себе і реагує е в таких випадках.
От Ви пишете "він не спілкується зі мною (якщо сильно то може в не їсти що приготую )до нього неможливо підступитися ,спокійно поговорити ,я повинна чекати поки він заспокоїться в сам виришить що можно спілкуватить тоді він підходить і обіймає (але не вважає що він виноват.." А для чого "підступатися "до людини, яка Вас ображає? Для чого пропонувати їсти, коли він неправий? Ви ж сама ставите себе в залежне становище і повністю себе знецінюєте... Так буває тоді, коли ми психо-емоційно дуже залежні від близької людини і свій весь світ бачимо в ній... Хочете, щоб він почав з Вами рахуватися? Навчіться самі поважати себе і правильно себе поводити. Змінитеся Ви, Ваш чоловік також зміниться по відношенню до Вас. Насправді, найперше, це питання Вашої самодостатності та наповненості.