Щоб ви порадили?
Я закохалась. Він теж каже що любить мене. Але вчора сказав що якщо я буду такою забобонною то він перестане спілкуватись. Це нормально? Бо я сказала що тоді він мене не сприймає і хоче змінити. Він образився і сказав що я нічого не розумію. Як мені поступити?!
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Добрий день! А що означає "забобоною". В чому це проявляється? Напишіть конкретно.
Доповнення від автора
Ну наприклад. Я кажу, сьогодні свято нічого важкого не роблю. А він каже, що це забобонич що я дівчинка і мені треба підрости
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Це нормально?
Думаю, Вам слід запитати в себе самої, чи нормально це особисто для Вас?
Схоже, між Вами і хлопцем виник ціннісний конфлікт. Ви не виконуєте важкі справи на свята, бо дотримуєтесь певної традиції, а хлопець вважає це забобоном. Кожен з Вас має право на свою точку зору, але мені тут видається дивним те, що хлопець ставить умову, за якої він буде з Вами спілкуватися, а за якої ні. Адже цінності партнера не можна змінити примусовим шляхом: можна лишень або бачити себе в цих відносинах, або ні.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Партнери не завжди сприймають нас такими, якими ми є. І коли партнер нав'язує свої уявлення - це психологічне .насильство. Можна вважати зауваження хлопця невинними але за ними спостерігається бажання зруйнувати межі Вашого «Я».
Що за цим ховається?
Прагнення до переваги. Коли чоловік хоче змінити кохану, це означає, що він не сприймає її як особистість і не шанує її особливості. Швидше за все, в дитинстві батьки також ігнорували його «Я», і тепер контроль над партнеркою — це єдина можливість позначити і відчути свої межі.
Перш за все, Вам варто розібратися в собі. Дайте відповідь собі чесно на запитання: "Що я відчуваю, коли хлопець хоче змінити мене?"
Ви готові обмежувати своє «Я» заради нього?.
Відредаговано автором 13-09-2023 00:35:17
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
якщо я буду такою забобонною
Забобоны относятся к магическому мышлению. Это убеждение о том, что на действительность можно повлиять посредством символических психических или физических действий и/или мыслей.
Такое мышление считается нормальным у детей до 3—5 лет.
И также часто встречается у людей с психическими расстройствами.
Поэтому ваш парень прав, когда
цитата:
каже, що це забобони що я дівчинка і мені треба підрости
Следовательно, вам надо избавляться от этого, если вы хотите стать взрослым человеком и быть в отношениях с этим парнем.
Или же искать себе "папика", который будет спокойно "няньчиться" с ребенком.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку!
цитата:
Я кажу, сьогодні свято нічого важкого не роблю.
Маєте абсолютне право дотримуватись своїх поглядів.
Як між іншим і хлопець своїх
цитата:
А він каже, що це забобони
Якщо розбіжності в забобонах не критичні і партнери до них ставляться спокійно, то проблем немає. В іншому випадку - сварки, конфлікти і навіть розлучення.
цитата:
що я дівчинка і мені треба підрости
На його думку, можливо. А на Вашу?
Цікаво, що відчули у відповідь на його слова?
І як відреагували?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Він теж каже що любить мене. Але вчора сказав що якщо я буду такою забобонною то він перестане спілкуватись. Це нормально?
Це нормально для диктаторів, тобто для тих, хто звик "викручувати руки" іншим, примушувати їх робити так, як ТІЛЬКИ вони вважають за потрібне та правильне, маніпулювати та шантажувати.
Тривожний дзвіночок.
Як і це:
цитата:
А він каже, що це забобонич що я дівчинка і мені треба підрости
Бо це про знецінення та висміювання. Теж маніпулятивний прийом, який часто використовують нарциси.
Він часом у Вас не нарцис? Бо в таких часто закохуються, тому що вони дуже гарно вміють ЗАКОХУВАТИ в себе.
психолог онлайн
цитата:
Це нормально?
Добрий день, а як Ви самі вважаєте, ваш вчинок може вас характеризувати як забобонну? Ви самі себе такою сприймаєте?