Як бути після моральної зради?
Зустрічаємось рік, живемо разом, взнала перший раз про те що він «задовільняє свої потреби» за допомогою фото інших дівчат, стало максимально неприємно, поговорили з ним про це була обіцянка що це більше не повториться. В плані інтиму почала більше приділяти уваги в деталях і тд. Буквально через місяць я взнаю що він це зробив на фото дівчини до якої в мене жахливе ставлення, мене це на стільки вибило з колії що задумуюсь про розрив відносин, так як я це сприйняла дуже близько і другий день підряд змушена пити заспокійливі так як я досить імпульсивна людина і не можу змиритись з тим що він осознанно це робив будучи в відносинах та й під одною кригою зі мною. Але втім я його досі люблю і він мені це саме говорить, що це не стосується відносин це його звичка, хоча для мене це не норма і він про це знає, дав очередний обіцянку що таке не повториться. Як мені бути? Чому він це робить? я дивлюсь на нього і мені огидно, тепер не хочеться з ним нічого в інтимному плані, так як розумію що я йому або не цікава (хоча він каже навпаки) чи в мені чогось нема того (хоча побачивши фото дівчини на яку він це робив, обʼєктивно в мені більше переваг) в чому це проблема? Дуже б хотілось почути думку експертів
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго вечора!
Що таке моральна зрада - питання дискусійне, і в кожної людини свої особисті межі дозволеного в цьому питанні. І Ви не зобов'язані імітувати спокій стосовно речей у стосунках, які Вас не влаштовують. Але і у Вашого хлопця є власне бачення того, як себе поводити у відносинах і це те, на що Ви, на жаль, не можете повпливати. Тут або продовжувати бути в стосунках з людиною, або ні, залежно від власного бажання.
Важливий момент тут ще такий, що Ви вважаєте причиною, що хлопець мастурбує на фото інших дівчат, власну недосконалість для нього. Шукаєте в собі недоліки як в жінці і коханці, хвилюєтесь чи все з Вами ок. Це вже сигнал, що Ваша психіка вразлива до знецінення, до порівняння з іншими, також можуть мати місце проблеми з довірою і страх бути відкинутою. Варто розібратися з усім цим з психологом.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Сексологи стверджують. що мастурбація у чоловіків - явище досить часте навіть у шлюбі. Це особливість чоловічої сексуальності – отримання додаткового стимулу від нових образів, а також може бути проявом сексуальних фантазій.
Пам'ятайте прислів'я "Чоловіки люблять очима". Якщо на статевому житті це не відбивається – не надавайте значення. Щоправда іноді це може переростати у залежність – коли замість сексу чоловіки вдаються лише до мастурбації. У таких випадках потрібна допомога психотерапевта.
Більш детальну консультацію ви зможете отримати у сексолога.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
цитата:
Але втім я його досі люблю і він мені це саме говорить, що це не стосується відносин це його звичка
Так, це звичка, яка була у нього до відносин з Вами. Ви надіялись, що він її позбудеться, але вона в нього залишилась. Для Вас це зрада, а для нього - задоволення сексуальної потреби додатковим способом, яке не має відношення до почуттів і реальних стосунків. Він не може стати іншою людиною після того, як зустрів Вас, якби Вам цього не хотілось.
цитата:
Чому він це робить? я дивлюсь на нього і мені огидно, тепер не хочеться з ним нічого в інтимному плані, так як розумію що я йому або не цікава (хоча він каже навпаки) чи в мені чогось нема того (хоча побачивши фото дівчини на яку він це робив, обʼєктивно в мені більше переваг) в чому це проблема?
Якщо хлопець залишається у стосунках з Вами і каже, що Ви йому цікава в інтимному плані, швидше за все так і є. Але у нього є потреба і в реальному сексі, і в мастурбації, де є місце фантазіям про інших дівчат. Ви порівнюєте його з собою, але він інший. Почитайте статті про фізіологію чоловіків, чому у них виникає потяг до різних жінок.
Проблема в тому, що у Вас це викликає огиду та зниження самооцінки. Ви можете звернутись до психолога, щоб і індивідуальній роботі прояснити, чому для Вас цей прояв сексуальності хлопця такий болючий.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Як мені бути?
Дуже делікатне питання. І, звісно, відповідь на нього залежить від Ваших бажань. Від того, чого хочете Ви.
Як бути? Принаймні, почекати з огляду на
цитата:
дав очередний обіцянку що таке не повториться.
Щодо Ваших можливих дій. Власне, Ви вже зараз якось себе поводите і, як визнаєте, переживаєте неприємні відчуття. Але з хлопцем не розлучаєтесь. Тобто терпите те, що Вам не подобається, бо його поведінка зачіпає Ваші особистісні риси і погляди.
Насправді в подальшому варіантів у Вас усього два: або прийняти хлопця разом з його звичкою. До чого це зрештою призведе - одному Богові відомо.
Або піти від нього.
Окремо мою увагу привернула ось ця обставина
цитата:
він осознанно це робив будучи в відносинах та й під одною кригою зі мною.
Що ж відбулось? Вочевидь, хлопець не зважає на Ваше прохання. Знецінює Ваші почуття особливо тим, що займається самозадоволенням, знаходячись поруч, ніби Вас взагалі нема.
На мій погляд, така його особливість більш значима, ніж звичка до маструбації.
Відредаговано автором 29-09-2023 09:11:46
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Дело не в преимуществах - у вас или у других девушках.
А дело в том, что ваш мужчина " всеяден" он мысленно готов с любой женщиной.
Да мужчины любят женщин и разных.
Но тут очень тонкая грань - когда уже нет разборчивости.
Ему просто очень хочется секса. Он про него думает круглосуточно скорее всего.
И ему мало вас и секса с вами.
Разные видимо темпераменты и потребности в сексе.
Он зависим от секса - это называется развращенность.
Это его право как ему жить и как строить свою личную жизнь.
(Для объективности скажу)
Но вам это все зачем? Вам с этого какая польза?
Если вам противно подобное отношение к вам и сексу - то ответ очевиден заканчивать такие отношения!
И не терпеть и не ждать... что он чтото поймет.
Нет не поймет! Хотел бы уже понял бы. ( вы же ему уже говорили)
Значит его все устраивает.
Не надо терпеть - то что для вас неприемлемо!
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Чому він це робить?
Ответ на ваш вопрос очевиден.
Это происходит потому что, во во-первых, он привык заниматься самоудовлетворением, а во-вторых- это легкий и быстрый способ получения разрядки, не зависящий от вас.
Поэтому более важным для вас будет найти ответ на вопрос
цитата:
Як мені бути?
Так как по какой-то причине вы стали зависимы от парня в вопросе своей ценности и привлекательности.
Такая позиция снижает вашу уверенность в себе и увеличивает ваши страхи.
От этого появляются обиды и как следствие, снижается влечение -
цитата:
тепер не хочеться з ним нічого в інтимному плані
цитата:
Як мені бути?
Поэтому если вы хотите остаться с парнем и решить проблему, то вам надо убирать страхи и обиды и возвращать ценность и уверенность в себе.
Для этого вам будут нужны индивидуальные консультации.
С этим вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.
P.S. Если решите разойтись с этим парнем, тогда психотерапия вам не нужна.
Хотя, не факт, что в следующих отношениях эта ситуация не повторится
Подумайте над этим.