Проблеми з чоловіком
Доброго дня. Хочу для себе розібратися в ситуації, але поки не можу зібрати всі пазли. Можливо ви зможете мені допомогти. Ситуація така. Познайомились з чоловіком більш ніж пів роки тому. Він з іншої країни. Спочатку спілкувались. Виникла сильна симпатія. На цьому фоні він відразу сказав, що на даний час одружений, але оформлюють документи на розлучення. Є син. В них все погано. Кохання немає. Ок. Я вирішила, що закінчу це спілкування і не буду влазити. На що він відповів, що з'їхав і весь час почав проводити зі мною. З сином ходив тільки гуляти, фото присилав як вони час проводять. Інший весь час ми були на телефоні. В мене і думки не було, що він ще десь там. Далі почав кликати мене переїхати. На що я наче і згодна була, але тільки як покаже свідотство про розлучення. На цьому і погодились. Потім я почала помічати, що він не дає мені зовсім простору. А якщо дає, то трішки на це ображається. Потім почалось - а ти мене не кинеш? Ти мене любиш? І це кoли вcе дoбpе. Без cвapoк. Дуже переймався за нас. Казав, що я для нього ідеал і боїться втратити. Не гуляю, не пью, вихована. Його це дуже зачіпило. Квартиру для нас готував, до мого приїзду. Тобто вкладався в усе це дуже. Ще він чacтo noвтopювaв, щo недoлюблений. І маленькі маніпуляції від нього були. І коли сварилися він міг мовчати дні два-три. Рідко. І ще спробуй підхід до нього знайти якщо навіть він був неправий.. Намагалася донести, що краще проговорювати все, вирішувати. Так, так. І знову. Потім він зачепився з колишньою, вони посварились. Він гиркнув на мене. Я образилась. Вибачився, але мені треба трохи інколи часу щоб відійти. Тим більш якщо я розумію через що це все. А перед Новим роком я була трішки не в настрої спілкуватись по телефону, сімейні труднощі були. Він про них знає. Ми переписувались. І я чітко зрозуміла в той вечір, що і в нього з настроєм біда. Я відмовилась у спілкуванні голосом но що він написав - ну якщо я тобі не треба так і скажи. Відповіла, що нічого такого і негатив йде від нього. Але він мені ще й удачі побажав. Я в силу психів відповіла взаємно. І видалила все. Новий рік ми провели мовчки. Чекала коли відійде. Написала сама після. Але він відповів, що більше не хоче болю. Я пояснила йому ще раз ситуацію того вечора і чому вона так склалась і навіть вибачилась за псих. Але він кинув мене в блок. І ми вже мовчимо так тиждень. Тиждень я в чс. Так от у мене не сходиться трішки в голові. Одна частина мене думає, що це все ж таки маніпуляція, а інша, що можна видихати і жити далі.
Питання від: ; Вік: 29
Доповнення від автора
Ну як видихати.. не сподіватися на майбутнє разом і намагатися відпустити ситуацію. Це дуже складно

психолог онлайн
Доброго вечора, Аліно!
цитата:
Одна частина мене думає, що це все ж таки маніпуляція, а інша, що можна видихати і жити далі.
Тобто всередині конфліктують між собою два бажання, дві потреби.
І в кожної з них є підгрунтя.
От давайте і спробуємо розібратись, що до чого. Згодні?
Перша частина - припущення, ніби поведінка чоловіка - то маніпулятивна манера. Є певні факти і обставини. А є ще Ваші почуття. Які вони - розкажіть? Чи звикли Ви прислухатись до власних почуттів і навіть відчуттів? То що ж Ви відчули, коли той чоловік так себе поводив?
Якщо припустити, що з його боку була маніпуляція. На щось же вона була спрямована. Як Вам здається, на що саме?
За моїм відчуттям, ось це
цитата:
ні яка не друга частина, а та ж сама перша, яка вбачає в діях чоловіка маніпуляції. Тобто тут міститься бажання відштовхуватись від власних почуттів і більше не бути об'єктом маніпуляцій(!)
Загалом-то, історія доволі типова для наших жінок, що шукають щастя з іноземцями, які здебільшого одружені, але мамою клянуться, що давно переживають сімейну кризу і от-от стануть вільними.
Натомість, в намаганні знайти партнера за кордоном немає нічого поганого. Проте, напевно, не варто одразу поринати у вирій райдужні очікувань. Бажано людину спочатку добре пізнати, щоби з'явилось те саме бажання створити з ним сім'ю. НЕ НАВПАКИ - спочатку поєднатись в пару і лише потім відкривати його для себе справжнього.
Доповнення від автора
Дякую, що відповіди.
Ось я і пізнавала..
Він дуже часто говорив про те, щоб я вже переїзжала до нього, але в мене в середині було відчуття, що ось так все кинути і поїхати до людини, яку ще не так добре знаєш, то не про здорове щось. І не відмовлялась. Перенесли на весну. Там в нього мало б все закінчитися.
Але кожен день вечір був зі мною, не десь там з кимось. З друзями бачитися не хотів, постійно хотів бути зі мною.
І постійно у голосі. Тобто втомлена чи ні, але вечори ми проводили як потребував він. Хоча не скажу, що і мені не хотілось, почуття все ж таки є. Але хоча б ось один вечір фільм подивитись і просто поспілкуватись переписуючись, то вже було - ой, я не потрібен.
В нього був якийсь дивний страх, що я його кину.. такий великий, що кинув сам.
Так, Ви праві, перечитавши в подумавши над цим я скоріш за перше.. що він маніпулює, тому що все ще в цих стосунках. І немає розуміння, що людина може ще вчора казати і переживати, що ми можемо розійтися, а сьогодні ось так вчиняти.
Але напишу відразу, на початку нашого з ним знайомства я нікого не шукала, нічого не хотіла. Нікуди їхати, нікого кохати. В мене гарна робота і мій дім мене влаштовував. Просто спілкування. Потім через місяць чи пізніше зрозуміла, що є почуття. Так просто склалось. І не відразу навіть почала розглядати цей переїзд. Просто хотілося бути поруч з цією людиною.
Якщо допустити, що маніпуляція, то на мою думку спрямована була вона на те щоб я зрозуміла як без нього погано і не ображалась коли він себе поводить не найкращим чином.. і щоб потреба в спілкуванні саме в телефонних розмовах знову зʼявилась. Це для нього було дуже важливо.
В силу мого емоційного стану останній місяць ми не спілкувались годинами як раніше, то хворіла, то він. Дещо вдома сталось.. але я його попередила, що мені просто важко і потрібен час. І постійно була з ним на звʼязку. І він казав, що розуміє і все добре.
Той тиждень я була розбита зовсім, ні з ким не спілкувалась взагалі. Як відрізало.. а зараз вже стан трішки змінився. Злюсь, що все так. Дуже ображає, що людина так себе повела. І що ніколи не могли вирішити розмовою.. я завжди відразу починала - давай проговоримо, як нам покращити. А там відразу мовчання. Ніби і не треба нічого.
Ось і не маю розуміння зараз, чи можу я відходити від цього чи тільки відійду і буде як сніг на голову..
психолог онлайн
цитата:
Про що Ви? Про який раптовий сніг?..
Доповнення від автора
Коли почну жити далі, а людина зʼявиться
психолог онлайн
цитата:
Коли почну жити далі, а людина зʼявиться
Припустимо, з'явиться і що далі?
Доповнення від автора
Гарне питання. Через тиждень блоку це все здається вже таким дивним. Воно так складно, коли починаєш довіряти людині, відкриваєшся їй. Це просто не про мене зазвичай. А коли відкрився, а з тобою так, це взагалі щось.
Скоріш мені б хотілося зрозуміти чи дійсно я впіймалась на якийсь гачок маніпуляцій з боку людини і почуття то не про нього. Щоб надалі мати розуміння
психолог онлайн
цитата:
Як вважаєте, з чого складається той можливий гачок?
Доповнення від автора
Не маю уявлення. Завжди могла проговорити все з людиною. Вперше з таким зустрілась.
Можливо Ви мені підкажете
психолог онлайн
Ганна Мисів
Хм, все змішалось у вашій голові. По-перше, Ви чомусь припускаєте, що ваш партнер застосовував маніпуляції. Ну, щоб Ви розуміли, маніпуляції застосовують для того, щоб отримати якийсь виграш. А якого виграшу досяг він? Що, нарешті, зміг Вас заблокувати? нічогенький собі виграш! Він же нічого не виграв. А, значить, не було ніяких маніпуляцій. Інші люди не такі складні, як ми думаємо. Моя думка як фахівця - ваш партнер просто не дуже володіє емоційною і комунікативною грамотністю, от і все. Не шукайте там якихось хитрощів. На наступний раз шукайте емоційно грамотного партнера. Бо тут вже любовна історія закінчилась.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора! Чоловік як я зрозуміла ранений попередніми стосунками і страх болю шлейфом тягнеться за ним. Ви для нього настільки ідеальна, що він вас заблокував. Дивно і м’яко кажучи напружує, що ви не можете злитись, не маєте змогу відмовити в спілкуванні і маєте бути в його доступі 24\7. Тобто маєте бути ідеальною, а з реальною стороною речей чоловік зустрічатись не хоче. Мені здається, що ця ситуація для вас тільки до кращого, ви можете побачити і його реальним, без того ореолу, який він напускав до. Якщо людина реактивно реагує на труднощі, то як з ним будувати життя та виховувати дітей?
психолог онлайн
цитата:
Можливо Ви мені підкажете
Спробую.
По-перше, Ви зазначили, що "почуття - то не про нього". Так? Але цей аспект здебільшого про Вас, про Ваш спосіб тягнутись і залучатись у стосунки з чоловіками холодними, беземоційними(!) Так може проявлятись звичка, сформована в дитинстві у стосунках з кимось із близьких.
По-друге, міряєте людей по собі. Ви відкриваєтесь, починаєте довіряти і вважаєте, що всі можливі партнери роблять те ж саме. Однак реальність засвідчує, що люди різні. І в кожного свій спосіб будувати стосунки і близькість. Хтось має бажання це робити, але не має змоги або не дозрів, як особистість. Поводить себе в підлітковій манері - ображається, намагається заволодіти об'єктом прихильності, домінувати... і ображається, якщо партнер позначає свої психологічні межі, тобто почуття, бажання, погляди і смаки.
По-треттє. Схоже, ніби Ви налаштовані за будь-яку ціну отримати зрозумілу відповідь від партнера, чому він себе так чи інакше поводить. Щоби був передбачуваним і послідовним. І це, на жаль, про залежність, адже тим самим не даєте змоги самій собі відчути і усвідомити перебіг подій в реальності. Довіряти своїм думкам, почуттям і висновкам. Отже, маємо певний брак здорової особистісної автономії.
Відредаговано автором 12-01-2024 10:12:17