Проблема в особистому житті
Доброго дня, ж сумніви в особистому житті чи треба мені ці стосунки. Раніше я задавала питання за переїзд,то все добре, враховуючи ситуацію з війною і,що хлопець служить,але в принципі ми спілкуємося,я переживаю,але якось вже звикла. Переїзд був зі скандалом,бо його мати мене обізвала і я припинила з нею спілкування,викреслила і сказала йому, що війна закінчиться рано чи пізно,то я з нею в одному житлі не буду жити. Пройшло кілька місяців,злості немає,але є осад, пам'ятаю образи. Але питання в наступному,що в нас між нами наче все нормально було,але конфлікти виникали через його друзів,що іноді вживав алкоголь. Не подумайте,що щодня,що там був неадекватний чи алкоголізм, але мене це дратувало,я про це казала йому, що мені не подобається,бо в мене було враження, що от всі друзі на першому місці,а я десь в кінці. Я думала, що проблема в мені,моїй самооцінці, ходила до психолога в принципі самооцінка стала краще. Вчора говоримо,то каже там свято,то був алкоголь,все мене як повернуло, образа, засмутилася,а я після нервів,не сплю,як результат майже не спала,на роботі зараз ніяка. Не розумію чого така реакція? Я сама на свята вживаю трохи алкоголь, а от в стосунках з цієї людиною мене це бісить. Я думала, що от може,що мій батько іноді пив,а при його здоров'ї не можна було і помер давно і того я не можу,коли партнер це робить,але знов таки в першому шлюбі такого не було плюс я сама на свята це роблю,то чого мене це виводить з ним? Може, що мати його накручувала як ми жили разом,а він мені казав, що робив назло, що йде гуляти,вона йому ну все алкоголь,перебор і він псіхував і це робив. Зі мною то такого майже не було,але коли взнаю за це,то все я ображаюсь. От сьогодні виникло бажання йому назло щось купити і вечером вжити,а як буде звонити,то про це сказати. Вибачте за великий текст,сумбур,але так накипіло. І є ще страх,що я дочекаюсь і на почві алкоголю, питання де жити конфлікт і кінець стосунків,а час я витратила
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
І є ще страх,що я дочекаюсь і на почві алкоголю, питання де жити конфлікт і кінець стосунків,а час я витратила
Так яка з проблем більш значуща для Вас - та, де хлопець вживає алкоголь і Вам про це стає відомо?
Або страх взагалі змарнувати час на ці стосунки, які ні до чого доброго не призведуть?
психолог онлайн
Доброе утро! Сочувствую Вам, действительно сложно когда:
цитата:
сумніви в особистому житті чи треба мені ці стосунки.
Есть моменты в ваших отношениях, которые Вас раздражают:
цитата:
конфлікти виникали через його друзів,що іноді вживав алкоголь.
цитата:
в стосунках з цієї людиною мене це бісить.
цитата:
От сьогодні виникло бажання йому назло щось купити і вечером вжити,
А также
цитата:
Тогда понятно почему Вы:
цитата:
не сплю,як результат майже не спала,на роботі зараз ніяка.
Это запросы, которые важно решать в индивидуальном консультировании. Обращайтесь, буду рада помочь!
Доповнення від автора
Я затрудняюсь відповісти, скоріше алкоголь,бо так він хороша людина, коли був той конфлікт,то став на мій бік, ми спілкуємося, я стараюся його підтримувати, бути позитивною, вірю, що з ним все буде добре.
психолог онлайн
цитата:
на почві алкоголю
У вас есть возможность изменить вашего парня?
Вы знаете, как это можно сделать?
цитата:
ходила до психолога
Если ваша
цитата:
самооцінка стала краще
то откуда у вас тогда
цитата:
є ще страх
который как раз и говорит о неуверенности в себе?
Відредаговано автором 19-09-2023 10:52:51
психолог онлайн
цитата:
Я затрудняюсь відповісти, скоріше алкоголь,
Ймовірно, алкоголь виступає певним тригером почуттів, пов'язаних з долею батька. Безперечно, там будуть страхи негативних наслідків аж до незворотніх. А також враження, як наслідки від поведінки Вашої мами і матері хлопця...
Одним словом, цей заплутаний клубок потрібно розплутати, відділивши особисто Ваше від способів долати свою тривогу іншими близькими.
Вважаю, що декілька консультацій психолога допоможуть відновити душевну рівновагу.
Доповнення від автора
Ну я то знаю, що люди не змінюються, це рідкі випадки,коли самі хочуть. Але може я якось примирюсь,чи сам захоче. Просто в попередніх стосунках я до цього нормально ставилася, а зараз не знаю от чого мене штормить
Доповнення від автора
Дякую, просто якось дивно тригерить,бо раніше нормально ставилася до цього, головне в міру, не можу сказати, що я така свята що не вживаю зовсім, ні є свята і я це роблю. На початку стосунків з ним ходили до друзів на свята і теж все було терпимо. Тригерить мене почало після того як стали разом жити,може якби жили окремо,то все було б нормально, а так мати його лізла і накручувала,а я недавно після розлучення ну десь рік,ніби попустило, хотілося стосунків і от я вже живу окремо,чекаю його,а питання це фонить
психолог онлайн
цитата:
чи сам захоче
Пока он точно ничего не будет менять.
цитата:
Не подумайте,що щодня,що там був неадекватний чи алкоголізм
Если у него нет алкоголизма, тогда
цитата:
от чого
вас
цитата:
штормить
?
С этим и надо разбираться.
Доповнення від автора
Штормить скоріш,що мені це подобається,а як жили разом,то від того, що мені здавалося, що всі знайомі на першому плані, їх можна слухати, бо каже, що мені нада спілкування,а відчувала себе непотрібною, хоч коли говорили,то каже я тебе чую і зараз говорить, що і любить мене, турбується про здоров'я моє, каже, що йому приємно і мотивує,що його чекають
психолог онлайн
Возможно, он такой и есть, что ему нужно общение и у него
цитата:
всі знайомі на першому плані, їх можна слухати
Вопрос в том, что вам делать с этим?
цитата:
каже я тебе чую і зараз говорить, що і любить мене, турбується про здоров'я моє, каже, що йому приємно
Вы ему не верите?
цитата:
відчувала себе непотрібною
Это вы не сможете решить за счет других людей.
"Ненужность" надо прорабатывать в психотерапии.
Получается, вы с психологом или не доработали, или не с тем работали, если ничего не изменилось?
Доповнення від автора
Дякую, я була взагалі невпевнена в собі,особливо зовнішність, то от за це стало краще, я собі подобаюсь нарешті, відчуваю себе привабливою, і навіть помітила, що його ставлення до мене змінилося,хоч і на відстані, він мене не обезцінював за зовнішність, але раз був сказав , що я худа, ну я обіда, сльози наодинці, а зараз мені всеодно,скинула йому фото, то він так знов за це, а я кажу, я собі подобаюсь і добре, а під тебе підлаштовуватися не буду і якось обіди не має, після цього взагалі питання моєї зовнішності, одягу наче зняте, а от свою потрібність ще мабуть допрацювати треба. Перепрошую за великий текст
психолог онлайн
цитата:
ще мабуть допрацювати треба.
Да, когда вы это проработаете, тогда и ваше отношение к парню (и его поведению) изменится.
Доповнення від автора
Дякую за поради, є над чим подумати, працювати. Просто я відходчива, зараз наче й образа проходить. Я не забуваю,коли мене от сильно ображають,от його матері я ніколи не забуду образливих слів, принижень, я її викреслила. Але от чого я ніби спокійна людина, я не те, що простила, але зла не держу,але всі образи пам'ятаю? Це погано? Я висновки про людину зробила, але не забуваю чи можна часу мало пройшло?
Доповнення від автора
Я от теж можу переселитися на нього, а коли ображусь,то згадати все і не обов'язково йому про це казати,просто крутити в свої голові
психолог онлайн
цитата:
а коли ображусь
Значит надо прорабатывать обиды.
цитата:
просто крутити в свої голові
И работать с навязчивыми мыслями.
Вы делали это с психологом?
Доповнення від автора
Дякую, що наштовхнули над чим працювати,я то працювала, але мабуть ще треба
психолог онлайн
Доброго дня, Anitka!
цитата:
він мені казав, що робив назло, що йде гуляти,вона йому ну все алкоголь,перебор і він псіхував і це робив. Зі мною то такого майже не було,але коли взнаю за це,то все я ображаюсь. От сьогодні виникло бажання йому назло щось купити і вечером вжити,а як буде звонити,то про це сказати.
То, виявляється, Ви з ним схожі?
Робите назло один одному як малі діти.
цитата:
він мене не обезцінював за зовнішність, але раз був сказав , що я худа, ну я обіда, сльози наодинці, а зараз мені всеодно,скинула йому фото, то він так знов за це
Судячи з цього, хлопець схильний до знецінення - це ймовірно від його нарцисичної матері (засвоївся патерн поведінки), бо за Вашим описом її поведінки вона саме така - егоїзм, інтриги, наговори, знецінення тощо.
цитата:
мені здавалося, що всі знайомі на першому плані, їх можна слухати, бо каже, що мені нада спілкування,а відчувала себе непотрібною
Це про САМОЦІННІСТЬ, а не про самооцінку. Різні речі. Самоцінність - глибинне, з раннього дитинства.
Відредаговано автором 19-09-2023 12:08:48
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Може тригерить алкоголь, бо під дією алкоголю хлопець віддаляється від Вас?
Йому може стати цікавим хтось інший , бо алкоголь знижує самоконтроль?
Наче так, без алкоголю, Ви його "контролюєте "(хоч і дистанційно, але він "ваш"), а з алкоголем він стає "вільним "?
Як взагалі Ви ставитесь до його виборів в житті, які не співпадають з вашими поглядами?
Доповнення від автора
До його вибору наче нормально ставлюсь
Доповнення від автора
Я не,що назло,а просто хочу відзеркалити
Доповнення від автора
Я не те, що хочу зробити навмисно,а просто відзеркалити поведінку
Доповнення від автора
Перепрошую,за багато тексту, але от навіть влітку,писав, це вже ми на відстані були,що було невелике святкування і їм дозволили трохи алкоголь,то я нормально до цього абсолютно. Зато вчора накрило,хоч нічого страшного не було,зранку пише мені, пита як я, як день мій,ну я відписала що добре. Говорити з ним про це не хочу по перше,що він служить,по друге я за це не раз казала. Банально не розумію я,що мене тригернуло отак. Раніше теж,коли обіжусь, зазвичай вечером,все не сплю, обідно. Хоч ніби в інших сферах нормально себе почуваю,таких нервових безсонь немає
психолог онлайн
цитата:
Банально не розумію я,що мене тригернуло отак.
Це з'ясовується протягом 20-30 хвилин максимум - на сеансі психотерапії. Існує навіть кілька технік для цього.
Потрібен лише візуальний контакт з Вами.
Відредаговано автором 19-09-2023 14:15:23
Доповнення від автора
Дякую
психолог онлайн
Добрий день. Яке у вас питання до психологів сайту? Чи ви просто хочете виговоритися?
цитата:
От сьогодні виникло бажання йому назло щось купити і вечером вжити,а як буде звонити,то про це сказати
Чи не здається вам, що робити собі зле, щоб зробити комусь типу зле - це не зовсім доросла поведінка?
Доповнення від автора
Доброго ранку, питання,які поставила, я отримала відповідь і зрозуміла над чим потрібно працювати. І,дякуючи психологам,прийняла рішення. Я вже писала раніше,то теж та проблема вирішилася позитивно і я шкодую, що раніше не зробила те, що хотіла. Ну назло,я писала, що точніше відзеркалити все,щоб відчув як воно. Я думаю, що тема закрита на даний момент.