Бабуся проти того щоб я фарбувалась
Всі дівчата у моєму віці вже давно фарбуюьься, і звісно я теж хочу. Я живу з бабусею і мамою, і ось не так давно я зробила манікюр і бабуся мені такий скандал вчинила.. "В 13років фарбувати нігті!" "Та ти ще б фарбуватися почала" хоча вона не знала що я вже давно фарбуюсь. І ось недавно туш закінчилась і я купила нову яка зрадницьки осипається. Так то із косметики я використовую лише туш і безбарвний бальзам для губ. В ось декілька днів тому бабуся побачила чорний слід від туші і почалось. Та тобі ж 13 років всього! Ти ж свою красу втратиш! І так далі.. Це лише туш, не тони тоналки і помади.. Зввсно я не перестала фарбуватися і ця туш зрадницьки осипається і кожееен день я вислуховую лекції. Я намагалась якось сказати що вона надто сильно мене котролює, що в цьому нема нічого такого і всі фарбуються, але ж це ж не контроль, а турбота. Мама більш розуміюча і не проти, сама ж купила цю туш і я беру її косметику, бнз оцих лекцій. Я вже не знаю що робити з цим, як їй пояснити... Останнім часом я її не слухаюся і грублю так як зараз мене все бісить і важко стримуватися, тому для неї це аргумент яка я неслухняна і відбилася від рук. Я тільки що навіть чула як мама їй пояснювала що я дівчинка і хочу за собою слідкувати, але ж ні, фарбуватися неможна, це ж тільки з 18 можна і то навіщо якщо ти й так красива. Звісно я не хочу припиняти фарбуватися, і так я почуваюся більш красивою і меня комфортно, але так я зовсім з нею розсварюся.. Що робити?
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Доброго вечора, Аліно!
У Вас з бабусею можуть бути різні погляди на те, з якого віку можна почати фарбуватися, і це нормально. Справа в тому, що люди з різних поколінь росли в різних культурних умовах. Якщо зараз фарбуватися починають, переважно, з підліткового віку, то в минулому сторіччі косметика дійсно вважалась чимось більше "для дорослих".
Те саме можна сказати про фразу "нащо фарбуватись якщо ти і так вродлива?" Це раніше косметику вважали переважно засобом приховування власних недоліків зовнішності, зараз же фокус все більше зміщується з покращення свого вигляду на самовираження через макіяж.
Бабуся може не розуміти Вас в деяких питаннях і дійсно вважати, що Вам з її порадами буде краще. Ви можете ввічливо доносити свою точку зору, що ти думаєш ось так, а я інакше, і нічого поганого в цьому немає. Удачі!
психолог онлайн
Наталия Горская
Що робити?
Звичайно те, що Вам хочеться і що Ви вважаєте за краще для Вас.
Адже у Вас саме той вік, коли Ви хочете довести собі та іншим, що Ви вже не дитина, що Ви особистість і маєте право на власні рішення і власні особистісні кордони. А для цього є багато можливостей, якщо не через фарбування, то через щось інше.
Це супер, що Ви відстоюєте власну позицію, за умови якщо вона дійсно Ваша власна. Щоправда у цьому виникають сумніви, коли Ви говорите що всі так роблять ...
Як на мене, плювати на моду і ті чи інші стандарти, якщо я вважаю що я, моє обличчя, моє тіло і зріст чудові без штучних допоміжних засобів, але для цього треба мати впевненість у собі, не більше і не менше)
психолог онлайн
Доброго вечора. Як часто ці зауваження, як ти на них реагуєш?
Як реагує мама на Ваші конфлікти з бабусею?
психолог онлайн
Добрий вечір. Бабуся може виражати свою думку, але в такій формі, щоб це не тиснуло на вас. А ваша мама як відповідає бабусі на її слова у вашу сторону?
психолог онлайн
Здравствуйте!
У бабушки свое незыблемое представление по поводу того что можно и нельзя делать в 13лет! Вы ее не переубедите никак, ругаться и доказывать нет смысла!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354049 для Тетяна Гергель
та кожен день і постійно. Хочу попросити щоб вона щось купила а вона каже щоб я пообіцяла що не буду фарбуватися і тоді купить. Звісно я постійно намагаюсь їй сказати що вона не права і реагую агресивно. мама в цю справу не лізе, постійно на роботі
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354054 для Віталія Юріївна
Я тільки один раз чула як вона про це їй сказала, а взагалі вона не лізе бо на роботі цілими днями
Доповнення від автора
також говорить що нічого мені не буде купляти доки я не пообіцяю що перестану фарбуватися, а я не можу пообіцяти і всеодно фарбуватися.. ненавиджу брехати, але мені потрібні деякі речі які купити може тільки бабуся, бо вона в києві працює. ну не можу я пообіцяти їй...
психолог онлайн
Ну, як на мене, все справедливо.
Ви не хочете йти назустріч бабусі, а вона-Вам.
Це нормально.
Адже кожна з вас має право обирати, що робити в цьому житті, а що ні.
Відповідати грубо (будь кому) - це скоріше питання вашої поваги до Себе.
Немає причин казати грубощі.
Є бажання.
А вже від Вас залежить, чи дозволите Ви собі опуститися до рівня людей, які не поважають Себе та інших, або залишитись Гідною Людиною.
Чи поважаєте Ви людей, які грубо спілкуються?
Чи приємно Вам з ними розмовляти?
Тільки Ви обираєте якою бути.
Щодо саме макіяжу.
Фарбуватись, бо так роблять "всі"- це про занижену самооцінку, невпевненість в собі.
Звісно, в підлітковому віці виникають питання щодо впевненості в собі, але крутіше було б навчитись робити так, як хоче ваша внутрішня особистість, а не копіювати однолітків.
Ну а якість косметики важливо обирати зважено, адже туш, яка осипається, шкодить не тільки віям, але і шкірі під очима.
Бабуся має свою точку зору, але не вона, а мама несе відповідальність за Вас.
Тож більшу вагу в цьому, (як і інших) питанні, звісно, має мамина думка, ніж бабусина.