Що робити якщо людина хоче зробити суїцид?
Добрий день! Я недавно познайомилася з подругою. Ми зараз в різних містах. Але навіть за короткий час знайомства вона зі мною вже поділилась тим, що в неї вже зриває дах і вона хоче зробити суїцид. Єдине, що її тримає так це її близькі люди, а саме мама і її сестра. Вона в прямому сенсі кричить мені про смерть, постійно думає про сенс життя. Я вже не знаю, що робити, тому і звернулася до вас. А до психологів чи ще якісь фахівців вона не хоче йти.Будь ласка допоможіть!
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Ви можете просто її слухати, без засудження, без оцінок, повчань і лякачок. Просто слухайте і кажіть - "я тебе розумію", "так, це справді жахливо", чи щось на зразок цього. Якщо у Вас є сила, можете запитати подругу - "чим я можу тобі допомогти"? Ви не зобов"язані людину рятувати чи насильно тягнути в терапію. Це не ваша місія. Ви в ролі подруги, тож просто будьте нею й далі. І не ваша відповідальність і тим більше провина щодо її стану. На жаль, люди іноді мають такі бажання і іноді навіть їх реалізують
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355599 для Тетяна Артеменко
Дуже вдячна вам.