Не чую інструктора з водіння, або не роблю як він каже
Добрий день. Хочу, щоб мені допомогли розібратися у одному питанні. Зараз ходжу на уроки водіння. І мені зовсім не вдається чути інструктора. Він мені каже як робити, а я взагалі ніби не тут. Хоча він хороший і на нейтральні теми розмова йде легко. Розумію, що саме через те, що не слухаю, що він каже навчання не вдається . Які причини можуть бути. Дякую.
Питання від: ; Вік: 28
подобається: 0 з 1

психолог онлайн
Доброго дня!
"мені зовсім не вдається чути інструктора. Він мені каже як робити, а я взагалі ніби не тут."
А де ви тоді, коли інструктор вас навчає? Які емоції ви відчуваєте?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Розумію, що саме через те, що не слухаю, що він каже навчання не вдається .
Оскількі не слухаєте, то це означає, що ви розриваєте контакт з ним. А от чому так робите - потрібно з'ясувати. Мають бути певні причини, як от, наприклад, страх, відторгнення його в якості інструктора, недовіра, сумніви тощо.
Варто також зрозуміти, де ви знаходитесь думками, коли припиняєте слухати?
І цікаво знати, як себе поводить інструктор під час практичних занять? Що він каже? Як реагує на вашу "неприсутність" і відповідні дії?
Відредаговано автором 23-06-2023 08:37:57
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345496 для Ирина Николаевна
Спочатку був страх, бо я хвилювалась. А зараз страху нема ну тобто не так щоб заважав. У мене враження ніби є я і дорога і все. А згадую, що є хтось поруч коли вже критична ситуація.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345499 для Владимир Анатольевич
Я в цей час концентруюсь на дорозі. Думок особливо немає. Інструктор тоді намагається говорити зі мною, або змінює тон. Ми вже обговорювали ці моменти. Я згодна з тим, що не чую його, але нічого не можу зробити з цим.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте!
Вы замечали ранее за собой, когда страшно или необходимо сконцентрировать внимание, Вы насколько его можете удерживать, замечали ли за собой такие реакции раньше когда отстраняетесь?
Розумію, що саме через те, що не слухаю, що він каже навчання не вдається" нет концентрации, необходимо проявить силу воли, т.к опираться в обучении приходится на инструктора и вовремя реагировать, и не забывайте, дорогу он так же контролирует, поэтому в первую очередь фокус сдвиньте на инструкции.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345504 для Юлия Витальевна
Так щоб я не слухала. То не помічала. В інших випадках при навчанні навпаки стараюсь опиратися на тих хто знає. А тут стараюсь слухати, але ніби ставлю його слова під сумнів. Обдумую і не виходить
психолог онлайн
цитата:
А тут стараюсь слухати, але ніби ставлю його слова під сумнів. Обдумую і не виходить
Спробуйте знайти відповідь, що спонукає сумніви?
психолог онлайн
Добрий день! Навчання водінню автомобіля побудовано наступним чином: спочатку ви вивчаєте теорію (ПДР, налаштування автомобіля, перша медична допомога та ін) у Автошколі і здаєте теоретичний іспит у Сервісному центрі. Після успішної здачи теорії ви берете практичні уроки водіння з інструктором і здаєте іспит у Автошколі. Після успішного іспиту у Автошколі ви здаєте практичний екзамен з водіння у Сервісному центрі. Здаєте успішно і отримуєте права.
На всіх етапах навчання можуть виникати ситуації з якими ви раніше не стикалися. Це для вас новий досвід. Та усі ми по різному сприймаємо і відносимось до нового досвіду. Може виникати супротив сприйняття великого об‘єму нової інформації. Може бути так, що ви добре вивчили ПДР, але вам складно теорію застосувати на практиці. У вас у пам‘яті зафіксовані правила і ви спираєтесь на них і не чуєте, що каже інструктор. Бо це додаткова інформація, яка в ситуації стресу не сприймається (водіння автомобіля для новачка - це завжди стрес, навіть, якщо вам здається, що ви нічого не відчуваєте). Може бути, що у вас є якісь обмежувальні переконання, які заважають чути інструктора. Може бути, що ваша ведуча модальність сприйняття інформації - візуальна і ви сприймаєте спершу те, що бачите, а потім те, що чуєте. Може бути так, що ви не сприймаєте інструктора, як вчителя і не можете бути з ним у діалозі вчитель - учень. Може бути ще багато причин такої вашої реакції на слова інструктора - ви його не чуєте. З цим можна розібратися, поговоривши з психологом на індивідуальній сесії. Бо добре було б подивитись на вас, як ви рухаєтесь, як говорите, як сприймаєте діалог, задати додаткові питання.
З повагою, Олена Мороз.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый день! Скажите пожалуйста, у вас были похожие ситуации, когда вам надо усвоить материал, а вы не можете сконцентрироваться? ( школа, родители) Или это единичный случай?
психолог онлайн
А тут стараюсь слухати, але ніби ставлю його слова під сумнів. Обдумую і не виходить" это говорит о недоверии, и необходимо контролировать процесс, иначе послабить контроль сложно, т.к. небезопасно. Какие именно его слова вызывают сомнения, были ли для Вас несовпадения?
психолог онлайн
Галина Георгиевна Волынская
Вітаю.
Маю припущення, що коли Ви знаходитесь за кермом, то відчуваєте, що знаходитесь в смертельний небезпеці. Тому включається рептильний мозок, який відповідає за виживання. Та відключається відділ мозку, який відповідає за аналіз ситуації. В такому стані Ви не чуєте поради інструктора, бо " рятуєте своє життя".
Якщо моє припущення вірно, є два варіанти :
1. Впоратись з хвилюванням за допомогою дихання або вправ( гугл в допомогу)
2. Все більш серйозніше та треба досліджувати, чому Ви так реагуєте ( можливо були ситуації, коли Вам загрожувала смертельна небезпека та Вам приходилось спасати своє життя і в цьому, Ви можете покладатися тільки на себе)
Відредаговано автором 23-06-2023 13:45:52
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Доброго!
Тут два варіанти (можуть бути й одночасно):
1. Особливості Вашої психіки - тривожність та сильні переживання за безпеку і ще, до того ж, невміння втримувати увагу одночасно на кількох речах, а тільки на чомусь одному - в данному випадку на дорозі.
2. Недостатньо довіри інструктору - причин цього може бути декілька (і недовіра до чоловіків взагалі, і саме цей чоловік чомусь не викликає довіри, не є авторитетом для Вас, може через манеру говорити, або тембр голосу, або такого психологічного типу, або когось Вам нагадує з минулого, і щось може бути ще).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345507 для Владимир Анатольевич
Що може допомогти слухати? Є якісь способи? Бо від цього залежить результат навчання
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345509 для Галина Георгиевна
Думаю не було
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345516 для Юлия Витальевна
Можливо тому, що він спочатку був трохи суворим . І коли я просила, щось пояснити то він сказав. Я вже це пояснював, подумай. Тоді я стала менше запитувати
психолог онлайн
цитата:
Раджу Вам вибрати влучний момент і відверто поговорити зі своїм інструктором, попросивши його трохи змінити манеру викладання - що Вам було б краще і Ви були б йому дуже вдячні, наприклад, якщо він повторював би важливі моменти кілька разів, і коли Ви перепитуєте в нього щось, щоб він не рахував це за великий труд, і розгорнуто відповідав би Вам.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Реально може допомогти, по-перше, усвідомлення причин. А вони полягають у вашій реакції на слова інструктора, які ви сприйняли як наїзд. У вас, напевно, були сильні емоції, які пригасили і втримали в собі. Це призвело до блокування контакту з інструктором. Тепер ті емоції потрібно дістати і розмістити в діалозі, мовою психологів, а простою мовою - сказати йому, що саме вам не сподобалось, назвати свої відчуття, що виникли тоді.
По-друге, висловити прохання спілкуватись з вами так, як вам буде зручно - без образ і натяків на різні особливості вашої психіки або характеру, типу швидкість реакції, мислення, способі діяти.
По-третє, бути готовою до будь-якої реакції з його боку.
По-четверте, в разі загострення відносин можна знайти іншого інструктора.
Як висновок. Важливо не втрачати зв'язок із власними емоціями, будь-які ситуації потрібно відреагувати, не стримувати в собі. А потім йти далі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345562 для Владимир Анатольевич
Дякую!