Дилемма між коханням та кар‘єрою
Добрий день. Я не можу обрати між роботою та почуттям. Точніше, зараз я будую перспективну кар‘єру, а чоловік, у якого я давно закохана, пішов добровольцем на фронт. Мене страшенно мучать сумління, що я не зізналась йому, але він не звертав на мене уваги, і я була некрасива, і в мене не було ніяких шансів. Я розриваюсь між тим щоб зберегти свою стидну таємницю і підтримати його, написавши…він сирота, ріс без мами, у дівчат не користувався популярністю, був сором‘язливий, та неохайний-мені завжди було його шкода, і мені подобається його лице, його очі, ставлення до дітей.. я втайні мріяла що він стане моїм чоловіком, навесні він приїджав з фронту, і всі дівчата стали вішатись на нього, а він став поводитись як той півень..йому тільки Цього і треба було..мене це дуже заділо, і я плюнула на нього і поринула у роботу..все в мене було чудово цілих 4 місяці, я будувала плани…і так легко забула про його існування, а нещодавно він знову полонив мої думки, ходжу і думаю про нього, як він, де він, може йому потрібна підтримка і ласка? А потім думаю, може в нього вже з‘явилась дівчина, і я якщо я йому напишу, це буде дуже дуже недоречно..не можу викинути його з голови, це заважає мені зосередитись на роботі, мої плани руйнуються і мотивації на них майже не залишилося. З іншого боку хочеться свою сім‘ю, дитину від нього…Іронія полягає у тому, що ми бачились від сили рази 4, я закохалась у нього ще в 2020 році, але намагалась заморозити свої почуття до нього, бо знаю як погано це скінчиться для мене( публічним соромом-був у мене такий невдалий досвід), він якось шуткував про те що хоче одружитись( почула від свого брата, вони непогано спілкувались) -ну що мені потрібно було кричати що я,я хочу за нього заміж?? Як бути у такій ситуації? Мені вже 27, йому 32, я закомплексована жінка, у якої не було стосунків, а він на фронті і йому точно не до цього..але десь у глибині душі теплиться надія що може ми б знайшли щастя, якби були разом? Я б втішила його як могла.., народила б йому дитину, знаю що він хоче дітей. Бо я не впевнена що кар‘єра, успіх для жінки може зрівнятися з щастям бути дружиною та матір‘ю
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Здравствуйте!
У Вас были отношения с этим мужчиной? Вы пишите " Іронія полягає у тому, що ми бачились від сили рази 4".
Из всего, что Вы описываете, Вам необходимо поработать с психологом по поводу своей самооценки, иначе где взять ресурс для того, чтобы начать действовать, и не ощущать при этом стыд, страх той же конкуренции, что кто-то лучше....
Обратитесь в личную консультацию, это Вам поможет посмотреть на себя с иной стороны, Вам необходимо расширить виденье себя с иной неизвестной Вам стороны, обрести ресурс, опору!
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю.
"я закомплексована жінка, у якої не було стосунків"
---
Я б запропонувала Вам почати працювати з цього. Бо, коли читаєшь Ваш лист, складається враження, що Ваш вибір базується на тому, що кращий чоловік Вам взагалі не світить.
Ви -"була некрасива" та він- "сирота, ріс без мами, у дівчат не користувався популярністю, був сором‘язливий, та неохайний-мені завжди було його шкода, "я б втішила його як могла".
Не пара,а- мрія. Це- зовсім не про кохання, а про Вашу занизьку самооцінку, Ваші фантазії, Ваші страхи та травми.
Якщо Ви дійсно мрієте про щасливе подружнє життя, почните з повагою відноситись до свого майбутнього партнера, тобто, почните бачити в ньому чоловіка, а не хлопчика, якого треба жаліти та втішати. А в собі- жінку, а не " матусю" з хустинкою.
" не можу викинути його з голови, це заважає мені зосередитись на роботі, мої плани руйнуються і мотивації на них майже не залишилося"
Кохання надихає людину. В неї відбувається емоційний підйом, вона " розквітає". Ви можете про себе це сказати? Вам хочеться стати кращою для цього чоловіка: краще виглядати, бути успішною? Чи Ви вважаєте, що справжнє кохання- це коли жінка цілими днями тільки й думає про свого чоловіка :" де він, може йому потрібна підтримка і ласка? "
Дуже раджу звернутися до психолога та пропрацювати це питання. На світі більш 7 мільярдів людей, точно є ще хоч один чоловік, крім цього, з яким Ви можете бути разом.
психолог онлайн
Татьяна Валерьевна Данивская
Тетяна Штапова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
Вы влюблены - живете чувствами. Чувства для вас видимо самое главное в жизни.
Потому готовы на все ради мужчины - с которым по факту нечего и не было ( только 4 встречи и все)
Даже не было совместного проживания. Остальное вы себе на фантазировали - потому что очень хотите любви и семью.
Но родить это - не в магазине хлеба купить ( сарказм)
Нужно точно знать - а хочет ли от вас мужчина детей?
Больше похоже что вы просто себе на фантазировали. Сами себя убедили - что вот он мой муж.
А он вашем мужем скорее всего и не собирается быть...
Его забыли спросить, а он вообще хочет жениться на вас или вообще в целом?
Ему сейчас точно не до семьи - он на фронте. Все его силы будут уходить туда.
Вам нравиться спасать. И видимо нравятся - мужчины такие, которым нужна помощь.
Но с таким мужчиной - вы в роли мамы - а он сына.
И от такого мужчины, врядли можно ждать ответственности и надежности.
Совет - углубитесь лучше в работу. Вам рано еще замуж - лучше просто пораманить.
Можно же и карьеру строить - и с мужчинами встречаться.
А замуж надо идти за того - кто сам предложит замуж. ( хотя в жизни бывает по разному )
(Чтоб потом не было разочарований и разводов)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня.
Читая Ваш пост, вопросов появляется больше, чем ответов.
Что Вас привлекло в мужчине, кроме его несчастной Судьбы и того, что он рос без матери?
Чем этот мужчина выделяется?
Какой у него характер? Что он умеет?В чем его особенность для Вас?
Почему Вы решили, что он любит детей и хочет их рождения, если до 32 лет он не реализовал это желание?
Відредаговано автором 28-09-2023 16:05:54
Доповнення від автора
Я думаю, ми доволі схожі з ним по характерам: він такий же закритий і сором‘язливий як я. Ну, я трохи більше) Він, як і я обожнює природу, і багато речей сприймає як я: наприклад для нього не важливі статус, дорогий айфон, і т.д. Він має схожі релігійні погляди, загалом у нас схожий світогляд. Він раніше у вільний час організовував ігри з дітьми з неповноцінних родин. Тому знаю, що дітей він любить) я переглядаю його фотографії час від часу. На жаль нових немає більше року.Щось чую від брата або батька, коли вони між собою спілкуються . (Батько теж військовий, не знаю про що вони спілкувалися, але головне що він живий) От тільки я не знаю який тип дівчат йому подобається. І може в нього вже є дівчина? Навіщо мені потрібні ті 7 мільярдів, коли я хочу бути лише з ним?
Так, зараз я добре виглядаю, розквітла, коли гроші з‘явилися) Не знаю кому як а мене кохання надихає так, що мислити про щось/когось іншого просто не можливо…відчуваю пустку всередині, бо він десь близький до смерті, а я ніколи йому не зізнаюся, не насмілюсь
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ірина Миколенко
Оксана Юрьевна Селезнева
, і всі дівчата стали вішатись на нього, а він став поводитись як той півень..
---
Это Вы писали в самом первом сообщении. Сравнили поведение молодого человека с поведением пiвня...
Эти птицы мужского рода всегда окружены большим количеством курочек..
Не совсем этот образ встраивается в тот, который Вы описали позже:
він такий же закритий і сором‘язливий як я.
---
На мой взгляд, Вы очень запутались, Ваши чувства и ощущения тоже..
Сложно отличить реальный образ мужчины от фантазийного.
Еще нерешительности Вам придает предыдущий опыт, когда Вам пришлось пережить публичный стыд.
Это больно. Очень.
Этот болезненный опыт держит Вас, Вы, как будто замерли тогда, в том событии и не в состоянии двигаться в сфере взаимоотношений с мужчинами.
Ваши чувства к мужчине начались в 2020 году, это уже 3 года они не дают Вам покоя и сама ситуация не имеет разрешения.
Вы любите мужчину, как Вам кажется, а мужчина об этом даже не догадывается.
Так может продолжаться еще 3-5 лет... а может и больше.
Вы можете оставить все как есть и не принимать никаких решений и продолжать страдать из за неразделенных чувств и сжигать себя ревностью.
А можете пойти в психотерапию и разобраться, наконец то , со всеми вопросами и возможно, заявить о своих чувствах.
Выбор за Вами.
Я желаю Вам удачи.
Відредаговано автором 28-09-2023 18:18:28
психолог онлайн
Тетяна Штапова
додам -
" іншого просто не можливо…відчуваю пустку всередині, бо він десь близький до смерті, а я ніколи йому не зізнаюся, не насмілюсь"
Напишите ему письмо.
Отправите или нет - ваше желание.
Но возможно, когда напишите ему письмо вам полегчает.
У вас внутри очень много чувств к нему.
Которые надо выплеснуть.
Это похоже на обожание... такую любовь, как идеал недостижимый - всегда на расстоянии...
Может потому и боитесь ему признаться в чувствах... боитесь отказа...
и боитесь, что весь ваш этот идеальный мир, который вы на фантазировали с ним рухнет...
а так вам приятно - о нем мечтать и страдать по нему...
Да именно приятно! Ваша душа так питается чувствами.
Но - это все уход подсознательный - уход от реальных отношений, и реальной близостью с мужчиной...
А вот почему, вы так убегаете от настоящего сближения с мужчиной - совместного проживания и отношений.
Вот это уже вопросы на проработку с психологом.
А пока да, вы находитесь в этой идеальной любви.
Но время, то идет...
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
З іншого боку хочеться свою сім‘ю, дитину від нього…Іронія полягає у тому, що ми бачились від сили рази 4, я закохалась у нього ще в 2020 році
Ви хочете сім'ю з чоловіком, якого майже не знаєте. Вам приємно уявляти, якою може бути Ваша сім'я, замість того, щоб робити реальні кроки для її створення. Чим більше Ви будете фантазувати про цього чоловіка, тим менше будете звертати увагу на тих, хто поряд, і з ким би насправді могли бути відносини.
цитата:
Навіщо мені потрібні ті 7 мільярдів, коли я хочу бути лише з ним?
Для відносин з чоловіком потрібне і його бажання також. Якщо він не дізнається про Ваші почуття, Ви можете мріяти про нього ще 3 чи 30 років. Але яким чином мрії Вам допоможуть?
цитата:
Бо я не впевнена що кар‘єра, успіх для жінки може зрівнятися з щастям бути дружиною та матір‘ю
Навіть у випадку взаємних почуттів шлях від знайомства до одруження та народження дітей складаєтьс з багатьох етапів, на кожному з яких стосунки можуть закінчитись. Але Ви не проходите ці етапи, не отримуєте життєвий досвід. Зазвичай підлітки фантазують про відносини, яких насправді немає, це як тренування перед реальними подіями. А Ви так і застрягли на етапі мрій та фантазій замість того, щоб відчувати, як це, бути в стосунках з чоловіком. Однозначно для цього є свої причини, але треба їх знайти та проаналізувати. Як думаєте, чому у Вас ще не було відносин з чоловіками?
цитата:
Я не можу обрати між роботою та почуттям. Точніше, зараз я будую перспективну кар‘єру, а чоловік, у якого я давно закохана, пішов добровольцем на фронт.
А що б Ви порадили дівчині, яка дні і ночі мріє про кар'єру в конкретній компанії, але при цьому в 27 років ніде не працювала, не навчалась після закінчення школи і не готова відправити своє резюме на вакансії, які відкриваються в цій компанії?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Добрий вечір
До чого тут вибір між кар'єрою і коханням, я так і не зрозуміла. У вас зараз дилема сказати про свої почуття чи ні.. До того ж ваша любов доволі фантазійна, що само по собі несе заряд великих розчарувань.
Візьміть індивідуальну консультацію, якшо правда хочете для себе дещо прояснити.
психолог онлайн
цитата:
Не знаю кому як а мене кохання надихає так, що мислити про щось/когось іншого просто не можливо…відчуваю пустку всередині, бо він десь близький до смерті, а я ніколи йому не зізнаюся, не насмілюсь
Пустка всередині... Тобто Вас самої нема? Для себе нема. А куди Ви поділись? І чи були ДЛЯ СЕБЕ взагалі?