Можете мне с этим помочь?
Мене турбує моя низька самооцінка а також боязнь виступати на публіці я не вмію комунікувати з людьми в мене немає друзів і я не вмію спілкуватись і це мене також турбує, ще мені самотньо в мене проблеми зі сном з пам'яттю я не можу конкретно сконцентруватися на чомусь мене турбують думки про самогубство в мене немає бажання жити зовсім в мене проблеми в сім'ї і ще дуже багато чого
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрый день!
У вас действительно
цитата:
дуже багато
проблем.
Поэтому вам нужна индивидуальная психотерапия.
У вас есть возможность обратиться за помощью к родителям (потому что работа с психологом будет платной)?
Бесплатно вы сможете получить только разовые консультации, но это не решит ваши проблемы, так как вам нужна длительная работа с психологом.
психолог онлайн
Добрий день!
Ваш клубок проблем треба розплутувати і швидше, щоб він не став ще більше. Скоріш за все проблеми з пам'ятю, концентрацією, сном через стресс, який є в вашому житті або через травматичні події.
Оскільки присутні і думки про самогубство, то варто звернутися до лікаря психіатра. Це звична практика при таких запитах. Ви ок. Просто потрапили у важку ситуацію і потребуєте допомоги лікаря. Вам треба спочатку медакаментозна підтримка від психіатра, а потім додатково робота з психологом.
Оскільки вам тільки 16, то по закону для роботи з психологом вам треба згода від одного з батьків.
Тримайтеся! У Вас сил більше, ніж Вам здається! Ви можете впоратися і з цією ситуацією і накачати купу "скілів" (як комп'ютерний герой).
психолог онлайн
Добрий день!
психолог онлайн
При думках про самогубство негайно телефонуйте на гарячу лінію для підлітків