Я постійно плачу, з причин і без.
Одразу попереджу, я знаю що варто відвідати психолога, але можливості немає.
//
Не можу поспорити, тому що одразу плачу. Навіть жартома посваритись, одразу в сльози. Мені слова сказати не можна, сльози градом. Ненавиджу в собі це так, що бажання пом×рти стає все сильнішим.
навіть зараз я це пишу, ледве дивлячись скрізь сльози. Частіше всього я плачу, коли сперечаюсь з батьками. Вони ніколи не били мене, не забирали мої речі, ніколи не обмежували гроші, але варто їм просто сказати, що я роблю щось не так, наприклад: поставила річ не туди, забула щось, вони говорять спокійним тоном, я вже реву. Вони просто говорять, які плани на день, і я вже плачу від кількості роботи. З однієї сторони я розумію чому це відбувається, мені вічно твердили, що" немає грошей, ми не можем собі це позволити", і я заздрю іншим, через що сльози водопадом, плачу через те що з села, я знаю мені варто з'їхати, але знову же, грошей нема, а заробити не можу, бо я боягузка і одразу плачу. Я не знаю як зупинити підходящі сльози, якщо я плачу, то конкретно заливаюсь слізми, це позорно і не зручно, я працювати на роботі не можу, бо всю роботу проплакали і поза нею теж. Ось зараз плачу, пішла з кухні, а мама прийде і скаже " сльози це щоб отлинять від роботи" , є дуже багато що написати, але це вже буде не в тему :(
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Сяо, це відбувається через велику кількість образ на батьків. Тому й сльоз так багато.
І доки будете жити разом із ними - кількість буде тільки ЗБІЛЬШУВАТИСЬ.
Тому можете казати, що завгодно, що тяжко-важко-неможливо, але буде все гірше і гірше, якщо не з'їхати.
А без терапії буде складно їх вибачити. Тому, реалістичний план такий: з'їхати, влаштуватися на роботу, заробити на терапію і піти до психолога.
Виходьте зі стану жертви, Сяо. І буде Вам щастя!
психолог онлайн
Сяо, зверніться до безкоштовних психологів, в інтернеті багато є спільнот, які надають таку допомогу, шукайте.
Почати треба хоча б з ведення щоденника, пишіть все що приходе в голову. Турбуйтеся про своє тіло, їжа, сон, фізична активність.
Задавайте собі питання, чому я плачу? Мені соромно? Мені образливо? Я боюся? Щоб усвідомлювати чому виникають сльози.
У вас дитяча позиція, "я маленька, нічого не можу", а треба щоб була доросла. Шукайте те що можете, покроково, сьогодні сказали чого хочете, завтра зробили якийсь план.
В вас так завжди було, сльози на все, чи це почалося після якоїсь події?
Без психотерапії тут ніяк, тому шукайте для початку хоч якогось психолога, коли станете на ноги знайдете свого психолога/психотерапевта.
Відредаговано автором 31-07-2023 17:05:08
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Вітаю!
Сльози у жінок найчастіше говорять про злість, гнів, роздратування. Образа – це та сама злість, яку неможливо або небезпечно висловити. Ви навчилися плакати, щоб не бути агресивною. Це ваш спосіб адаптації, щоб виживати поряд з батьками. Можливо, в вашій родині агресія під забороною – «вони говорять спокійним тоном», хоча повідомляють про те, що їм не подобається.
Утримання в собі агресивних переживань можна порівняти з киплячою водою у чайнику, який не знімають з вогню. Він буде бризкатися гарячими краплями, гриміти кришкою, шуміти парою. Теж саме відбувається з вами, коли ви намагаєтеся стримати своє невдоволення – «сльози градом».
Ви пишете, що «бажання пом×рти стає все сильнішим» - це означає, що всередині дуже багато агресії та вона, на жаль, направлена на себе. Ви називаєте себе «боягузкою» - ще одне підтвердження злості, яку ви не розпізнаєте в собі, вам здається, що все навкруги проти вас, світ страшний і може спричини шкоду.
Для того, щоб вийти з вашого стану і більше не «заливатися слізьми», потрібно розвернути агресію назовні, навчитися розпізнавати свою злість, визнати своє право на ці почуття («я зараз дуже зла, мені не подобається те, що відбувається»), потім навчитися виражати свою злість словами.
Спочатку буде виходити «некрасиво», та важливо собі дозволити бути незручною, виглядати дивно, спричиняти іншим дискомфорт. Згодом ви навчитися бути більш коректною та знаходити підходящі слова, щоб захищати свої інтереси та домовлятися. Головне, щоб ви розуміли свої почуття і навчилися підтримувати себе: «я зараз зла, дуже зла, я навіть хочу все поламати або когось побити. Мені можна відчувати злість та ненависть, бо відбувається зовсім не те, чого я хочу».
Далі потрібно потурбуватися про себе, знайти ті речі, які нададуть вам відчуття підтримки. Говоріть з собою: «Я все одно тебе дуже люблю, моя дівчинко». А ще краще ласкаво звертатися до себе по імені. Наодинці можна обнімати себе за плечі, гладити: «Я з тобою, ми разом щось обов’язково придумаємо». Ця вправа дає можливість виростити в собі уважного та доброзичливого дорослого, який завжди на вашому боці.
З вашого листа в мене склалося враження, що ви не мали достатньо досвіду підтримки, прийняття від батьків. Ви описуєте стосунки з батьками через заперечення: «ніколи не били мене, не забирали мої речі, ніколи не обмежували гроші». Вони говорили про те, що від вас чекають, що хочуть від вас отримати – «плани на день, і я вже плачу від кількості роботи» та про те, що їм нічого вам дати «немає грошей, ми не можем собі це позволити». У вас був дім, ліжко, їжа, речі, та мені здалося, що не було емоційного тепла, уваги до ваших переживань та бажань. Відчувається дуже великий дефіцит любові та ніжності від самих дорогих людей. І це також може впливати на те, що ви постійно плачете. Батьківські емоційні інвестиції в дитину дають відчуття внутрішньої безпеки, комфорту та впевненості. Ви плачете, як маленька дівчинка, якій дуже потрібна мама, її ласкавий погляд, теплі обійми, розмова про те, що відбувається з вами. Можливо, мама не змогла дати вам достатньо любові, бо сама була її позбавлена. В селі завжди багато справ, важкої роботи і на душевні переживання завжди не вистачає часу. То ж ваша задача навчитися турбуватися про себе.
Що стосується переїзду від батьків, то можливо спочатку потрібно навчитися контролювати свої почуття, говорити про них, будувати стосунки з людьми без сліз, потім знайти роботу і тільки після цього шукати місце для проживання окремо. Робіть маленькі кроки до самостійності.
Подивіться комедію «Управління гнівом» - весела історія про людину, яка заперечувала свою злість, боялася конфліктувати. Також рекомендую знайти спосіб позбавлятися емоційної напруги, щоб вона не виливалася сльозами. Існує багато способів, знайдіть те, що допоможе вам, наприклад, в місці, де вас ніхто не почує, кричати, сваритися, можна з матом, кидати з криком камені, рвати папір. Пошукайте в Інтернеті пости «як позбутися агресії». Вірю у ваш успіх!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347800 для Вікторія Миколаївна
Дякую, ваша відповідь гріє і надихає мене! Я обов'язково постараюсь і стану щасливою, дякую велике!
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я постійно плачу
К сожалению, ваша проблема может быть решена только с помощью индивидуальной психотерапии.
А для этого вам будут нужны деньги.
цитата:
а заробити не можу, бо я боягузка і одразу плачу
Есть ли у вас образование? Где и кем вы работали?
Что страшного в работе?
Вам надо двигаться в этом направлении, иначе вы не сможете ничего изменить.
Если же страхи и повышенная эмоциональность сильно мешают вам, тогда возможно имеет смысл обратиться к врачу и устранить проблему с помощью медикаментов.
психолог онлайн
Добрый день, Сяо!
Спасибо что поделились тем что вас тревожит!
Плач - естественная реакция на эмоциональные переживания и стресс, не стоит ненавидеть себя за это
Вместо этого, попробуйте обратиться к себе с пониманием
В вашей ситуации необходимо понять что вы чувствуете и почему, и взять на себя ответственность за свое эмоциональное благополучие
Попробуйте задать себе вопросы:
Что для меня слезы? Что для меня плачь? Зачем человеку нужен плачь? Зачем мне нужен плачь? Если я заплачу, что мне это даст? А что я потеряю? Если я не заплачу, что мне это даст? А что я потеряю?
Какая для меня может быта выгода от слез? Какая для меня может быть скрытая выгода от слез? Почему я не принимаю в себе эту часть? С каких пор у меня проявляется подобная эмоциональная реакция? Что она мне давала тогда? Что она мне дает сейчас? Что изменилось, а что осталось прежним?
Помните
Слезы не должены вызывать чувство стыда или неприятия
Постоянное сдерживание слез и других эмоций может привести к их подавлению, что может привести к проблемам с эмоциональным выражением и снижению психологического благополучия
Так же, сдерживание слез может вызвать физическое напряжение и дискомфорт, так как во время плача выделяются натуральные "анальгетики" - эндорфины, которые помогают уменьшить боль и стресс.
Важно найти баланс между выражением эмоций и их сдерживанием
И вот что вы можете сделать уже сейчас:
1. Разберитесь в своих эмоциях: Попробуйте определить, что вызывает у вас эмоциональные реакции и плач.
Записывайте свои мысли и чувства в дневнике эмоций - это поможет вам лучше понять себя.
2. Применяйте стратегии управления эмоциями:
Разработайте способы справляться с негативными эмоциями, такие как глубокое дыхание, медитация, физическая активность или разговор с доверенным человеком.
3. Обратитесь за поддержкой: Поговорите с близкими или друзьями о своих чувствах, или обратитесь к психологу, чтобы обсудить свои эмоции и переживания и найти пути к их улучшению