як знайти сенс життя/ самотність/ депресія
Важке питання
Втрата друзів, розлучення, майже немає рідних
Тільки робота є сенс зараз і все Виходить так або йти на війну
Можливо якісь переізд змінить ситуацію, так як не бачу іншого виходу так жити далі.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Как давно вы в разводе?
Есть ли дети?
По какой причине развелись?
Что с вашими друзьями случилось?
В каком городе вы живете?
В чем раньше вы находили смысл?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Ірина Миколенко
Доброго вечора, Марк!
цитата:
Втрата друзів, розлучення, майже немає рідних
Прийміть мої слова підтримки. Вам, дійсно, важко і самотньо. Однак вихід є.
Знаєте в чому він полягає? - не тікати від того, що ви зараз переживаєте. Не намагатись сховатись і затулитись від душевного болю. Навпаки, проживати всі емоції і почуття... Зрештою, їх напруга з плином часу спаде. З'явиться нове бачення і нове ставлення до реальності. До того ж, сильний біль не триває довго, а слабкий людина витримує без особливих проблем(!)
Потрібно розбиратись в собі, в тому у що вірили, чого прагнули. І не тільки. Так повертаються цінності. Ваші цінності. Ще варто розмірковувати над тим, на що в собі можете в скрутний час спиратись - на які переконання, на які якості.
До речі, на які?
цитата:
Тільки робота є сенс зараз
Хай так. Можливо, на сьогодні і цього достатньо. А завтра по дорозі на роботу побачите маленького беспритульного песика... І виникне бажання взяти його до себе. Чи не є в цьому сенс - бути людиною і вчинити по людськи?
А наступного дня відчуєте, як промені сонця лагідно зігрівають. А потім чиясь усмішка порадує. А за тим ще щось відбудеться... Життя обов'язково візьме своє. Ви лише не пручайтесь.
А відчуєте потребу - зверніться на індивідуальну зустріч з психологом. Вам неодмінно допоможуть.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Важке питання
Можливо й важке, але цілком підлягає вирішенню.
цитата:
Втрата друзів, розлучення, майже немає рідних
Може просто прийшов час попрощатися з зайвим і несправжнім в житті? Якщо друзі були несправжніми. Або Ви були несправжнім із ними - і тому їх втратили. Теж саме й з дружиною. Чи Вашою людиною вона була? Може й ні. А якщо все ж таки так - то чи вміли Ви проявляти до неї любов і увагу?
цитата:
Робота - щоб відволіктися від насущних питань буття? А на війну - щоб збігти від себе?
цитата:
Зміна декорацій не змінює нічого всередині людини. Бо все, що Ви маєте в собі, Ви понесете в інше місце.
Треба змінюватись внутрішньо, будувати власні смисли і сенси, розуміти своє життя і робити правильні висновки
з хай і травматичного, але власного і важливого досвіду.
Тому раджу Вам індивідуальну роботу з психологом по ПРАВИЛЬНІЙ переробці отриманого досвіду.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечера!
А вы уверенны, что отпустили прошлое? Отпустили жену с мыслей после развода?
С мыслей и души с сердца?
Что вы ее разлюбили?
Может отсюда и депрессия... и потеря интереса ко всему...
Вы ее еще любите?
Возможно с уходом жены, и ушла часть вас... и вы теперь как потерянный ...
Возможно для вас смысл жизни - как раз таки в любви??
В любви в любимой женщине, в отношениях в семье, и в любимой работе.
Работу любите??
Вы хотите видимо, грандиозных или больших шансов от судьбы получить!
А пока не видите как к этому продвинутся...
Есть у вас такое если заниматься, то чемто значительным или очень важным?
Чтоб вас зажигало, чтоб вы прям этим горели, дышали?
Если да, то надо именно такое занятие и искать! По максимуму заполнять свой мир и свое пространство яркими эмоциями, яркими впечатлениями, ярким общением с людьми, ярким хобби, яркой работой.
Чтоб было интересно и приятно! Тогда и тоска уйдет...
Удачи!)
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348493 для Валентина Михайловна
Как давно вы в разводе? Есть ли дети? По какой причине развелись? Что с вашими друзьями случилось? В каком городе вы живете? В чем раньше вы находили смысл?
- Дітей немає
- ми розстались біля 2 років назад і не живемо разом але періодично ще бачились
- Причина роставання , скандали, недороозуміння, розлюбив мабуть.
- Друзі всі виіхали за кордон масово ще раніше
- я жив в Київі
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348517 для Павел Леонидович
- так Друзі вони були але скоріше знайомі, я змирився що люди старі уйдуть а нові прийдуть таке мабуть житття!
- Так я проявляв любов звичайно до неї але любов проходить як і все в цьому світі!
- Робота мені цікаво просто і вона мене відволікає!
- Війна це більше так втеча в інший світ і це хороший варіант я так думав!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 348552 для Ірина Миколенко
- Майже так думаю, не думаю майже про нею.
- так розлюбив вона мені перестала бути цікава і я перестав любити її, так депресія точно звідси. Є постійні думки про повернення до неї.
психолог онлайн
Доброго дня!
Значит не разлюбили ее... (а только себя убеждаете, что разлюбили...)
Сердцу ж не прикажешь...
Это все с психологом надо прорабатывать... так как у вас сильные чувства к ней... которые вы пытаетесь заглушить... а оно только хуже все делается...
почему хотите к ней вернутся? Что так держит?
И если вернетесь - то как бы это все было?
Там же скандалы... на какие темы были скандалы??
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349368 для Ірина Миколенко
Тут ціла система скандалів , нурухомість куплені не так як вона хотіла і т д , родичі - цілий дорослий букет.
Упреки що мало заробляв, потім почав краще всеодно мало 😂, ну таке сварки на кожному кроці з все підряд.
Чому повернутись ну це мабуть, що мені потрібна сім'я, а вона будується з людиною, яку знаєш і довіряєш ( були разом біля 10 років) а в мене тут нікого немає і знайти в маленькому місті це неможливо я вже пробував, то хіба що зараз повертатсиь в Київ і будувати спочатку нове життя!
Доповнення від автора
я думаю зараз або переїзд за кордон так як є така можливість в мене, або в нове місто я не жив щоб почати все спочатку і мене б нічого не тригерило!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
У вас в вашей ситуации - два варианта.
1. Либо бесконечно сожалеть о прошлом... и питать надежду еще все вернуть...
но что именно возвращать? (Когда уже и так все разрушено...)
А даже если и вернете - где гарантия, что все не будет тоже самое? ( скандалы, упреки и т д)
2. Либо же перестать себя тешить этими надеждами...
и сказать себе... (признать это...) да были вместе... да 10 лет... но не вышло построить семью... (не сошлись характерами, приоритетами, целями и т д).
Значит, я это все больше не держу у себя в памяти... тут важно именно с памяти вычистить...
и отпускаю...
просто с благодарностью отпускаю... как жизненный этап.
( важна готовность - это сделать)
И начинаю новый жизненный этап - в новом городе!
Чтоб да, нечего не напоминало о прошлом - лучше всего, вам уехать в новый город.
( тут вы верно мыслите)
И дать себе шанс, построить новую семью - и уже с новым человеком, и на новых правилах.
( не как раньше )
Вот что вы выберите? - решать только вам.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349385 для Ірина Миколенко
так це хороша рекомендація
Дуже Дякую!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
ми розстались біля 2 років назад і не живемо разом але періодично ще бачились
От бачитись зовсім і не потрібно - відрізати й залишити позаду. І дивитися уперед.
Є сенс відпустити минуле в минуле і почати жити сьогоденням. А це, Марк, Вам чомусь складно дається, застрягаєте та страждаєте... може звичка така?
І ще, бажано, щоб були якісь зачіпки в цій реальності - щось важливе і приємне. Окрім роботи. Думайте, що це може бути? Як продовження Ваших інтересів та характеру.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349398 для Павел Леонидович
Так це звичка , дуже важко розставання з людьми просто дуже важко.
Так крім роботи є спорт зараз антистрес наразі)
Дякую
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
хіба що зараз повертатсиь в Київ і будувати спочатку нове життя!
Де б Ви не були - в Києві, в іншій країні, та хоча б Антарктиді - важливо розібратись з причинами залипання на стосунках, які далекі від щасливих. І вони, як би це не здавалось дивним, знаходяться не в колишній дружині. Вони в середині Вас(!)
цитата:
ЯК ЗНАЙТИ СЕНС ЖИТТЯ/ САМОТНІСТЬ/ ДЕПРЕСІЯ
Очевидно, тим, що жили раніше, втратило сенс. Загалом, втратила сенс модель Вашого життя - ставлення до себе, вибір партнерки і оточення. Це ж не просто помилка. Це криза, в яку Ви "успішно" зайшли. Тому на тепер сенсом може бути вихід з кризи та перегляд базових поглядів на себе і на світ навколо. Скористайтесь можливістю і яскраві фарби неодмінно з'являться у Вашій реальності)
Відредаговано автором 29-08-2023 10:19:49
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Якщо Ви, Марк, у хворобливих, НЕ здорових відносинах
цитата:
застрягаєте та страждаєте... може звичка така?
цитата:
Так це звичка , дуже важко розставання з людьми просто дуже важко
то буде актуальним ТЕ, що я написав вище:
цитата:
з хай і травматичного, але власного і важливого досвіду.
Бо відволіканням на роботу чи щось інше подібне "залипання на" і звичку страждати НЕ виправити.
Потрібне занурення в себе РАЗОМ зі спеціалістом. Без супроводу "провідника" це може бути і неефективним, і навіть небезпечним.
психолог онлайн
Застревание в прошлом мешает строить настоящее.
Видеться с бывшими не стоит, пока не перестанет болеть и каждый не устроит свою личную жизнь с другими людьми. Тогда это общение возможно, как некогда близких людей. А если еще свежая рана и воспоминания не отпускают, то для чего эту рану бередить?
Возможно у вас есть надежды, что можно что-то вернуть? Как в личной жизни, так и в работе, с друзьями?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349470 для Валентина Михайловна
Звичайно я сам собі внушаю що життя минуле повернеться
Я втратив все і сім'ю і друзів. Відчувається втрата сенсу життя!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Звичайно я сам собі внушаю що життя минуле повернеться
Не має нічого тупішого за самообман. Через це і страждаєте. Закономірно.
Доки не усвідомите тупість та деструктивність цього. Тільки після усвідомлення страждання й закінчаться.
Страждання вчать, що так робити - не правильно. А Ви не розумієте уроки життя.
От для того й потрібен психолог особисто - щоб навчитися правильно розуміти, чому вчить життя?
цитата:
В одну річку двічі не увійти. Це все вже в минулому і без варіантів.
А сенс життя повинен бути НЕ в ІНШИХ людях, а В СОБІ. В середині себе.
Міняйте підхід, бо цей неправильний від слова взагалі. Ваш підхід орієнтований на ЗАЛЕЖНІСТЬ від інших, від їх рішення, від самих відносин. І, впевнений, закладався цей підхід ще в дитинстві - у відносинах з мамою. З цим і потрібно буде працювати.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ничего не вернётся. Но может появиться новое, если отпустите прошлое.
Вы не отгоревали, потому и не можете двигаться дальше
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349490 для Павел Леонидович
Так все правильно ви написали Павел, залежність від людей є, в мене немає привязки ні до місця проживання , ні дім квартира і робота тд зовсім не прив'язує, а от люди якщо вони зникають я відчуваю руйнування себе. Тобто жити в самотності для мене саме важче що може бути в житті! Залежні відносини нажаль з дитинства і я такий народився і таким мабуть помру!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349491 для Валентина Михайловна
Так минуле відпущене але майбутнього немає! Можливо це криза середньго віку!::crying::
Доповнення від автора
Дякую Всім за відповідь!
Так без психолога мені не розібратись!
Дякую
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Залежні відносини нажаль з дитинства і я такий народився і таким мабуть помру!
Залежними не народжуються. Навпаки, народжуються вільними. А в залежність поринають через збочене і викривлене виховання, на жаль.
Так що не ставте на собі хрест.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Ну если вы сами меняться не хотите... то вас никто не поменяет...
( видимо не созрели еще)
Тут как бы - каждый сам выбирает!
Павел Леонидович очень верно написал - "Не має нічого тупішого за самообман."
( прям даже себе запишу - крутая фраза))
Вы ищите любви и признания от других людей ... потому что - сами себя не принимаете целиком и не признаете...
психолог онлайн
Как вы решили, что прошлое отпущено?
психолог онлайн
Якщо:
цитата:
люди якщо вони зникають я відчуваю руйнування себе. Тобто жити в самотності для мене саме важче що може бути в житті! Залежні відносини нажаль з дитинства
то це -
цитата:
Так без психолога мені не розібратись!
бажано було б зробити ще вчора. Тобто дещо спізнюєтесь.
Але краще все ж таки так, ніж -
цитата:
і я такий народився і таким мабуть помру!
цей фаталізм, тим більше, який не має під собою підгрунтя, бо "такими" НЕ народжуються, "такими" стають під впливом деструктивного виховання батьків. А народжуються всі самодостатніми, вільними та достойними.
А тому є надія ПРИГАДАТИ, ЯК це було?