Як знайти рішення
Живу з хлопцьом рік. Коли говоримо про свадьбу не можемо договоритися. Я хочу щоб це була тільки розпись, ми два і це тільки наше свято. Він хоче щоб там обовязково були його батьки, брат з сімєю. Даже якшо вони і будуть там, мені буде некомфорто. Я живу не в своєїй країні, переїхала, родичі залишились дома.., мама померла коли я була маленька, з татом і братами в мене не надто хороші стосунку тому шо вони мене обіжали раніше і тому я б навіть і не хотіла щоб мої родичі були на розписі чи свадьбі. Як домовитись з хлопцьом якщо він каже що якщо його батьки не будуть на свадьбі то вони це йому не вибачать до кінця життя. Я кажу ми можемо після розписі піти до них га вечерю. Він всерівно каже шо вони ображені будуть на нього. Тобто вони на розписі мають бути на 100%, але я цього нехочу.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Павел Леонидович Басанский
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
У вас в вашем парнем изначально разные истории, и разное детство...
Вот отсюда и теперь не понимание.
И его можно понять - он привязан к своим родителям, а они к нему.
( плюс стереотип срабатывает - что Свадьба - это семейное торжество с родственниками и друзьями)
Плюс просто представьте - если б у вас был сын, и он уже вырос и женился. Наверняка вы б тоже как мама - хотели бы быть на его Свадьбе.
И конечно можно понять и вас ... у вас совсем другая история... (мама умерла... и плохие и тяжелые отношение в семье с отцом, и братьями).
Нет близости и понимание. И потому понятно, что вы не хотите лишних родственников теперь пускать уже в вашу семью. И в ваш праздник и торжество.
Тут конфликт интересов и ценностей...
Вариант такой - что вы оба друг другу идете на какието уступки. И вы и он. Это вам надо обговорить с парнем. И объяснить ему ваши опасения. ( причины почему вам так тяжело)
В ответ выслушать его опасения ( и тоже постараться понять его позицию)
Иначе вы просто оба упретесь каждый на своем... обидитесь и рассоритесь...
И Свадьба под вопросом...
Но если у вас уже такие конфликты ценностные до начала семьи... то может лучше подумать - а нужно ли выходить за него замуж? И готовы ли вы в семью?
Видь не получится всецело отгородиться от его родственников... все равно будут приезжать и т д.
Или еще вариант - если позволяют финансы - устроить два торжества - один с его родственниками, а второй уже ваш личный с ним. ( так иногда пары делают)
А с вашими давними обидами на родственников - это к психологу.
Чтоб постараться это хотя бы разобрать, и отпустить.
психолог онлайн
Доброго вечора!
Цілком резонно відокремити власне розпис від вечері з батьками нареченого, і, якщо Вам не хочеться, не обов'язково влаштовувати пишне свято з купою гостей. Ви маєте таке ж право в прийнятті цього рішення, що і Ваш чоловік, і Ви вже запропонували йому непоганий компроміс.
"Не вибачать до кінця життя" це про упередженість батьків нареченого і проблеми в його стосунках з батьками, які, схоже, тягнуться ще з дитинства. Через це він не може відстояти особисті кордони і нормально сказати батькам, що Ви не хочете святкувати весілля і це Ваш особистий вибір, який теж треба поважати. І його стосунки з батьками - не Ваша відповідальність, тому не раджу поступатися своїм комфортом заради того, щоб догодити іншим, інакше в майбутньому доведеться поступатися все більше.
Відредаговано автором 25-01-2024 17:46:16
психолог онлайн
Anastasia, доброго часу доби!
На мій погляд, з того, що Ви написали, не все так просто.
Тому, у мене до Вас поки такі питання: чому Ви проти присутності батьків хлопця на розписі? Що не так? Як будете себе почувати, якщо вони будуть?
психолог онлайн
Доброго ранку, Anastasia!
цитата:
Тобто вони на розписі мають бути на 100%, але я цього нехочу.
Зрозуміло, не хочете. Маєте право не хотіти. Навіть маєте право нікому не пояснювати, чому не хочете, бо, вважається, що площина бажань - це щось ірраціональне, мовляв, вони є або нема.
Однак зі сторони причини ніби ірраціонального вгадуються. Це ж про якусь несправедливість - його рідні можуть прийти на розпис, а Ваші ні, бо у
цитата:
з татом і братами в мене не надто хороші стосунку тому шо вони мене обіжали раніше і тому я б навіть і не хотіла щоб мої родичі були на розписі
А, може, і заздрість.
Водночас хлопець не винний в тому, що у нього теплі стосунки з рідними. І не винний в тому, що у Вас не так. Так з якого дива лишати його родину можливості порадіти за сина?!
Я особисто ніяких рішень Вам не пропоную, це було б не тактовно і не ввічливо до Вас.
Пропоную подивитись на ситуацію з того боку, де я виклав свої припущення і міркування.
І ще. Саме зараз ви разом з нареченим закладаєте підвалини того зв'язку між вами, який має живити стосунки в подальшому. Тому крок до порозуміння - виважений і конструктивний - бажано, щоби був здійснений через усвідомлення і відповідальність.
психолог онлайн
Добрый день!
В вашем случае
цитата:
домовитись з хлопцьом
можно будет только на семейной консультации.
Вряд ли вы сможете самостоятельно прийти к компромиссу.
А уступки кого-то одного вызовут у него же обиду, что будет негативно отражаться на ваших отношениях.