терапія для дорослої дитини алкоголіка
Доброго дня !
Мені 35 років і я виросла в сім'ї з мамою- алкоголиком та без тата. Мені в руки потрапила книга Дорослі Діти алкоголіків і я зрозуміли , що все про мене , я маю такі ж самі проблеми зараз, мені важко жити спокійно зі своїм сином та чоловіком , постійно агресую та купа всього іншого, я хочу щось міняти і не знаю з чого почати, до кого звернутися , яку терапію треба пройти. Бачу багато психологів та психотерапевтів , але не знаю як на сайті обрати того, хто мені дійсно допоможе !
Дуже дякую за відповідь!
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Тетяна Савицька
Здравствуйте!
Вы можете просмотреть анкеты, и фото психологов, и выбрать того, кто Вам больше по душе отзывается, на сайте все специалисты, выбор за Вами!
"я маю такі ж самі проблеми зараз" уточните пожалуйста, что Вы здесь имеете ввиду, от этого можно уже смотреть какой вид терапии Вам подойдет!
Доповнення від автора
У мене низька самооцінка, постійно думаю, що може щось статися і нервую із-за цього, не можу розслабитися , не можу просто радіти життю, якщо все гарно в стосунках, то щось мені не так і вигадую щось , що призводить до сварки з чоловіком, постійно агресую,спалахую як сірник і можно ще довго писати
психолог онлайн
Добрий день. Тут заборонено нам прямо пропонувати свої послуги. Ви можете орієнтуватися на анкети психологів, почитати коментарі, спробувати відчути наскільки відгукується вам той чи інший психолог.
В будь якому випадку - без фактичного контакту важко однозначно вибирати. Тож пробуйте.
І ви вже почали, коли написали сюди.
Удачі
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Окрім проблем з самооцінкою, як Ви вже зазначили, прогляється тривожність, агрессивні прояви, втрата здатності радіти життю.
цитата:
я хочу щось міняти і не знаю з чого почати, до кого звернутися , яку терапію треба пройти.
Почніть з усвідомдення і формулювання, чого Ви, насправді, хочете.
Наприклад, якщо міняти, то що саме? Треба перелічити, тобто для самої себе визначити. Так сформується запит до психолога.
Потім зорієнтуйтесь, знову ж таки послухав себе, до кого приблизно бажаєте звернутись. Потім напишіть тому спеціалісту або зателефонуйте, щоби побачити його реакцію, почути голос, відчути ознаки щирості з його боку і паростків довіри до нього - з Вашого.
От Ви зазначили, мовляв, нервуєте через те, що щось може статися.
А, дійсно, що таке може статися? Що малює Ваша уява?
Про тривожність пропоную відео
ТРЕВОГА КАК ПРЕРВАННОЕ ВОЗБУЖДЕНИЕ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-653
Відредаговано автором 29-09-2023 18:19:25
психолог онлайн
Вітаю! Важливо щоб психотерапевт знав що таке проблема співзалежності і мав досвід роботи з подібними запитами. Також дуже важливо, щоб ви довіряли психотерапевту, звісно! Дуже добре, що ви почали розуміти звідки виникли ті чи інші причини вашої внутрішньої дисгармонії, це вже великий крок. Ще можна звернутися до груп підтримки людей, чиї родичі або друзі були залежними, безпосередній досвід теж може бути дуже корисним. Сил вам та терпіння!
психолог онлайн
Доброї ночі!
цитата:
до кого звернутися , яку терапію треба пройти
До психолога, який займається психотерапією. А метод повинний бути достатньо глибоким.
цитата:
Бачу багато психологів та психотерапевтів , але не знаю як на сайті обрати того, хто мені дійсно допоможе !
З цією проблемою стикаються всі, хто шукає допомогу. Але, на жаль, ніхто не може знати, хто САМЕ Вам допоможе. Ні Ви, ні спеціалісти. Вибирайте. Вибір - це відповідальність перед собою.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Мені в руки потрапила книга Дорослі Діти алкоголіків і я зрозуміли , що все про мене
Герой повести Джерома «Трое в лодке, не считая собаки» тоже прочитал медицинскую энциклопедию и нашел у себя все болезни, кроме родильной горячки.
Поэтому специалисты и не рекомендуют заниматься самодиагностикой и самолечением.
И здорово, что вы это понимаете
цитата:
я хочу щось міняти і не знаю з чого почати, до кого звернутися , яку терапію треба пройти
и обращаетесь за помощью.
Безусловно, все проблемы родом из детства. И вполне вероятно, что ваша мама-алкоголик могла повлиять на вашу жизнь.
Но проблемы у вас есть здесь и сейчас
цитата:
И решать их надо в дне сегодняшнем.
Потому что вы не в состоянии изменить свое прошлое и своих родителей.
цитата:
У мене низька самооцінка
Вашу самооценку снижают ваши страхи, скрывающиеся за навязчивыми мыслями
цитата:
думаю, що може щось статися і нервую із-за цього, не можу розслабитися
И именно это и вызывает вашу агрессию.
Поэтому когда вы проработаете их, то у вас появится уверенность и вера в свои силы.
Тогда вы и сможете осуществить свои желания и сделать свою жизнь такой, чтобы она вас устраивала.
Вас перестанет все раздражать и вы сможете
цитата:
просто радіти життю
В этом и будет заключаться та психотерапия, которую вам
цитата:
треба пройти
Поэтому если вам подходит такой план изменения вашей жизни, то можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.