Страх перед одруженням. Попередньо був невдалий шлюб
Зараз знаходжусь у стосунках з жінкою, яку дуже кохаю. Ми разом вже 2 роки. Зараз у неї гостро стоїть питання щодо нашого одруження. Не те, щоб я не хотів, але психологічно не можу, маю страх, оскільки попередній шлюб був невдалим. Кожного разу я їй обіцяю, що зовсім скоро ми одружимось, інколи навіть називаю місяць, період, коли це може відбутись, але кожного разу все відтерміновую. Цього разу я пообіцяв, щоб ми одружимось до кінця поточного року, але розумію, що зможу це зробити. Вона це розуміючи сказала, що якщо я не виконаю свою обіцянку цього разу, то це буде кінець нашим відносинам. Я не хочу її втрачати, не представляю свого життя без неї, але й не можу переступити через свої страхи
Питання від: ; Вік: 46

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір.
цитата:
Не те, щоб я не хотів, але психологічно не можу, маю страх, оскільки попередній шлюб був невдалим.
Чи можете ви розібратися з цим страхом в індивідуальній терапії?
цитата:
Цього разу я пообіцяв, щоб ми одружимось до кінця поточного року, але розумію, що зможу це зробити.
З яких почуттів ви обіцяєте, якщо розумієте, що ви не зможете виконати обіцянку? Чи говорили ви з дівчиною про причину вашого неодруження?
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Анна Борисовна Королёва
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Це сформований запрос на індивідуальну психотерапію з психологом.
За перепискою зі страхами не працюють.
Тож, вибирайте собі спеціаліста та розпочинайте роботу.
Тим більше, що часу обмаль.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Досить часто страх одружуватися є наслідком дуже тяжких минулих стосунків. А буває, що один із партнерів відчуває несумісність, але чесно зізнатися у цьому не може.
Але, скоріш за все, Ви емоційно не прожили досвід розлучення.
В результаті і старі стосунки не завершені, і до нових ви ще не готові. Як між двома стільцями.
Незакриті стосунки минулого та надто активне запрошення у щасливе майбутнє може злякати навіть емоційно сильного та стійкого партнера.
Але вихід є. Звертайтеся до психолога та вирішуйте проблему.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Я не хочу її втрачати, не представляю свого життя без неї, але й не можу переступити через свої страхи
Співчуваю Вам.
Натомість, проблема піддається вирішенню.
Якщо не хочете втрачати, то не втрачайте(!)
А для цього робіть розумні і виважені кроки.
Наприклад, як ставитесь до умовно такого розвитку подій:
спілкуєтесь щиро і відверто з жінкою, ділитесь з нею почуттями, мовляв, спочатку пропрацюєте складні емоції, пов'язані з минулим невдалим шлюбом, розберетсь і певними побоюваннями перед новим одруженням... і робите їй пропозицію.
Тож почніть спілкуватись з психологом, щоби не бути голослівним, а потім поговоріть з жінкою.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго ранку!
Щоб побороти свій страх, найперше, потрібно зрозуміти, з якими конкретно подіями чи ситуаціями в шлюбі він пов'язаний.
Адже, страх може Вас,як це не дивно, про щось попереджати, тобто, від чогось Вас захищати, чого в закоханості Ви не бачите зараз уже в цій жінці. Те, що жінка наполягає на шлюбі - добре і правильно. Але недобре входити в серйозні стосунки, коли залишився такий "букет" непрожитих проблем з попередього шлюбу.
Як на мене, у Вас є надмірне "залипання" на жінках, тобто, внутрішня тенденція їх обожнювати "не представляю свого життя без неї"
А це але, саме по собі, величезна проблема. Що стало, на Вагу думку, причиною руйнації Вашого попереднього шлюбу?
психолог онлайн
Добрий день
Цікава описка «Цього разу я пообіцяв, щоб ми одружимось до кінця поточного року, але розумію, що зможу це зробити» - ви зможете це зробити.
Ви пишете, що боїтеся нового шлюбу через те, що попередній шлюб був невдалим. Я пропоную вам розділити ці дві події. Попередній шлюб і його проблеми – окремо, теперішні стосунки – окремо. Бо саме в цих стосунках ви маєте все, що вам зараз потрібно, вас задовольняє стан, статус і ви не хочете нічого змінювати. Ваша кохана вдається до маніпуляцій, погрожує припиненням стосунків заради того, щоб домогтися свого.
Для неї це важливо – як ви пишете «зараз у неї гостро стоїть питання». Чи нормально для вас починати подружнє життя з погроз, чи відомо вам, що це є психологічним насиллям однієї людини над іншою.
Психологи сайту теж приєднуються до вашої коханої і пропонують вам пройти психологічну корекцію, подолати страх перед одруженням, наче з вами щось не так, вас треба змінити, зробити зручним для вашої коханої, загнати в шлюбні рамки.
Якщо ви погодитеся на вимоги коханої, то це буде визнання того, що для пари стає нормою, коли один партнер має право заради досягнення своїх цілей залякувати втратою стосунків іншого партнера. Схоже на боротьбу за владу, можливо це про те, хто головний в ваших стосунках, а хто підлеглий, бажання «прогнути партнера під своє уявлення правильного життя» і не дуже схоже на турботу про близьку людину.
І тоді слід розбиратися не в бажанні-небажанні одруження, а що за сценарій розігрується між вами та коханою жінкою, що саме ви намагаєтеся зробити один з одним. Треба піднятися на рівень вище і дивитися на проблему в стосунках ширше. Вважаю, що «хто кого» не вперше розігрується в ваших стосунках с жінками.
Рекомендую вам консультацію сімейного психолога.
Відредаговано автором 04-12-2023 17:44:54