Як себе вести в такій ситуації? Що вона хоче? Чи реально маніпуляція, і чи з‘явится?
Привіт Почали спілкуватись з дівчиною, все чудово і супер, але в якийсь момент вона вирішила без причини заблокувати у більшості соц-мереж, без пояснення що сталось. Так пройшло днів 10, я все-таки їй написав, в цілому вийшло відновити спілкування. Потім вона пояснила що вона розірвала контакт тому шо не хоче щоб наші дружні відносини зайшли занадто далеко і перетворились в щось більше. Я запивняв її що все буде ок, ми просто друз, просто спілкування. Через місяць стався повторний сценарій. Але за останній місяць ми стали ближче, частіше проводили час, обійми, частіше тактильних контактів. І наче обом було кайфово, все добре. Як вона в одну мить знову заблокувала і видалила мене з більшості соц-мереж. Сказавши тільки що «наш максимум це привітатись десь колись і все» Я знову у ступорі, чому так. Ми ж день тому так добре провели час разом.Але ця ситуація мене трохи вибила,скоріше за все я підсів на емоційні качелі маніпулятора або емоційно нестабільної людини. Хоча вайбер вона залишила, поки не блокує. Коли я ій написав що хочу повернути їй книгу і не хочу більше її бачити вона відповіла «-Кому ти брешеш, не хоче він мене бачити…» Зараз наші стосунки поки закрились. Я не пишу і не маю бажання навіть вітатись, хоча в останню нашу зустріч я проігнорував її привіт. Але навіщо вітатись з тою людиною з якою вона по ідеї закрила відносини. Відчуваю що вона чекає коли ж я знову буду старатись їй писати і її повертати як це було в перший раз. Що робити в такій ситуації, і чи вона реально пішла чи з‘явиться? І як себе вести якщо з‘явиться? Відчуваю що ці качелі до добра не доведуть Але разом було дійсно круто, спільні інтереси, захоплення і тд З одної сторони хочу знову відновити спілкування, з іншої моторошно відчувати знову негативні емоції розлуки на собі
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Добрый вечер..
Ту ситуацию, которую Вы описали, можно назвать и манипуляциями со стороны девушки, и отыгрыванием ее негативного жизненного опыта с парнями на Вас, и откровенным проявлением садистических наклонностей.
В этой фразе, например:
вона відповіла «-Кому ти брешеш, не хоче він мене бачити…»
---
Она садирует Вас, издевается над Вашими чувствами.
Оно Вам надо? Ну... разве что Вы тоже получаете удовольствие от подобного общения, тогда окей..
Відчуваю що ці качелі до добра не доведуть
---
Прада, если бы Вам реально было бы хорошо, не сработала бы Ваша сигнальная система, которая предупреждает Вас - беги...добра не будет.
Слушайте себя, у Вас отлично работает интуиция, не глушите ее... и бегите.
Подальше.
Желаю Удачи..
психолог онлайн
Татьяна Валерьевна Данивская
Я не можу сказати чогось конкретного про поведінку цієї дівчини, не розмовляючи з нею особисто. Але схоже, що кожен з вас проживає якийсь життєвий сценарій: у Вас він один, у дівчини - інший, і ваші історії залежать одна від одної. Питання в тому, що Ви хочете з цим робити.
психолог онлайн
Татьяна Валерьевна Данивская
цитата:
Я запивняв її що все буде ок, ми просто друз, просто спілкування.
Вас насправді влаштували б тільки дружні стосунки з цією дівчиною?
цитата:
Я не пишу і не маю бажання навіть вітатись, хоча в останню нашу зустріч я проігнорував її привіт. Але навіщо вітатись з тою людиною з якою вона по ідеї закрила відносини.
В реальному житті Ви її ігноруєте, але в Вашій уяві вона ще займає багато місця. Ви не вважаєте, що є велика різниця між тим, що Ви відчуваєте і як себе проявляєте в стосунках?
психолог онлайн
Татьяна Валерьевна Данивская
Добрий вечір. З того, шо ви описуєте, схоже, що дівчина або маніпулює, або сама боїться близькості і не знає що робити з почуттями. Звісно це догадки, Можливо є ще третій і четвертий варіант. Але точно довіряйте собі
Якшо ви відчуваєте щось нездорове у контакті, то робіть як вважаєте за потрібне. Напевно так
психолог онлайн
Татьяна Валерьевна Данивская
Добрий ранок!
цитата:
ЯК СЕБЕ ВЕСТИ В ТАКІЙ СИТУАЦІЇ? ЩО ВОНА ХОЧЕ? ЧИ РЕАЛЬНО МАНІПУЛЯЦІЯ, І ЧИ З‘ЯВИТСЯ?
Спочачтку дайте щиру відповідь собі, чи вводили в обману тільки себе, чи вас обох, коли
цитата:
???
Все інше потім.
Як на мене, то Ваша поведінка вкладається в доволі типовий сценарій "приколотись і наколотись."
Тому варто замислитись, на чому він тримається.
психолог онлайн
Добрый день!
Вначале вам разобраться с тем, чего вы хотите
цитата:
З одної сторони хочу знову відновити спілкування, з іншої моторошно відчувати знову негативні емоції розлуки на собі
Если у вас есть желание
цитата:
відновити спілкування
то зачем?
Она вам нравится и вы хотите быть с ней в отношениях?
Если же не хотите
цитата:
відчувати знову негативні емоції розлуки на собі
тогда действительно надо с ней расстаться.