Хлопець вночі посадив одну на таксі
Ситуація виглядає так, що хлопець приїхав до мене, потім ми разом пішли на автобус і поїхали до нього додому. Провели час разом, настав час добиратись назад. Вже була 10 вечора, 2 години до комендантської. Він сказав, що поїде зі мною на таксі, і ним ж повернеться. Мені стало шкода і його, і коштів, які б він потратив, тому сказала, що доберусь сама і все ок. Він викликав мені таксі, посадив. За таксі платила я, до того ж в руках був ноутбук, було видно що це. Таксиста трохи здивувала така ситуація.
Через хвилини 2 він подзвонив і спитав де я, після чого сказав, що таксист підозріло повільно їде. Я сказала, що подзвоню вже з дому. Зайшла ще в магазин, потім повідомила, що вже вдома. Голос у нього був сонний.
Чесно кажучи, мене ця ситуація дуже образила. Раніше у нас подібних випадків не було, він завжди проводжав мене, потім добирався на таксі або пішки (5 км різниці) і ніколи не залишав отак саму вночі. Не захотіла йому щось казати і ,,компресувати,, мозок, а спочатку обдумати свої почуття і спитати думки експертів. Можливо я себе накрутила це нормально, а можливо і ні.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Наталия Горская
Доброго вечора! Ви пишете, що самі сказали йому про те, що доїдете додому самостійно і потім говорите, що образилися на нього. То чого ж Ви хотіли від нього насправді в той момент? Чому не сказали про свою справжню потребу? Це все про близькість і комунікацію в стосунках. Чи можете Ви відкрито заявляти про свої потреби партнеру? Чи відбулася якась гра, від якої і Вам і йому тепер погано?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358276 для Юлія Віталіївна
Я розумію те, що мені потрібно говорити йому про свої бажання. Конкретно в цій ситуації я подумала спочатку про нього, про те, як краще буде йому. Мені насправді хотілось і було б дуже приємно якби він мене відвіз. Не хочу щоб він мене вважав капризною і наглою.
Щодо потреб, мені важко виразити їх, а також сказати про те, що турбує або не подобається. Я стараюсь і вже більше можу сказати щось прямо, але перед тим тисячу разів себе накручу і обдумую чи варто.
Постійно говорю собі, що немає сенсу у цьому, адже навряд щось зміниться. Таке вже було, я говорила з ним про те, що не влаштовує в сексі, але нічого не змінилось і він просто ,,забив,,.
До того ж, мені напевно більше хотілось щоб саме від нього йшло таке бажання відвезти, а не тому що я попросила. Це нещиро, а просто тому що треба.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
Вже була 10 вечора, 2 години до комендантської. Він сказав, що поїде зі мною на таксі, і ним ж повернеться. Мені стало шкода і його, і коштів, які б він потратив, тому сказала, що доберусь сама і все ок.
Доброго ранку. Хлопець вчинив так, як Ви запропонували. Ви надіялись, що хлопець буде наполягати, щоб поїхати з Вами, коли казали, що доберетесь самостійно?
цитата:
Чесно кажучи, мене ця ситуація дуже образила.
Образа виникає при невідповідності очікувань людини і реальності. Вона призводить до напруги в стосунках. В цьому відео я розказую, чому люди ображаються і як можна себе поводити замість того, щоб ображатись.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-1563
цитата:
Раніше у нас подібних випадків не було, він завжди проводжав мене, потім добирався на таксі або пішки (5 км різниці) і ніколи не залишав отак саму вночі.
Напевно, хлопець намагався справити на Вас якнайкраще враження на початку відносин. Не кожен буде йти вночі взимку чи восени 5 км від дівчини. Зазвичай, якщо стосунки продовжуються, люди поступово розслабляються і починають докладати менше зусиль для того, щоб постійно подобатись партнеру. Вони все частіше між спробами справити враження і своїм комфортом вибирають останнє. Ваш хлопець - не виключення.
цитата:
А це вже те, над чим Вам варто працювати. Якщо звернетесь до психолога, зможете з'ясувати, чому Вам так складно говорити про свої потреби, і як цьому навчитись. Про те, що не влаштовує в сексі, можна нагадати. Ви ж, напевно, ображаєтесь і мовчите. Так відбувається, коли людина боїться говорити на складні теми. І начебто хоче зберегти стосунки, а насправді це їх погіршує. Адже проблема не вирішується, а образ стає все більше.
цитата:
Вам хотілось, щоб він Вас відвіз, а йому хотілось спати і зекономити гроші. Ще й Ви запропонували зробити те, що він хотів. Тобто вибрали його бажання замість свого. Ви можете обговорити цю ситуацію і вирішити, як будете себе поводити, що міняти, щоб вона не повторювалась. Або ображатись і віддалятись один від одного.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Чесно кажучи, мене ця ситуація дуже образила.
Відчуйте всередині відповідь на питання - яка Ваша потреба була не задоволена?
цитата:
Щодо потреб, мені важко виразити їх, а також сказати про те, що турбує або не подобається.
Так що ж насправді Вас зупиняє?
І ще поміркуйте, яким чином хлопець дізнається про Ваші бажання або невдоволення, якщо Ви про це не повідомите?
І як можуть покращуватись стосунки між партнерами, якщо вони тримають свої емоції в собі?
Відредаговано автором 11-01-2024 12:53:11
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вам важко казати про те, що насправді відчуваєте.
І це призводить до таких наслідків, як ваша незадоволеність певними моментами вашого життя.
Саме тому так важливо озвучувати все те, що хочете, або не влаштовує.
Ніхто крім Вас НЕ несе відповідальність за цей аспект.
Тільки Ви маєте виносити назовні, в світ, те, що є всередині.
Що з цим будуть робити інші- вже їх справа.
Наприклад, хлопець не зважає на те, що Ви йому сказали про секс.
"Забиває", бо йому і так норм, зручно, що не нагадуєте.
А чому не нагадуєте?
Чому кожного разу, як він робить не так, не кажете, що Вам так не подобається?
Секс- це найвищі тілесні задоволення.
Навіщо їм займатись, якщо не подобається?
З описаного Вами можна припустити, що Ви намагаєтесь бути зручною (неконфліктною, не компресувати мозок).
Навіть питаєте у фахівців, чи терпіти Вам, щоб продовжувати бути зручною для хлопця.
Бо інакше йому не сподобається, і він ....знайде іншу?
Щодо його небажання проводжати.
Думаю, що всередині Ви і так розуміли, що він не хоче.
Але тут питання таке- можливо саме бажання тут не варто чекати. Адже це і зайві витрати (не завжди є на це гроші)і час, і потім самому повертатись не хочеться.
І в ситуаціях, коли все безпечно, то можна доїхати і одній на таксі.
А коли водій викликає занепокоєння, чи щось інше, то вже разом.
Доречі, "хвилювання " хлопця щодо "повільно їде" виглядають якось штучно, ніби як треба продемонструвати турботу. Бо справжня турбота була б, якби він, побачивши дивного водія, сів би з Вами.
В стосунках важливо бути справжнім.
Якщо хочете, щоб провів-просити.
А не відмовлятись, щоб сам запропонував.
Ви розуміли, що з Вами ноутбук до того, як сказали, що готові самостійно доїхати. Але зробили вигляд, що це ок.
Якщо не подобається секс-зупиняти і казати "навіщо знову так, як мені не подобається ".
А не терпіти, щоб зробити видимість.
Адже з кожного такого моменту потім складеться "видимість життя", замість справжнього життя.
психолог онлайн
Доброго дня! У вас є певні потреби, очікування та страхи. Саме все це наплуталось і вилилось в таку історію. Ви хочете, щоб хлопець про вас думав і обирав. Але чомусь самі себе не обираєте і ще є ображаєтесь. Почніть відслідковувати свої потреби і задовольняти їх, не перекладаючи відповідальності. Це буде таким критерієм усвідомленості.
Випишіть свої страхи, що блокують вашу активність. Подивіться на це як на вашу внутрішню роботу, яку за вас ваш хлопець не зробить. Якщо я боюсь відмови, то я все буду робити щоб з нею не зустрітись. Тому можливо страхи сильніші за бажання?