Емоційна втома і відсутність сенсу життя
Вже багато років страждаю від того, що нічого не хочу. Самотньо, але розмовляти з людьми не хочу. Нудно і розумію, що треба чимось зайнятись, але не хочу. Ставлять задачі на роботі, але не вистачає сил їх виконувати і немає бажання. Люди почали дратувати.
Ще й планів на життя немає і немає цілей. Повна байдужість до здоровʼя та життя.
Що мені може допомогти? Або на що це схоже і чому це коїться? (Це почалося ще до війни)
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго дня! На що це схоже і чому це коїться треба розбиратися в терапії. Запитайте себе чи завжди Ви були такі чи це сталося після чогось? Якщо Ви в такому стані вже багато років, то дуже рекомендую обстеження у психіатра. Може це вже глибока депресія і потрібна медикаментозна допомога. А потім оберіть психолога і працюйте разом над планами життя.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Доброго дня, maru.
цитата:
Що мені може допомогти?
Вам може допомогти систематична робота над ситуацією разом з різними спеціалістами. Почати цю роботу має сенс із фахівця, у котрого є медична освіта та досвід роботи
цитата:
на що це схоже і чому це коїться?
Причини такого стану можуть бути різні за походженням, від органічних ( як то хронічні інфекції, деякі захворювання, наприклад) до психологічних. Що коїться насправді Вам доможе з'ясувати обстеження.
Бережіть себе.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы пишите давно такое состояние, с чем оно было связано, с какими неудачами, разочарованиями, либо ощущение апатии и бессилия? Тут может играть большую роль гармональный фон, обратитесь к эндокринологу, также к психологу для более детального прояснения своего состояния, может и к психиатру, если психолог решит необходимым дообследовать.
психолог онлайн
Доброго дня
Щиро співчуваю вашому стану, мабуть вам дуже складно і ви вже від цього втомилися.
Оскільки такий стан у вас триває довго, то вам явно потрібна допомога. Бо самотужки ви не справляєтеся і саме по собі це не проходить.
В першу чергу вам потрібно звернутися на консультацію до лікаря психіатра, щоб він перевірив вас на наявність чи відсутність депресії. Можливо вам знадобиться медикаментозна допомога. Потім також на роботу з психотерапевтом, щоб розібратися з причинами такого вашого стану і побудувати плани на майбутнє.
психолог онлайн
maru, дуже схоже на депресивний стан, хоча може бути й щось інше.
Бажано не відкладаючи надовго звернутися до фахівців.
По-перше, до лікаря-психіатра - щоб він виключив все своє.
По-друге, до психолога особисто - щоб ретельно розібратися в можливих психологічних причинах Вашого стану.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Що мені може допомогти?
В первую очередь вам надо обратиться к врачу, чтобы исключить (или подтвердить) наличие заболевания (например, депрессии).
И только после этого начинать индивидуальную психотерапию.
Потому что ваша проблема достаточно серьезна (отсутствие желаний, целей, смыслов и главное - сил что-либо делать) и не может быть решена на форуме.