Тривожний розлад
Навʼязливий контроль дихання ( контроль вдоха і видиха) який заважає спати . Такої як вираженої тривоги немає , але є внутрішня ніби фонова тривога. Але причину , що мене тривожить знайти не можу(
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
А в зв'язку із чим, я Ви вважаєте, цей страх задихнутися міг виникнути?
Чи звертались Ви до лікаря-психіатра?
Доповнення від автора
Я розумію , що задихнутися неможливо, але коли я не контролюю дихання , мені здається що я не дихаю . Зверталася до невролога, який мені і поставив тривожний розлад. Коли я пила заспокійливе цей контроль пропав , але зараз я їх не приймаю і це повернулося
Доповнення від автора
Скоріш за все це виникло через страх смерті, колись мені здалося що з серцем щось не те і я почала дихання контролювати
психолог онлайн
Вітаю.
цитата:
Зверталася до невролога, який мені і поставив тривожний розлад. Коли я пила заспокійливе цей контроль пропав , але зараз я їх не приймаю і це повернулося
Рекомендую звернутись саме до лікаря-психіатра, це все ж таки, його спеціалізація.
цитата:
Зі страхом смерті найкраще працює психотерапевт. Тому рекомендую або знайти спеціаліста, що має подвійну кваліфікацію (тобто лікар-психотерапевт). Або працювати з психотерапевтом та психіатром паралельно. Це буде найбільш ефективно.
психолог онлайн
Бажано з цим страхом смерті попрацювати разом з психологом - для того існують різні техніки.
А також щоб зменшити тривожність в цілому та навіюваність.