Як краще зробити ?
Спілкувалися з чоловіком декілька місяців. Після разом проведених вихідних він перестав телефонувати, писати. Раніше то було майже щодня. Як для себе краще завершити таку ситуацію? Бо залишається відчуття образи і " що зі мною не так?"
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Спілкувалися з чоловіком декілька місяців. Після разом проведених вихідних він перестав телефонувати, писати. Раніше то було майже щодня. Як для себе краще завершити таку ситуацію? Бо залишається відчуття образи і " що зі мною не так?" Питання від: SannyBanny ; Вік: 38 Ukraine
---
Добрый день.
Вы не пробовали написать мужчине сами и прояснить ситуацию?
психолог онлайн
Если у вас остается мысль, что с вами что-то не так, то тут вопрос вашей самооценки.
А почему вы не напишете мужчине? Отношения это ведь про двоих людей, значит инициатива общения может исходить и от мужчины, и от вас. Чего вы ждете? Почему не узнаете, как у него дела? Не скажете, что хотели бы увидеться? Заодно и поймете, хочет ли он общаться дальше или нет?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351358 для Татьяна Валерьевна
Я боюся відповіді, остільки розумію яка вона. Це вже майже місяць так. Я пару раз писала з запитанням як справи. Доволі суха ввічлива відповідь все добре. Без зустрічного питання як я
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351359 для Валентина Михайловна
Я запитувала як у нього справи. Він відповів , без запитання як у мене.
Це взагалі не те спілкування як було раніше
психолог онлайн
Это ваши первые выходные вместе?
До этого вы встречались вживую?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351362 для Валентина Михайловна
Так, перші.
Розумієте, я доросла дівчинка і розумію що та як.
Просто то в голові є розуміння. Просто це дуже не приємно. І от що зробити, щоб оце неприємно пройшло
психолог онлайн
А какие понимания в голове есть?
И какие ощущения, чувства, переживания?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351364 для Валентина Михайловна
Образа, не приємно, боляче. Бо я сприймала його як чоловіка, з яким можна спробувати побудувати відносини. А він, виходить , просто розважитися
психолог онлайн
Почему сразу мысли про развлечься?
Разве не бывает так, что люди просто разные и друг с другом не сходятся, при этом с ними обоими все ок, и они хотят серьезных отношений?
Может быть грустно, что не сложилось, это да.
Но у вас обида, как будто мужчина вам уже обязан был что-то, и мысли, что с вами что-то не так.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351366 для Валентина Михайловна
Він міг сказати про це. У мене образа, що він просто мовчки пропав
психолог онлайн
Согласна, поведение мужчины детское. Взрослый человек способен завершить отношения и написать, что я не готов дальше продолжать общаться.
Вернемся к вашим переживаниям.
Обида это чувство, которое состоит из двух частей - агрессия+жалость к себе.
Куда девается ваша агрессия? Почему вы скатываетесь в самобичевание и мысли про то, как правильно завершить, если по сути уже завершать нечего?
психолог онлайн
Марія Радченко
---
Выходит Вы не задавали прямого вопроса, *что происходит между вами*?
Вас только интересовало, как дела у мужчины..
А какой мужчина был до той встречи? Как Вы его можете описать? Какой у него характер?
консультация психолога
Доброго вечора.
Ви правильно поставили питання про те, як краще завершити. Справа в тім, що ми дійсно не знаємо, чом він так вчинив і що саме він хотів чи отримував від контакту з Вами. В ситуації де є щось непрояснине завжди з'являється місце для фантазій та домірковувань. Тут важливий момент, що вилазить подумки в якості причини завжди саме болючі моменти, а не реальні. Тому це важливо для початку просто тримати в голові. В іншому усьому, я радив би роздивитись цю ситуацію за допомогою багатьох різних поглядів, щоб було легше його перетравити, та споглядати ці відчуття, як такий свого роду термометр. По мірі того, як Ви будете розбиратись з уявленнями про те, що з Вами щось не так, чи буде змінюватись ця картина того, що сталося у Вашій свідомості. Це дуже гарне підґрунтя для того, щоб простежити питання котрі пов'язані з тим, які почуття ця ситуація викликали? що це для мене значить, що лякає тут, що злить, а що засмучує, на що це схоже?
Успіху Вам! Надсилаю Вам свою підтримку!))::smile::
психолог онлайн
Татьяна Валерьевна Данивская
Доброго ранку!
цитата:
Як для себе краще завершити таку ситуацію?
Сказати собі - мені не потрібні стосунки з людиною, яка не має бажання будувати стосунки зі мною. Я себе ценую, поважаю і люблю.
цитата:
Бо залишається відчуття образи і " що зі мною не так?"
З цим до психолога, адже свою цінність вимірюєте чоловіком. А це хибна модель. Очевидно, через негаразди з почуттям самоцінності.
психолог онлайн
Добрый день!
Если вы хотите
цитата:
щоб оце неприємно пройшло
то с этим
цитата:
неприємно
надо разбираться.
Во-первых, вам необходимо осознать, по какой причине вы идеализируете людей
цитата:
я сприймала його як чоловіка, з яким можна спробувати побудувати відносини
?
Потому что из-за этого как раз и происходят разочарования, приводящие к обиде.
Ведь образно выражаясь, вы его поставили на первое место (потому что он ведь "чоловік, з яким можна спробувати побудувати відносини"), а себя перевели, соответственно, на вторую позицию (или даже ниже).
Из-за этого понизилась ваша самооценка и уверенность в себе.
Другие люди обычно это чувствуют и ведут себя соответственно.
А во-вторых, обида - это нарушение баланса "брать-давать".
Получается вы успели больше вложиться в эти отношения, чем взять?
Но так делать нельзя.
цитата:
У мене образа, що він просто мовчки пропав
К сожалению, люди поступают так, как считают нужным.
Неужели вам было бы легче, если бы он что-либо объяснил вам?
А если бы это были нелицеприятные вещи для вас?
Что тогда стало бы с вашей самооценкой, которая и так пострадала?
Вы точно уверены, что вам нужен этот мазохизм?
Поэтому из всего происходящего вам надо вынести урок и жить дальше.
И заодно поработать над самооценкой, самоценностью и уверенностью.
А возможно, и над развитием любви к себе, чтобы в следующий раз в отношениях с мужчиной вы смогли поставить себя на первое место.
Если будут с этим сложности, обращайтесь за индивидуальными консультациями.
Я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь построить гармоничные отношения.