Не можу спати нормально , тривожність ,стрес , страх
Добрий день, у мене така проблема, яка мене дуже турбує і не дає спокою, одного разу я зі своїм колективом випив разом і після застілля я ліг спати, коли прокинувся, все було добре, але один мій товариш сказав, що вночі я прийшов до нього в кімнату і помочився поруч з ним, я цього не пам'ятаю, весь день я нервував, тому що було дуже соромно і мене гризло, щоб ніхто не взнав і не сміявся з мене , минуло півмісяця і я намагався все забути, але воно все одно мене гризло.
Потім я вже почав забувати все це, і ми з друзями знову сіли за стіл, тому що був день народження, наступного ранку, коли я пив каву, мене знову зустрів цей друг і сказав, що я знову прийшов до нього в кімнату і знову помочився, після цього я не можу нормально спати, тому що думаю, що уві сні я ходжу і роблю неприємності, мені дуже соромно і я не можу заспокоїтися, тепер, коли у нас в гуртожитку щось відбувається, наприклад, теж якісь проблеми вночі, то я думаю, що це був я і я ще більше нервую, вночі практично не Сплю , допоможіть будь ласка
Питання від: ; Вік: 20
Доповнення від автора
я перестав вживати алкоголь але всеодно коли прокидаюсь зразу бере паніка ніби я знову щось накоїв або ходив у вісні в робив пакості , дуже все страшить і охоплює паніка

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
Какой Вы хотите помощи?
Если Вы это делаете под действием алкоголя, опять же в каких количествах употребляете, и потом полностью теряете контроль над собой, и ничего не помните? В трезвом состоянии Вам стыдно, и Вы не можете себе доверять по той причине, что сами ничего не помните! Вывод напрашивается один, не употреблять в таких количествах, раз Ваш организм так реагирует на спиртное!
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго дня, Локи!
цитата:
але один мій товариш сказав, що вночі я прийшов до нього в кімнату і помочився поруч з ним, я цього не пам'ятаю, весь день я нервував, тому що було дуже соромно і мене гризло, щоб ніхто не взнав і не сміявся з мене , минуло півмісяця і я намагався все забути, але воно все одно мене гризло.
Не виключаю, що над Вами жартуюють(!)
Поміркуйте і подивіться, які у Вас стосунки з тим хлопцем?
Яка він в цілому людина, чи схильна до розіграшів та чогось подібного?
Ще одне питання - Ви на власні очі бачили "наслідки" своїх дій на підлозі або ще десь?
цитата:
після цього я не можу нормально спати, тому що думаю, що уві сні я ходжу і роблю неприємності, мені дуже соромно і я не можу заспокоїтися
Варто також поспілкуватись з психологом і з'ясувати, наскільки Ви піддаєтесь навіюванням? Та й загалом допомогти Вам опанувати свій страх.
Між іншим, спробуйте попросити того хлопця реально Вам допомогти - нехай зафільмує ваші нічні походеньки. І спостерігайте за його реакцією. Вона, очевидно, багато чого для Вас пояснить, чи то правда була, чи вигадка.
Відредаговано автором 05-01-2024 13:27:15
Доповнення від автора
Другого разу бачив мокру підлогу , він казав що хотів мене сняти на телефон але чомусь цього не зробив , тільки просвітив ліхтариком мені в обличчя і мовчки спостерігав за цим а потім ліг спати
Доповнення від автора
після першого разу як я зловтішав алкоголем я більше не вживав його багато , а коли случався 2 випадок я на святі випив маленьку пляшку пива хоч всі пили по чорному . І через це я вже не впевнений чи я не ходжу у вічні коли тверезий чи пʼяний
психолог онлайн
Доброго дня.
Оскільки після зменшення дози алкоголю епізод повторився, а також у Вас зявились страхи та порушення сну, раджу звернутися до лікаря- сомнолога, який займається лікуванням порушень сну. Також, не буде зайвим зовсім виключити алкоголь та звернутися до психолога.