Невизначеність
Добрий вечір! Мені потрібна порада. Мені 29 років і я шукаю відносини. Мені дуже хочеться тепла, затишку... Все склалось так, що я не мала довготривалих стосунків перед тим і почуваю себе недосвіченою. Зараз зустріла хлопця, йому 35, він увесь такий надійний, позитивний... І у нас в багатьох речах інтереси співпадають. Але я насправді не можу розібратись які ж емоції я до нього відчуваю. Я не можу сказати, що відчуваю дикий захват, але в цілому він непоганий... Можливо не дуже мені подобається його зовнішність... Але ж за зовнішністю треба шукати індивідуальність...Може це я якась беземоційна. А ще мене напружує, що він мав довготривалий шлюб, а я знову ж таки не маю досвіду. Я буду вдячна, якщо тут мене трохи розрадять, тому що зараз на жаль не маю можливості обговорити це з друзями наприклад...
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброї ночі!
Якщо шукаєте відносини - то й будьте в них.
І якщо не маєте належного досвіду, то може прийшов час його отримати?
Бо якщо в цьому собі відмовити від страхів чи невпевненості, то що в житті буде далі?
А почуття...приходять зазвичай коли стосунки розвиваються. Ще зарано говорити про щось важливе.
Якщо ж хочеться розбиратись з власними почуттями глибше - то це питання на терапію, а не на переписку.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Мені 29 років і я шукаю відносини. Мені дуже хочеться тепла, затишку...
Відносини можна вважати зв'язком з іншою людиною. І завдяки ньому Ви і партнер можете найкращим чином задовольняти свої потреби. От Ви зазначили, що, хочете тепла, затишку - правильно?
То як Ви можете зрозуміти і відчути, що здійснилось бажане? По яких маркерах?
До речі, в дитинстві у Вас було це відчуття тепла від рідних, затишку в сім'ї?
цитата:
Все склалось так, що я не мала довготривалих стосунків перед тим і почуваю себе недосвіченою.
Мені здається, що цю обставину не слід оминати увагою, адже вона може дати ключ для розуміння Вашого способу побудови близькості, усвідомлення того, чого Ви, можливо, уникали і на що в такому разі були налаштовані. З цим може допомогти психолог.
цитата:
Але я насправді не можу розібратись які ж емоції я до нього відчуваю.
Можете подивитись на мапу емоцій. Її легко знайти в Мережі.
Що відгукнеться? Можливо, симпатія? Або цікавість? А, може, повага? Сексуальне тяжіння?
цитата:
Я не можу сказати, що відчуваю дикий захват, але в цілому він непоганий...
Здивували. А чому, на Вашу думку, мав би бути дикий захват?
цитата:
Можливо не дуже мені подобається його зовнішність... Але ж за зовнішністю треба шукати індивідуальність...
Спробуйте звернути увагу на відчуття в тілі. Вони Вам точно підкажуть, бо тіло не обманює.
цитата:
Може це я якась беземоційна.
Не впенений. З огляду на вищевказане, скоріше, всередині Вас сперечаються між собою деякі почуття та емоції. Спробуйте ідентифікувати, які саме?
цитата:
А ще мене напружує, що він мав довготривалий шлюб, а я знову ж таки не маю досвіду.
Розкрийте, будь ласка, - що стоїть за цим напруженням? Які опасіння?
Відредаговано автором 21-01-2024 10:51:38
психолог онлайн
Ми не дуже зрозуміли, як Вас розрадити. А як би Ви хотіли, щоб ми Вас розрадили? Щоб ми сказали, що якщо немає почуттів, то Ви повинні все одно себе примусити зустрічатись? Я, наприклад, проти цього. Я б не рекомендувала зустрічастись з людиною, яка не викликає у мене принаймні якоїсь емоції зацікавленості
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358826 для Владимир Анатольевич
Добрий вечір! Я дуже дякую Вам за відповідь! Ваші питання дали мені поштовх проаналізувати ситуацію і зробити для себе висновки. А ще ми не бачились пару днів і я зрозуміла, що скучила) Ну а стосовно моїх опасінь - думаю просто з ним це обговорити. Тому що щирість - це ж важливо у стосунках...
Я дуже вдячна🙏
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358823 для Павел Леонидович
Добрий вечір! Дуже дякую Вам за відповідь. Думаю Ви праві - пора відмовлятись від страхів🙂