Відносини з дітьми
Доброго вечора. Я не знаю як правильно почати писати. Але суть проблеми в тому що я сама, чоловік воює, живу з двома дітками (5та2 роки). Мене все бісить, дратує ч постійно зриваюся на дітях. Я можу вдарити, накричати за безлад, та за будь що. Я останні пару місяців дуже погано сплю. Можу прокинутися в два ночі, п'ять ранку і все. Більше заснути не можу. Я стала розсіяна. Я не хочу виходити з а вулицю і взагалі бачити людей. Я не хочу жити. Мені здається що все. Я втомилася від себе, від дітей, від очікування завтра. Я хочу додому але я не знаю де я вдома. Мені всюди некоміортно
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Доброго вечора. Розпочніть з походу до терапевта, ваші симптоми можуть бути проблемами зі здоров'ям (хвороби серця, гормональний збій, хвороби щитоподібної залози). Також це може бути реакція організму на тривалий стрес.
Ви можете розділити навантаження з кимось? Наприклад, щоб хтось сидів з дітьми два три рази на тиждень? Ви багато робите за день, як проходе ваш день?
Доповнення від автора
Мені немає на кого залишити дітей. Наш ранок починається о 7 годині. На 8 ми ведемо старшу і садочок, далі прання, прибирання, приготування їжі. Прогулянка на свіжому повітрі з молодшою. Сон. Ідемо забираємо старшу з садочка, ведемо на навчання ( підготовка до школи). Десь о 17-18 приходимо додому. Годую, прибираю, мию, купаю дітей. І десь о 21-21,30 відбій
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354183 для Надія Іванівна
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354183 для Надія Іванівна
Ще в мене постійні головні болі. Кожен ранок я починаю з пігулки нурофен
психолог онлайн
Перевтома, виснаження. Обов'язково сходіть до терапевта.
Ви можете переглянути свій графік, і трішки себе розвантажити. Наприклад, підлогу можна мити не щодня, якщо посуд буде не вимитий негайно, і вдома буде не ідеальна чистота. Вам треба відпочити, тому що далі буде гірше, виснаження може призвести до госпіталізації.
Коли приділяли собі час? Наприклад, посиденьки з подружками (можна онлайн, разом з ними щось робити), похід в кіно, або хороше місце, де вам добре. Щаслива мама, щасливі всі.
Не завадили б зустрічі з психологом, підтримка, допомога в перегляді пріоритетів в житті.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354190 для Надія Іванівна
Коли останній раз десь була без дітей? Я не пам'ятаю. Років напевно 3 тому (((а зараз, напевно як і багатьом , все не на часі. Я більше всього переживаю за дітей. Я ненавиджу себе за те що дозволяю собі піднімати на них руку чи кричати. Іноді я не кричу я вищу як навіть не знаю хто
психолог онлайн
Ви дуже втомлена, відпочиньте, приділіть собі увагу, кожен день це треба робити, маленькі приємності. Побачите, ваше ставлення буде змінюватись до всього.
Такий приклад, прийшла жінка до лікаря втомлена, виснажена, лікар каже: "кожен день йде в іншу кімнату від дітей і п'єте чай з смаколиками". Жінка так зробила, діти під дверима кричать, вона каже " чекайте я роблю вашу маму щасливою".
Це приклад, маю надію що ви все зрозуміли.
психолог онлайн
Добрий день. Вам необхідно знайти можливість відпочити, перезвантажити себе. Також вам слід працювати з психологом індивідуально.
психолог онлайн
Вітаю. Співчуваю що ви мусите справлятися сама з такою кількістю обовʼязків.
На вас справді лежить велике навантаження по догляду за дітьми і веденню господарства. Це важко в одні руки. Тим паче, що чоловік воює і це теж підсилює тривогу. Стрес і втома накоплюються і з часом перетворюються в хронічні. Також ви пишете про агресію і головні болі- коли довго стримувати свої емоції, то вони знаходять вихід всеодно. Піклування про себе- це необхідна справа, щоб могти піклуватись про дітей. Чи є у вашому дні час для себе? Це може бути зовсім маленький ритуал, як наприклад ви завели дітей до садка і купуєте собі каву, сідаєте на лавочку у осінньому парку та насолоджуєтесь.
Ви описуєте ранні підйоми, збій графіку сну. Це може бути симптомом гормональних змін, та інших захворювань. Зверніть будь ласка до терапевта. Ваше здоровʼя зараз найголовніше.
психолог онлайн
цитата:
Я більше всього переживаю за дітей.
Ви НЕправильно переживаєте за дітей!
Бо якби ви за них переживали ПРАВИЛЬНО, то ви би Зрозуміли, що ваше здоров'я це саме важливіше.
Бо без вашого здоров'я, ваші діти будуть нещасливі!
Вашим дітям важливіше всього бачити врівноважену і усміхнену маму.
ТОМУ, перегляньте свої поступки і обов'язки.
І відкиньте по можливості ВСЕ те, що заважає вам робити для своїх дітей ВРІВНОВАЖЕНУ І ЗДОРОВУ та Душевно теплу маму!
І навіть нехай діти іноді не заважають вам , робити для них Здорову і Врівноважено теплу та усміхнену маму.
Зверніться до психолога, якщо не справитеся сама Психолог допоможе!
П.С. Окремо розберетеся і з відчуттям тривоги і самотності!
Це важливо.
Відредаговано автором 06-11-2023 12:04:36
психолог онлайн
Вначале займитесь здоровьем - терапевт на предмет дефицитов. Например, у почти всех дефицит витамина Д и железа (уровень ферритина, не гемоглобина). Это может давать ту самую раздражительность и усталость.
Можете даже пойти сдать анализы, а потом к врачу.
Детей можно брать с собой, это вполне нормально.
Далее упростить себе быт до минимума. Никому не нужны по 3 блюда в каждйй прием пищи+компот и натертые полы до блеска. Поверьте, ваше состояния и срывы, физические наказания детей запомнятся им намного больше, чем если еда будет попроще. Купите мультиварку и готовьте максимально простую еду. Без сложных блюд. Отдыхайте днем с ребенком, пока он спит. Не нужно ничего делать по быту.
Здоровый пофигизм в плане быта ооочень полезен с маленькими и не только детьми.
Ну и психиатр (можно и онлайн обратиться сейчас). Возможно вам нужна медикаментозная помощь.
Напишу сразу - ответ про некуда деть детей это отмазка. Если б у вас аппендицит воспалился вы вряд ли бы так говорили, а бегом решили бы проблему. В конце концов есть соседи, подруги, которые могут часик-два посидеть с детьми, не с пустыне живете. В крайнем случае с ребенок вполне можно ходить по врачам.
Ваше состояние нужно как можно быстрее приводить в порядок.