Стосунки на відстані
Зустрічався з дівчиною на відстані майже 4 місяці, за цей час ніразу не змогли зустрітись,відношення до мене було дуже хороше, казала що сильно любить але часто сварились і не раз розходились через те що я хотів зустрітись, в неї завжди чомусь не виходило і мені здається що скоріш за все нехотіла чи була неготова, по відеозвʼязку теж ніразу не говорили лиш починав за це розмову зразу сварились я старався пояснити що потрібно бачити один одного але таке враження що вона мене не чула, тепер вирішив остаточно розійтись так як неможу далі продовжувати такі стосунки, в мене не раз через це виникали сумніви, хочу почути вашу думку чи правильно я вчинив чи треба було терпіти і може з часом б зустрілись?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Добрый вечер!
То что вы называете отношениями - это скорее влюбленность.
Отношения это когда - есть доверие, понимание, когда люди слышат друг друга.
К тому же 4 месяца - это слишком мало... чтоб называть отношениями.
За 4 месяца да еще по интернету и даже не видя друг друга - не узнать толком человека.
( со всех сторон ) а только частично... остальное больше нафантазировать.
А у вас раньше были отношения в реальном формате?
Или есть страх переводить это все в реал?
Конечно вы правильно сделали - что все это хотите прекратить!
Это иллюзия отношений... ( извините)
Відредаговано автором 20-09-2023 21:04:37
Доповнення від автора
Так були реальні це вперше таке що на відстані і дивує те що спілкувались все добре, але як вона мені пояснила вона переживала потім в неї щось не виходило зустрітись як я зрозумів вона сильно закрита в собі хоч гарна і не розумію її або просто брехала мені і нехотіла
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
як я зрозумів вона сильно закрита в собі хоч гарна і не розумію її або просто брехала мені і нехотіла
Доброго вечора. А може бути варіант, що вона насправді не така гарна, як на фото чи взагалі у неї не та зовнішність, яку Ви бачили?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350977 для Тетяна Штапова
Скидала мені фото, гарна, незнаю може має якісь комплекси, казала що до мене мала всі стосунки на відстані,соромилась лиш голосу свого на початку стосунків бо в неї він трохи низький але я б не сказав що поганий, якби вона сказала причину чому так робить то я б ще може зрозумів а так без зустрічей думаю немає сенсу дальше мати стосунки хтозна коли б зустрілись і чи б зустрілись.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350973 для Ірина Миколенко
Так були реальні це вперше таке що на відстані і дивує те що спілкувались все добре, але як вона мені пояснила вона переживала потім в неї щось не виходило зустрітись як я зрозумів вона сильно закрита в собі хоч гарна і не розумію її або просто брехала мені і нехотіла.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір.
цитата:
як я зрозумів вона сильно закрита в собі хоч гарна і не розумію її або просто брехала мені і нехотіла.
Ви ж розумієте, що це лише ваші здогадки.
цитата:
казала що сильно любить
На основі чого будувалося кохання, якшо між вами не було реального контакту. Це було віртуальне фантазійне кохання?
цитата:
чи треба було терпіти і може з часом б зустрілись?
Ви ще могли б терпіти? Заради чого? Яка гарантія, що ви б зустрілися, якщо в ви терпіли, і скільки треба було б терпіти?
Ви точно можете ще прояснити вкотре з дівчиною про ваші потреби, контакт, перспективи,почуття.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Зустрічався з дівчиною на відстані майже 4 місяці
К сожалению, это нельзя назвать отношениями, так как любили вы не реальную девушку, а свои фантазии о ней.
И если у вас не было видеосвязи, то вы не можете знать, с кем вообще общались.
Тем более, судя по тому что вы пишете, эта девушка и не собиралась с вами встречаться.
цитата:
чи правильно я вчинив
Поэтому вы поступили правильно, так как смогли избавиться от зависимости (ухода в фантазии) всего лишь за 4 месяца, а не потратили на это 4 года.
И теперь вы будете знать, что если виртуальные отношения сразу (буквально после нескольких переписок) не переходят в реал, то их нет смысла продолжать дальше.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Смотрите - как я понимаю, вам тяжело принять пока, тот факт... что возможно она вами играла... врала... ( что скорее всего.)
И вы отчаянно ищите подтверждения - а что может все же не врала... может просто чегото испугалась.
( может - есть какието скрытые причины - ее такого поведения - и вы все их ищите - стараетесь ее понять - потому что больно признать - что просто игра)
И таким способом то оправдывая ее - то наоборот осуждая - вы попадаете в зависимость - и сомнения.
Которые и мешают вам - поставить окончательно точку.
Но тут важно - именно, чисто логикой работать. Без эмоций.
( что вот, а вдруг ошибаюсь - вдруг она хорошая и любит меня)
Тогда почему же, она все утаивает от вас?
Всевремя у нее какието отговорки? (Да преграды.)
Так ведет себя человек - который, чтото скрывает. ( Не факт кстате - что она свободна в реале - и что у нее нет мужчины)
Проверить вы же это не сможете. Да и зачем вам такие сложные отношения? Такие игры?
(Себя спросите - Зачем?)
Надо признать - да обманула... да чтото намутила... но мне это уже не надо.
Пусть играется с кем то другим.
А я хочу нормальных и реальных отношений.
У вас режим Спасателя включился - потому хотели ее понять, подстроится под нее, помочь ей.
А попали скорее всего - на игру и игрока.
( по каким причинам она это делает - уже неважно - у каждого свои игры)
Вам главное осознать - что отношения должны строится на взаимном уважении, доверии и открытости!
Если человек открыт - и не играет - он не будет, так много барьеров, между вами ставить - да еще нечего не объяснять при этом - держа вас в неизвестности... и не туда и не сюда...
Так отношения не строятся... нужна ясность!
(А иначе игра и иллюзия...)
Но теперь, вы мудрее стали я надеюсь! И сделаете правильные выводы с этой ситуации.
Просто в новых отношениях - не спешите так уж сразу сближаться с человеком ( толком его не узнавши ) и называть это отношениями.
Отношения - это когда в реале живете вместе - уже и как пара. И доверяете друг другу.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 350991 для Ірина Миколенко
Дякую за відповідь
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ірина Миколенко
цитата:
хочу почути вашу думку чи правильно я вчинив чи треба було терпіти і може з часом б зустрілись?
Що я можу сказати Вам? Не дозволяйте іншим Вами крутити і тим більше - не довзволяйте самого себе накачувати ілюзіями і різними мареннями(!) Виходьте в реальність. Знайомтесь хоч в Мережі, але за 2-3 спілкування переводьте взаємини у реальну зустріч.
А щоб так відбулось, потрібно пропрацювати з психологом власну схильність до романтичних вигаданих історій.
психолог онлайн
Доброго дня. А коли Ви закінчували стосунки, Ви керувались "доречністю" цього чи власним відчуття що так більше не можна?
Можливо, через якийсь час дівчина і погодилась б зустрітись, але чи змінює це факт того, що до цього і певний час Вам це приносило більше негативу?
Після розриву досить нормативні думки про те чи треба було, а якби все змінилось і т.д. Але варто розуміти, що це в більшій мірі раціональні викривлення. І варто задати собі питання - А якби в стосунках не змінилось взагалі нічого, протягом наступних років, вони і ваша дівчина залишались точно такими ж - Ви б на це погодились? Ви б були щасливими в таким стосунках?
психолог онлайн
Можливо дівчина й дійсно соромилась чогось, мала комплекси , проблеми з самооцінкою.
Але ж і Ви не лікар для неї.
Вона хотіла підтримувати формат переписки.
Вас це не влаштовує.
Ви здійснювали спроби, вона не погодилась.
Хіба ж треба ще?
Як людина не хоче, то не варто її примушувати.
Навіть якщо не хоче через певні проблеми.
Це її право, і її відповідальність.
Ну, і погоджусь з колегами, коли не бачиш людину, дійсно невідомо з ким спілкуєшся, може низький голос - це взагалі не дівчина, або ж хтось з тюрми спілкується , нажаль таке теж буває.
психолог онлайн
цитата:
Можливо комплекси, а можливо іншу зовнішність чи навіть стать. Можливо, у неї є інші стосунки, а з Вами вона не хотіла їх поглиблювати. Причини такої поведінки можуть бути різні. Якщо людина хоче розвивати відносини і розказала правду про себе, вона не буде місяцями ухилятись від зустрічей вживу та он-лайн з відео. Ви праві в тому, що далі немає сенсу спілкуватись, враховуючи, що Вас не влаштовує той формат стосунків, який підходить дівчині, і в якому більше фантазій кожного з вас, ніж відносин.
Відредаговано автором 22-09-2023 04:24:00
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351050 для Тетяна Штапова
Вона казала що в неї всі стосунки були на відстані що не хоче поки зустрічатись тому що вона боїться і їй потрібен час аби відкритись але мене таке не влаштовувало якщо була не готова то думаю не варто було погоджуватись на стосунки, вона казала що їй неподобалось те що я нераз сварився через те що ніразу не бачились але я не міг на це закривати очі і робити вигляд що все добре, вирішив розійтись так буде краще
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351050 для Тетяна Штапова
Чекати незнаючи чого і незнаючи скільки часу їй потрібно я на таке не готовий.
психолог онлайн
цитата:
Так, у вас зовсім різне бачення того, як далі мають розвиватись стосунки. Ви й так довго протримались, спілкуючись з людиною, яку не бачили навіть по відеозв'язку, не кажучи вже про реальну зустріч.