В мене тривожно-уникаючий тип прив‛язаності
В мене тривожно-уникаючий тип прив'язаності. Я не знаю як розібратись в собі і як з цім боротись, тому що я не витримую цієї нестабільності, і постійно себе накручую, мені від всього тривожно і я не знаю як мені діяти. Моя думка про людей і потреби яких я бажаю від них, постійно змінюються як: люблю не люблю І я не знаю, що я відчуваю.
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
В мене тривожно-уникаючий тип прив'язаності
Вы уверены, что правильно поставили себе "диагноз"?
Может не имеет смысла заниматься самолечением?
И надо все же обратиться к психологу в индивидуальном порядке для решения проблемы?
цитата:
Вік: 14
Ваши родители знают о вашем состоянии?
психолог онлайн
Доброго дня. Згодна з колегою вище, і цікавить на основі чого такі судження? Якщо у Вас вже була робота із терапевтом який власне про це і заявив, то можливо варто продовжити роботу, якщо Вам складно з цим.
І в цьому необхідна Ваша спільна робота з батьками, адже по віку вказаному, нажаль, самостійно звертатись до психолога та вирішувати це, Ви не можете( Чи можете Ви говорити про свій стан та переживання з батьками?
Якщо жоден з варіантів не доступний, для кращого розуміння та можливо мікрорегуляції свого стану - пошукайте літературу, яка зможе допомогти у проясненні та регуляції стану.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Ваш возраст, это подростковый переломный период, период взросления и познания, период той же нестабильности.
Вы можете обратится к психологу через запрос родителей!