Розлука з сином
Син з 17років знаходиться за кордоном, спочатку технікум, потім університет. Після 24 лютого я поїхала до нього, потім повернулась в Україну. Влітку 22 закінчив університет. Восени 22 року він вперше почав працювати по спеціальності. Навесні 23 переїхав до іншої країни і з тих пір міняє роботи, не може знайти те що до снаги. Мені страшно кожен місяць інша робота, повітряні замки якісь будує, постійні перепади в настрою. Як підтримати його не уявляю. В нього була давно травма хребта і тепер щось тяжке не може підіймати і вправи з вантажами викликають великий біль. Він став нервовим. Ми з чоловіком не можемо йому допомогти нічим... На страховку він не напрацював. У зв'язку з постійними обстрілами тут в мене стан нервовий теж не дуже хороший, безсоння.
Я розумію що йому потрібен психолог, але на нього не має грошей... Мені здається що його психологічний стан потребує допомоги. Він хоче знову переїхати але раціонально помислити не може, що ні за що жити, ні помешкання зняти, ні їсти немає за шо і авто в кредиті... Тому я боюсь за його стан, що йому можно сказати, ми його підтримуємо обережно наставляючи. Всі наші слова він сприймає все як втручання в його життя. Хоча все життя він що хоче те й робе, вступив за тими спеціальностями якими хотів.. Не може працювати не хоче прислухатися, дуже злиться що ми стали батьками по телефону, а не в реальності. Дуже сумно до сліз, що робити, ця клята війна... З одного боку він самостійний, з іншого боку робе шокцючи речі потім звоне і все розповідає, я розповідаю як виплутатися, потім він на мої слова кричить, що сам все знає і зробе по своєму, а нам просто так сказав.
Із останніх випадків, його звільнили, він на останні кошти поїхав мандрувати , приїхав знову на роботу пішов, тепер відпрацював два тижні і каже що все не може працювати болить хребет... Немає сил... На всих роботах вперші дні він в захваті, щасливий, через пару тижнів запал згасає і щось починає не подобаться... Що це може означати, чому таке стається що сказати... Як обережно підказати потрібні речі і де знайти слова. Я не сплю вже і постійно думаю, як допогти йому, коли він не хоче чути... Увесь час з 17 років він пройшов через великі перешкоди, мовні бар'єри і дійсно ми батьки по телефону... У нього ніколи не тримаються кошти, тут заробітна плата є і одразу він її потратив, каже що це нормально бо живе зараз, а не колись потім...
Питання від: ; Вік: 50

психолог онлайн
Добрий день. Так виглядає, що ви поглинені життям сина. При цьому ваш емоційний стан не дуже міцний. Можливо ви почнете з турботи про себе? Ваш син живе своє життя, а ви живете своє?
Яке у вас питання до психологів сайту?
Доповнення від автора
Згодна з вами, про мій емоційний стан... Але поради що до сина, як йому допомогти, хоча б трохи пережити складний період ::crying::
психолог онлайн
цитата:
як йому допомогти
Прежде всего вам надо стабилизировать свое эмоциональное состояние и убрать тревожность.
Чего вы боитесь?
Что страшного может случиться с сыном, если он самостоятельно решает свои проблемы?
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
Як обережно підказати потрібні речі і де знайти слова. Я не сплю вже і постійно думаю, як допогти йому, коли він не хоче чути
Доброго ранку. Син не хоче чути Ваші поради, а Ви запитуєте, які можна слова підібрати, щоб він Вас почув, тобто як все-таки "заподіяти добро" людині, яка цього не потребує.
Звичайно, Ви як мама хочете бачити свого сина щасливим і Вам боляче від того, що він не може вирішити поточні проблеми. Але для того, щоб реалізуватись професійно, кожна людина проходить свій шлях. У нього він не такий, який був у Вас чи його батька.
Сина може дратувати, що Ви начебто не визнаєте його дорослим, коли даєте поради, яких він не просить. Відмовляючись Вас слухати, він таким чином дорослішає, вчиться самостійно приймати рішення. Відбувається сепарація дорослої дитини від батьків, це цілком природній процес. Вам варто навчитись довіряти сину. Молоді люди часто роблять помилки на початку свого професійного шляху, але нічого дивного в цьому немає. Таким чином здобувається власний досвід.
Ви зможете допомогти сину, якщо займетесь зниженням своєї тривожності і дасте йому більше свободи. Якщо він буде відчувати, що Ви приймаєте його таким, який він є, з його помилками та складнощами, йому буде легше адаптуватись до дорослого життя.
психолог онлайн
цитата:
Але поради що до сина, як йому допомогти, хоча б трохи пережити складний період
Він вам прямо говорить, що
цитата:
Всі наші слова він сприймає все як втручання в його життя
Можливо займіться своїм особистим життям? І психолог потрібен вам, все ж таки?